וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מחכים לאמארה סטודמאייר: "אנחנו צריכים עזרה"

23.1.2020 / 8:06

ג'ייק כהן מצפה להצטרפותו של הכוכב: "כולם יודעים איזה שחקן הוא". במועדון בונים על בריאנט וג'קסון על רקע היעדרות "המחסל ההגנתי" זוסמן ולא מזלזלים בבאיירן (21:30, ספורט5): "לא יהיה קל בכלל"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: התגובות לאחר ניצחון מכבי תל אביב על ברצלונה

בצל החתמתו של אמארה סטודמאייר עד לסיום העונה, תעלה הערב (חמישי, 21:30, שידור ישיר בספורט 5) מכבי תל אביב למחזור ה-21 ביורוליג כשתתארח באאודי דום במינכן אצל באיירן מינכן, נועלת הטבלת. הצהובים מגיעים למשחק עם רצף של שלושה ניצחונות ומהמקום השלישי, כשהמאזן שלהם עומד על 14 ניצחונות מול 6 הפסדים בלבד. הבווארים מנגד עומדים על מאזן הפוך, 6 ניצחונות ו-14 הפסדים.

אנשי מכבי תל אביב הגיעו אמש בשעות הערב למינכן והיום יערכו את האימון האחרון לפני המשחק באאודי דום. לפני האימון תערוך הקבוצה את תדרוך הווידאו, כשבמועדון חוזרים ומציינים כי היריבה הגרמנית ששיחקה בהיכל בתחילת העונה והובסה 77:55, אינה אותה קבוצה שתעלה הערב למשחק. "באיירן ניצחה חמישה משחקי בית מעשרה", דקלמו הצהובים, "ריאל, מילאנו ואולימפיאקוס הפסידו פה, צסק"א התקשתה מאוד, לא הולך להיות משחק קל בכלל".

מכת הפציעות, שאמורה להשפיע על הצהובים בצורה קשה יותר בליגה, תפריע להם גם הערב. לרשות יאניס ספרופולוס עומדים 11 שחקנים כשירים, כולל סנדי כהן, שלא אמור לשחק יותר מדי. למרות זאת, במועדון מזכירים שהסתדרו עם רוטציה קצרה אף יותר. "החיסרון של וולטרס וזוסמן הוא משמעותי בפן ההגנתי, ארון ג'קסון ואלייז'ה בריאנט יצטרכו להיכנס למשבצת הזאת", סיפר אחד מאנשי מכבי, "זוסמן הוא המחסל ההגנתי שלנו. נצטרך שחקן אחר שיתלבש על הסקורר המוביל של היריבה".

לפני היציאה למינכן סיפר ג'ייק כהן על אירועי הימים האחרונים ואמר: "אני נרגש לגבי צירוף אמארה. עם כל הפציעות אנחנו צריכים עזרה, אז הוא יגיע ובוודאי יוכל לעזור", אמר המתאזרח. "הפציעות פגעו בנו מאוד, זה מיוחד מאוד שאנחנו ממשיכים לנצח משחקים ולשחק ככה. אני מקווה שהחדשים ימשיכו להשתפר. ארון וג'יילן עושים עבודה נהדרת בהסתגלות לקבוצה ולחדר ההלבשה, שזה דבר חשוב מאוד. אני מקווה שאמארה יוכל לעשות אותו דבר, כי כולם יודעים איזה שחקן הוא. פציעות זה חלק מצער מהמשחק, אבל דברים קורים. אני רואה עד כמה אנחנו עושים עבודה טובה ושומרים על עצמנו עם רגב פנאן והפיזיותרפיסטים, אבל לפעמים מקבלים 'קלפים גרועים' וצריך להתמודד עם זה".

סטודמאייר צפוי לנחות מחר בישראל, אך לא אמור לשחק בדרבי התל אביבי ביום ראשון, כשהופעת הבכורה המתוכננת שלו תהיה בחמישי הבא נגד ריאל מדריד. השחקן, שהתרגל לשחק בשנים האחרונות עם הגופיה מספר 1 התפוסה על ידי סקוטי ווילבקין, ישחק עם הגופיה מספר 32, כמו בתחילת קריירת ה-NBA שלו בפיניקס סאנס.

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. לירון מולדובן
חשוב מאוד, בעיקר על רקע הפציעות. סטודמאייר/לירון מולדובן

באיירן מינכן, שמעולם לא ניצחה את מכבי תל אביב ביורוליג, מגיעה למשחק אחרי שלפני מספר שבועות נפרדה ממאמנה בשנתיים האחרונות דיאן רדוניץ' והחליפה אותו בעוזרו אוליבר קוסטיץ'. ניהאד דג'דוביץ' שלא שיחק בסיבוב הראשון ביד אליהו, צפוי להיעדר גם הערב. הפורוורד ג'וש יואטיס, שרושם 5.6 נקודות למשחק, ישחק, ובעיקר השחקן המבטיח טי ג'יי בריי, שהפגיז 14.5 נקודות למשחק בשני משחקי היורוליג הראשונים שלו בשבועות האחרונים, ינסה לסחוף את קבוצתו להפתעה. את באיירן ממשיך להוביל גרג מונרו עם 12.7 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק.

"מכבי היא אחת הקבוצות הכי טובות העונה ומועמדת לפיינל פור", אמר קוסטיץ' לקראת המשחק, "יש לי הרבה מאוד כבוד להתפתחות שלהם. הפוקוס שלנו הוא למשחק שלנו, אנחנו צריכים לשפר את הריבאונד שלנו, בעיקר בהתקפה, ואיבודי הכדור, שזה היה עיקר הבעיה במשחק האחרון. היה לנו הזדמנות לעבוד, ונצטרך להלחם במשך 40 דקות".

פול ציפסר הוסיף: "מכבי היא יריבה קשה מאוד. אנחנו יודעים שנצטרך לשחק עם הרבה אנרגיה ורמה פיזית גבוהה כדי לתת מאצ'אפ טוב יותר מהמשחק הראשון".

גרג מונרו שחקן באיירן מינכן מול טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ככב היריבה. גרג מונרו בסיבוב הראשון בהיכל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully