וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "מ.ס אשדוד יכולה לנצח כל קבוצה בליגה"

23.1.2020 / 19:01

מאמן מכבי תל אביב הפליג בשבחים ליריבה של האלופה בשבת (19:50): "יש לה שחקנים מהירים, היא חזקה במצבים נייחים ועשתה צרות לכל הגדולות". על בן שמעון: "תמיד קשה נגד קבוצה שמחליפה מאמן"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

מכבי תל אביב תארח ביום שבת (19:50) את מ.ס. אשדוד במחזור ה-20 בליגת העל ותנסה להגדיל את הפער ממכבי חיפה לפחות זמנית, עד שהירוקים ישחקו ביום שני. הצהובים יחזרו לבלומפילד אחרי שריצו עונש רדיוס וינסו לשמור על המומנטום נגד הקבוצה מעיר הנמל: 11 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד.

"קשה לשחק נגד קבוצה שהחליפה מאמן", אמר ולאדן איביץ' במסיבת העיתונאים, "לשחקנים יש הרבה מוטיבציה והם רוצים להרשים את המאמן החדש שלהם, אבל זו לא הפעם הראשונה שזה קורה. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ובאופן שבו אנחנו רוצים לשחק".

המאמן הסרבי הוסיף והחמיא ליריבה: "תמיד קשה נגד אשדוד. היא השיגה העונה תוצאות טובות נגד קבוצות מהחלק העליון של הטבלה. יש לה הרבה שחקנים מהירים ואיכותיים בחלק הקדמי והיא מסוכנת במצבים נייחים. זו קבוצה שיכולה לנצח כל יריבה בליגה הזו".

איביץ' התייחס למאבק הצמוד בצמרת: "אנחנו משיגים את אותן תוצאות כמו בשנה שעברה. זה לא משנה אם אנחנו מובילים בפער של 4, 6 או 8 נקודות, זה לא מעניין כרגע. אנחנו צריכים לחשוב רק המשחק הבא ולהתכונן אליו".

בשבת ייצא לפועל פרויקט מיוחד שהינו שיתוף פעולה בין ארגון פתחון לב ל-קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב. הקמפיין 'עוטפים בחום' שם לו למטרה ברורה - תרומה לקהילה באמצעות עמדת התרמה מיוחדת שתחכה לאוהדים ובה הם יוכלו לתרום ביגוד שאינם צריכים. הבגדים שייתרמו יועברו לטובת משפחות נזקקות המקבלות סיוע שוטף מארגון פתחון לב לאורך כל השנה.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. קובי אליהו
לא מזלזל ביריבה. איביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully