וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לוס אנג'לס לייקרס ופילדלפיה ינסו לצרף את דרק רוז

ה-MVP לשעבר רושם את אחת העונות הטובות בקריירה, דטרויט שלא צפויה להגיע לפלייאוף עשויה לוותר עליו. קייל קוזמה יעשה את הדרך ההפוכה? וגם: ההצגה של דמיאן לילארד

עריכת וידאו: ניר חן

ב-2011 דרק רוז נכנס לספרי ההיסטוריה, כשזכה בתואר ה-MVP של העונה הסדירה ב-NBA ובכך הפך לשחקן הצעיר ביותר שזוכה בתואר, כשעשה זאת בגיל 22 בלבד. אז הוא העמיד ממוצעים מרשימים למדי, עת שיחק בשיקגו בולס: 26.7, 8.2 אסיסטים ו-1.1 חטיפות למשחק.

העונה, כמעט עשר שנים לאחר מכן ואחרי שעבר לא מעט פציעות ורגעים קשים בקריירה, רוז מגלה את עצמו מחדש בדטרויט פיסטונס, ועוד כשחקן שעולה מהספסל. ההוכחה: 25.9 נקודות, 8.4 אסיסטים ו-1.1 חטיפות למשחק. כנראה שזו אחת הסיבות שחלק גדול מקבוצות הליגה שצפויות להיאבק על תואר האליפות מעוניינות לצרפו בטרייד לפני הטרייד דד-ליין ב-6 בפברואר.

על פי דיווחים ב"בליצ'ר ריפורט" וב"יהאו", לוס אנג'לס לייקרס ופילדלפיה הן שתיים מהקבוצות שמעוניינות ברוז, ויהיו מוכנות לוותר על לא מעט נכסים עבורו. על פי הדיווח, דטרויט, שלא תיכנס לפלייאוף, עשויה לשקול הצעות לטריידים על הגארד, שמרוויח 7.3 מיליון דולר העונה בלבד (ירוויח 7.7 מיליון דולר בעונה הבאה). אם דטרויט תמשיך להפסיד וסיכוייה להגיע לפלייאוף יחוסלו לחלוטין, נראה שהיא תהיה מוכנה לוותר על ה-MVP לשעבר.

בבליצ'ר ריפורט מדווחים שבשביל לצרפו, על הלייקרס יהיה לוותר על קייל קוזמה וקווין קוק. קוזמה, שחקן חמישייה בלייקרס, נחשב להבטחה גדולה אך שמועות על סכסוך מול לברון ג'יימס עשויות לסלול את דרכו החוצה. בנוגע לפילי, על פי הדיווח היא תצטרך לוותר על זאיר סמית', ג'ונה בולדן ובחירת סיבוב שני בדראפט כדי לצרף את רוז.

דרק רוז, מינסוטה טימברוולבס, מול שאקיל האריסון, שיקגו בולס. GettyImages
עונה נהדרת. רוז/GettyImages

* דמיאן לילארד קלע הלילה שיא קריירה של 61 נקודות, אחרי שהיה קרוב מספר פעמים בעבר לחצות את רף ה-60 נקודות אך נכשל, פעם בשל החטאות מקו העונשין ופעם כשהחטיא שלשה. "זה מרגיש נהדר", אמר לילארד הנרגש בסיום. "היינו חייבים לנצח ולא משנה מה. ידעתי גם שסי. ג'יי מקולום חסר ושאני צריך לתת יותר מעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully