וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מגעים מתקדמים מול אלון תורג'מן. גם מאוויס צ'יבוטה על הכוונת

21.1.2020 / 8:06

אחרי שפאוליניו שוחרר: תורג'מן קרוב לחזור לישראל, חלוץ לודוגורץ מועמד. אבוקסיס לא מרוצה מהסכסוך בין האסלביינק לאוהדים, שהר מאוכזב מכך שהגיעו רק 8,500 צופים: "ברור שזה מבאס"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על הפועל באר שבע

עיקרי הדברים:

- יוסי אבוקסיס פועל לסיים את הסכסוך בין נייג'ל האסלביינק לחלק מהאוהדים שקראו לו בוז
- מגעים מתקדמים מול אלון תורג'מן. גם מאוויס צ'יבוטה על הכוונת
- אחרי השער שלו, במועדון בטוחים: רמזי ספורי יתחיל להחזיר מעכשיו
- בעקבות הניצחון קיבלו האדומים בסלחנות את פסיקת השופט יגאל פריד
- אכזבה בקבוצה: רק 8,500 צופים בטרנר
- בהפועל באר שבע מרוצים מהאופן בו נפרדו מברק בכר בטקס ראוי ומרגש

שחקני הפועל באר שבע נייג'ל האסלביינק, חנן ממן. דני מרון
יזכה לקצת שקט? האסלביינק/דני מרון

1. יוסי אבוקסיס מחפש שקט לנייג'ל האסלביינק. אלון תורג'מן מתקרב

שביעות רצון בהפועל באר שבע אחרי הניצחון אמש (שני) על הפועל חיפה 0:1. אף שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה, הייתה במועדון שמחה גדולה מאחר שהיה חשוב לחזור לליגה עם שלוש נקודות אחרי הניצחון ביום חמישי האחרון בשמינית גמר גביע המדינה. המאמן יוסי אבוקסיס שחווה משחק בית ראשון בטרנר וסיים אותו כמנצח, ביקש בסיום מההנהלה לפעול בהתערבותו, אם צריך, כדי לסיים את הסכסוך שהתפתח בין חלק בקהל לנייג'ל האסלביינק לאחר שהחלוץ עשה לעבר האוהדים תנועת השתקה באחד המשחקים האחרונים. אבוקסיס הכניס את החלוץ כחילוף מהספסל ושם לב לקריאות הבוז בכל פעם שהוא נגע בכדור. "אנחנו צריכים לסיים את זה ולעשות משהו כדי לגמור את זה על מנת שהאנרגיות יהיו יותר טובות בין הקהל לנייג'ל שהוא שחקן חשוב שלנו", אמר המאמן.

בלי קשר לכך, מתכוונים בבאר שבע לצרף שחקן התקפה נוסף אחרי שפאוליניו שוחרר בלי ששיחק דקה בקבוצה. במועדון רוצים למצוא כעת חלוץ שיכול לשחק גם בכנף על מנת לעמוד במשימות של זכייה בגביע המדינה והשגת כרטיס לאירופה דרך הליגה. הקבוצה נמצאת במגעים מתקדמים עם אלון תורג'מן, החלוץ בן ה-28, שהגיע לאוסטריה וינה בקיץ 2018, ואחרי שכבש בעונת הבכורה שלו שישה שערים ב-18 משחקים, סבל מפציעות והעונה הוא הספיק לכבוש שלושה שערים בשמונה הופעות.

כמו כן, אחד השמות החמים הוא מאוויס צ'יבוטה, חלוץ בני יהודה לשעבר שעבר לליגה הבולגרית, ואם ניתן יהיה לצרף אותו מלודוגורץ, במועדון ילכו על זה בכל הכוח.

שחקן אוסטריה וינה, אלון תורג'מן. GettyImages
חוזר ארצה? תורג'מן/GettyImages
רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע עם ז'וזואה, אור דדיה. דני מרון
"אחת הבעיטות הטובות בכדורגל הישראלי". ספורי עם החברים/דני מרון

2. רמזי ספורי נפתח, בבאר שבע בטוחים: יש לו בעיטה נדירה

כמו במשחק הגביע ביום חמישי, גם הפעם החילופים של אבוקסיס פגעו היטב ובעיקר זה של רמזי ספורי שכבש את שער הניצחון. ספורי שיחק אצל אבוקסיס בבני סכנין והוא מכיר את האיכויות שלו. גם ברק בכר היה מבקש ממנו לאיים כמה שיותר על השער ולנצל את עוצמת הבעיטות שלו כדי לסכן את היריבה. מדובר באחד השחקנים שנכנסים לקטגוריה של כאלו שיכולים להשתפר לקראת החלק השני של העונה, כמו שמאמנו רוצה. "רמזי זה שחקן של שמונה גולים ושמונה בישולים בעונה", אמרו עליו בקבוצה. "יש לו עוד הרבה מה לתת לבאר שבע מעכשיו. יש לו את אחת הבעיטות הטובות בכדורגל הישראלי".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
היה מחויך בסיום. אבוקסיס/דני מרון

3. אבוקסיס: "אם לא היינו מנצחים, לא הייתי כזה רגוע בנוגע לפנדל שלא קיבלנו"

היה רגע במסיבת העיתונאים של אבוקסיס בו הוא חייך חיוך רחב מאוד, אבל גם קצת מריר: "אני מדבר עכשיו ברגוע על שגיאת השיפוט של יגאל פריד, אבל בטוח שאם לא היינו מנצחים, לא הייתי כזה רגוע", אמר המאמן על ההחלטה של השופט לא לקבל את קריאת ה-VAR לפנדל לטובת באר שבע במחצית הראשונה. "אני מכיר את פריד ואני מעריך אותו. אני יודע שהוא לא עושה דברים בכוונה. יכול להיות שהוא יראה שוב את המקרה, הוא יבין שהוא טעה כי היה מקום לשרוק לפנדל לטובתנו. ראיתי בקלות את המקרה מהמקום שלי". בן שהר שכבר לקח את הכדור כדי לבעוט את הפנדל, אמר: "הייתי עשרה מטרים מהאירוע והיה ברור שיש פנדל. סבלנו מטעויות בעבר אבל זה חלק מהמשחק".

אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מעט מדי אוהדים. אוהדי באר שבע/ברני ארדוב

4. בן שהר לאוהדים: "צריכים אתכם בטרנר"

באצטדיון טרנר היו אמש רק 8,500 צופים. למרות שזה היה אחרי הניצחון בגביע המדינה ביום חמישי ועל אף שהיה ידוע שנפרדים מבכר לפני המשחק בטקס מיוחד, כמעט חצי מהאיצטדיון היה ריק. "ברור שזה מבאס", אמר בן שהר בסיום המשחק. "אנחנו רוצים את הקהל שלנו גם בתקופות פחות טובות. הקהל סופר חשוב עבורנו. יכול להיות שהם רוצים לראות קבוצה יותר טובה. מתפקידנו להיות טובים ומתפקידם לבוא ולהיות איתנו גם בתקופה כזו כי הקהל של הפועל באר שבע כבר הוכיח בעבר מה הוא תורם לנו".

ברק בכר עם אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע בטקס הוקרה. דני מרון
רוצה שוב אליפות. אלונה עם בכר/דני מרון

5. תם עידן בכר סופית. אבוקסיס יצטרך להגשים עכשיו את חלומות אלונה

זה היה דבר שלא רואים בכל יום. מאמן שמסיים את דרכו במועדון, בין אם התפטר, בין אם פוטר ובין אם התפוטר, בקושי מגיע להיפרד משחקניו במתקן האימונים. אבל בכר הוא לא עוד מאמן במועדון. בהפועל באר שבע הוא תמיד יהיה האיש שעשה את השינוי והוביל מועדון שחיפש את עצמו לשלוש אליפויות מדהימות. הרגע הזה שהוא פסע לכר הדשא היה קשה לו. ראו על הפנים את ההתרגשות אבל גם ראו את המבוכה. זה לא היה רגע קל עבורו ונדמה היה שהוא השתחרר רק כאשר ראה את שלוש צלחות האליפות ממוסגרות בתמונה אותה בטח יתלה בסלון ביתו. רק אז הוא הגניב חיוך אמיתי מהלב ונדמה היה שהוא משלים עם כל האירוע הזה שספק אם היה לגמרי נוח בעבורו. בכר הוא טיפוס מיוחד. אחד שלא מתחבר בקלות. אוהב את הפרטיות שלו ולא נפתח לכל אחד. הוא סיים באמת את התקופה היפה בחייו וגם אם הסוף הוא מר, הוא יזכור מעתה רק את הטוב ויש הרבה טוב לקחת לכל מקום. אבוקסיס והוא התחבקו. תמיד היה ביניהם כבוד הדדי. תמיד כיבדו איש את רעהו כשנפגשו. עכשיו זה התור של אבוקסיס להחזיר את הפועל באר שבע לימי הזוהר. אלונה ברקת רוצה ויש לה מוטיבציה להיות שוב אלופה. בכר כבר לא יהיה שם, אבל היא הביאה לו מחליף ראוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully