וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמזי ספורי: "מרגיש מעולה, עברנו תקופה קשה וגם אני"

20.1.2020 / 22:18

כובש שער הניצחון ב-0:1 של הפועל באר שבע מול הפועל חיפה מרוצה: "מקווה לצאת לדרך חדשה". אבוקסיס החמיא לאוהדים: "ניצחון שלהם"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

יוסי אבוקסיס יכול לנשום לרווחה. למרות הופעה לא מרשימה במיוחד של הפועל באר שבע הערב (שני) מול הפועל חיפה, היא הצליחה לנצח 0:1 משער של המחליף רמזי ספורי בדקה ה-73 והמאמן הוביל אותה לניצחון ליגה ראשון תחתיו.

יוסי אבוקסיס אמר אחרי המשחק: "בכל מקום שאני נמצא ובכל מקום שאאמן, אהיה לחוץ. במיוחד כשצריך את הניצחון במשחק ביתי ראשון ובאווירה כזו מדהימה. היו לנו הרבה עליות וירידות במהלך המשחק. הפועל חיפה שיחקה טוב וחשפה אותנו כמה פעמים. היינו חשופים מאחורה. נצטרך להמשיך קדימה ולהיות הרבה פחות חשופים מאחורה. השחקנים שנכנסו היו אמורים לעשות את השינוי ואני שמח שבמשחקים האחרונים זה עובד. השער של רמזי ספורי היה גדול, שער ענק וזה מגיע לו. כל הצמרת ניצחה והיינו חייבים לנצח כדי להישאר באזור של אירופה. אנחנו רוצים גם לבוא לגביע בתקופה טובה. אנחנו צריכים לשפר עוד כמה דברים למרות הניצחון, אבל יש רצון ומחויבות של השחקנים".

על הסגל: "פאוליניו נפצע, הוא היה אמור לשחק. אנחנו עובדים מהבוקר עד הערב כדי לחזק את הקבוצה ואם יהיה מה להודיע, נודיע". על הקהל: "זה ניצחון של הקהל, זה היה משחק שהיינו חייבים את הקהל וזה ניצחון שלהם. זה קהל אדיר, 8,500 מרגיש פה כמו 30 אלף בבלומפילד. יש לזה כוח עצום. גם הקהל שלנו לא הצליח לשכנע את השופט שהיה פנדל, שהגיע לנו, אבל בסדר".

קשר/חלוץ באר שבע רמזי ספורי, שכאמור כבש את שער הניצחון אחרי שתי דקות על המגרש, אמר: "מרגיש מעולה. עברנו תקופה קשה, גם אני עברתי תקופה קשה. אנחנו עובדים כדי להשתפר ואני שמח שזה בא עכשיו. אולי זה קצת מאוחר, אבל אני מקווה שנצא לדרך חדשה. כל ניצחון הוא חשוב במיוחד אחרי התקופה שעברנו. לא ניצחנו הרבה זמן בטרנר ואני שמח שנתנו קצת נחת לאוהדים שתמכו בנו".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
חייך חיוך רחב בסיום. אבוקסיס/דני מרון

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס: "אכזבה עצומה. הגענו לכאן והשחקנים נתנו הכול. בתוך כל האילוצים שלנו העמדנו את הקבוצה טובה והיו רגעים לא רעים בכלל ובדקות ארוכות היה משחק שקול. חסרה לנו איכות מול השער. אני לא חושב שהשער של באר שבע היה ממצב טוב יותר מאלה שהיו לנו. אנחנו לא היינו מספיק שקטים בפס האחרון. השחקנים נתנו את כל הגוף, משחקים 90 דקות בכל ארבעה ימים, חלק מהם פצועים ולא שיחקו הרבה זמן. זה אכזרי מאוד.

"כדי לצאת עם משהו, צריך להיות מרוכזים וחזקים עד הסוף, מעדנו ברגע קטן. אני מקווה מאוד שנצליח להוסיף כבר השבוע למצבת השחקנים שלנו בהתקפה. אנחנו מנסים לצרף שני שחקני התקפה, יואב כץ עושה את כל מה שהוא יכול כדי שזה יקרה. מצד שני, אלה שפה גם שחקנים טובים והם מסוגלים להתעלות ולהיראות טוב. צריך טיפה יותר להאמין".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
שער גדול אחרי שתי דקות במגרש. ספורי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully