וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "ניצחון חשוב, אבל אני לא מרוצה". יוסיף מוסא סיכם למרות הפציעה

20.1.2020 / 21:10

מאמן בני יהודה מודאג מהיכולת למרות ה-0:1 על הפועל כפר סבא: "צריכים לשחק מהר יותר". קשר אילבס מיועד להחליף את איסמעילה סורו, אך סובל משבר בכף הרגל. אופיר חיים: "הפסד אכזרי וכואב"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: תגובות בתום המשחק בין הפועל תל אביב להפועל רעננה

לאחר תקופה לא קלה ולאחר חילופי מאמנים נרשמו הערב (שני) חיוכים על ספסלה של בני יהודה לאחר שהזהובים גברו 0:1 על הפועל כפר סבא ושמרו על הרצף הנהדר במשחקי החוץ מול הירוקים מהשרון כשבני יהודה לא הפסידה לכפר סבא במשחק חוץ מאז דצמבר 1999. בנוסף, אלישע לוי שמר על הרצף הנהדר שלו מול קבוצתו לשעבר כשמאז שעזב המאמן את הפועל כפר סבא לא הפסיד לה בתשעת המפגשים בין הקבוצות שאימן לבין הירוקים. הקבוצה של אופיר חיים מצדה נותרה עדיין ללא ניצחון בית לאחר 19 מחזורים והיא נמצאת רק שתי נקודות מעל הקו האדום.

מי שסיכם את תנאיו בבני יהודה הוא הקשר מניז'ר יוסיף מוסא, שמיועד להחליף את איסמעילה סורו שישלים בימים הקרובים את המעבר לסלטיק. מוסא בן ה-21 מגיע מאילבס הפינית, במדיה כבש שני שערים ב-23 משחקים בעונה האחרונה. סכום הרכישה שלו טרם סוכם ולכן אין עדיין חתימה, כשהוא אמור לקבל חוזה לשלוש שנים וחצי. אגב, הקשר נפצע באימון אתמול וסובל משבר קטן בכף הרגל שישבית אותו כנראה לחודש וחצי, אבל בכל זאת יוחתם.

אלישע לוי מאמן בני יהודה. קובי אליהו
מרוצה מהנקודות, אבל עדיין לא מהיכולת של שחקניו. אלישע לוי/קובי אליהו

מאמן בני יהודה אלישע לוי אמר בסיום המשחק: "ניצחון ראשון ומאוד חשוב. במחצית הראשונה נראינו רע מאוד, אבל בשנייה התחלנו לשחק עם שלושה חלוצים וזה נראה הרבה יותר טוב. אני לוקח את הנקודות, אבל אנחנו צריכים לשחק יותר מהר ואני בטוח שאם נביא שניים או שלושה שחקנים, ניראה טוב יותר בהתקפה. זה היה ניצחון חשוב ממאמץ קולקטיבי. אמרתי בפירוש שהיה משחק לא טוב, אנחנו לא מסתפקים בזה ולא מרוצים. שינינו את המערך וגדיר חזר רק עכשיו ועדיין חסרה לו המהירות. אנחנו נלך ונשתפר. אנחנו יודעים ששיחקנו לא מספיק טוב. בינואר לא קל להביא שחקנים, אבל מאחורי הקלעים כבר סימנו כמה שחקנים ואנחנו עובדים קשה מאוד. הקהל של בני יהודה חווה שנים יפות והתרגל לפלייאוף העליון אז האוהדים מאוכזבים, אבל אני מאמין שנחזור להתקדם".

על הגרלת רבע גמר הגביע מול הפועל חיפה: "ברבע הגמר אין הגרלה קלה, חשוב לנו להתרכז בליגה. לבני יהודה לא צריך להגיד גביע, הם יודעים מה זה גביע, אבל כשזה יגיע נתעסק בזה".

אופיר חיים מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
מאמין בשחקניו. אופיר חיים/קובי אליהו

מאמן הפועל כפר סבא אופיר חיים היה מאוכזב בסיום: "כל מי שראה ומבין כדורגל ראה שהייתה פה קבוצה אחת על המגרש ששלטה ללא עוררין. זו לא רק שליטה, גם הגענו לאזורים המסוכנים, אבל לא הצלחנו לעשות את המהלך האחרון כמו שצריך. הפסד אכזרי וכואב. יכולנו להוציא הרבה יותר מהמשחק הזה, אבל כבר בשבת יש לנו את הפועל תל אביב ואנחנו חושבים על זה. אני שבע מהמחמאות, אני חושב רק על איך ננצח. הייתי מעדיף לשחק גרוע ולנצח כמו שעשינו נגד נס ציונה. בשבת יש לנו הזדמנות לתקן את זה נגד הפועל תל אביב ואני מאמין שאנחנו מסוגלים לעשות את זה".

על השחקנים החדשים: "הם יוסיפו לנו המון, לוקח זמן להסתגל לקבוצה חדשה. בן רייכרט אחד הקשרים הכי טובים בארץ. גם שגיב יחזקאל שחקן מצוין וגם קיזיטו יוסיף לנו הרבה. אנחנו עדיין מחפשים עוד שחקן, רוצים שחקן שובר שוויון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully