וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.1: פודולסקי חוזר לאירופה, מוזס באינטר

החלוץ הגרמני חתם באנטליספור מתחתית הליגה הטורקית, הנראזורי צירפו את הניגרי מצ'לסי ואפילו יוהאן ג'ורו מצא קבוצה בגיל 33

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג בברצלונה

העברות

* ספורטינג ליסבון השלימה את רכישתו של חלוץ נבחרת סלובניה וסלובן ברטיסלבה אנדרז' שפוראר תמורת 7 מיליון יורו. "אני שמח ומתרגש להצטרף לספורטינג ליסבון ומקווה שנעשה דברים ביחד", אמר החלוץ בן ה-25 בסרטון וידאו לאוהדים.

* לוקאס פודולסקי חוזר לאירופה. החלוץ הגרמני חתם באנטליספור אחרי שנתיים בוויסל קובה היפנית. פודולסקי בן ה-34, שרשם 130 הופעות בנבחרת גרמניה וזכה איתה בגביע העולם ב-2014, גדל בפ.צ. קלן ומאז שיחק בבאיירן מינכן, ארסנל, אינטר, גלאטסראיי וכאמור בליגה היפנית. אנטליספור נמצאת במקום ה-16 בליגה הטורקית, ממנו יורדים אל ליגת המשנה, עם 14 נקודות בלבד.

* אינטר ממשיכה להתחזק בשחקני פרמיירליג ותיקים והודיעה על צירופו של ויקטור מוזס מצ'לסי. הניגרי בן ה-29 עבר אל הנראזורי בהשאלה עם אופציה לרכישה.

* יוהאן ג'ורו, ששיחק בעבר בארסנל, חתם בפ.צ. סיון מהליגה השוויצרית עד תום העונה הנוכחית. הבלם בן ה-33 רשם 76 הופעות בנבחרת שוויץ.

שמועות

* על פי "מונדו דפורטיבו", פייר אמריק אובמיאנג הביע את הסכמתו לעבור מארסנל לברצלונה. "המצב מסובך מאוד", הודו בתקשורת הספרדית, אבל לא מן הנמנע שהחלוץ הגאבוני יבקש לעזוב כדי להצטרף לקטלאנים.

* דני סבאיוס לא מרוצה בארסנל ומנסה למצוא לעצמו קבוצה חדשה, כך טוענים בתקשורת הספרדית.

* ווסטהאם עשויה לנסות ולהשיב ממארסיי את דימיטרי פאייה.

* באיטליה נטען כי אינטר ונאפולי מנהלות מגעים על עסקת חליפין במהלכה יעבור אלאן לנראזורי, בעוד מתיאס מסינו יעשה את הדרך ההפוכה.

* לפי "אל צ'ירינגיטו", טוטנהאם מוכנה לשלם לריאל מדריד 25 מיליון ליש"ט כדי להשיב לשורותיה את גארת' בייל - אך לא יותר.

* כוכבה העולה של ארסנל גבריאל מרטינלי צפוי לקבל חוזה חדש, על רקע העניין שמגלה בו ריאל מדריד. כרגע מרוויח ילד הפלא 10,000 ליש"ט בשבוע, בחוזהו הבא כבר ירוויח 30 אלף.

* ב"בילד" טוענים שבורוסיה דורטמונד סימנה את אברטון מסאו פאולו ואת אנתוני מסאו פאולו כמחליפים האפשריים של ג'יידון סאנצ'ו, במידה שזה יעזוב בחלון ההעברות הנוכחי.

* טוטנהאם נואשת לרכוש חלוץ חדש במקום הארי קיין הפצוע ועל פי הדיווחים היא מנהלת מו"מ עם ריאל סוסיאדד לגבי וויליאן ז'וסה, שלא נכלל בסגל הקבוצה מול אספניול בגביע.

* גם מנצ'סטר יונייטד מחפשת חלוץ לאור הפציעה של מרכוס רשפורד. ב"בליצ'ר ריפורט" טוענים שקשישטוף פיונטק ממילאן, לוקה יוביץ' מריאל מדריד ופאקו אלקאסר מדורטמונד הם שלושת המועמדים להגיע לקבוצה. פיונטק מבוקש גם בטוטנהאם ואתלטיקו מדריד.

* נאפולי סיכמה עם אינטר על שאילתו של מתאו פוליטאנו, עם אופציה לרכישתו תמורת 25 מיליון יורו. כך טוען ג'אנלוקה די מארציו. פרננדו יורנטה עשוי לעשות את הדרך ההפוכה במסגרת העסקה.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 22.1: צ'לסי בעקבות קבאני, הסכום שטוטנהאם מוכנה לשלם על בייל

לכתבה המלאה
פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
בקרב בקאמפ נואו? אובמיאנג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully