וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר זכה לטקס הוקרה: "עשית שינוי היסטורי בהפועל באר שבע"

20.1.2020 / 19:55

שבועיים אחרי הפרידה, המועדון ערך טקס לכבוד המאמן שהוביל לשלוש אליפויות רצופות. הבעלים אלונה ברקת בירכה: "בהובלתך כבשנו כל פסגה, כל מה שנראה עד אז כדמיוני הפך לאפשרי"

בווידאו: דוד רוזנטל בטור דעה על הפועל באר שבע

בדיוק שבועיים אחרי ההודעה המפתיעה על עזיבתו, הפועל באר שבע ערכה הערב (שני) טקס הוקרה לכבוד ברק בכר, לפני משחק הליגה מול הפועל חיפה. המאמן שהוביל את הקבוצה מבירת הנגב לשלוש אליפויות רצופות במהלך ארבע השנים וחצי שלו בתפקיד, הגיע יחד עם רעייתו וזכה לכבוד מהאנשים הרבים שעבדו איתו במהלך התקופה בבאר שבע, ביניהם שרון מימר, עמיר נוסבאום ואיתן עזריה. בכר המתין לשחקנים ביציאה מחדרי ההלבשה לצד אלונה ברקת, זכה לחיבוקים וכשעלה על כר הדשא קיבל תשואות מאלפי האוהדים שהגיעו לאצטדיון טרנר והוענקו לו כמה תשורות.

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת אמרה: "ברק, לפני כמעט חמש שנים היה לנו חלום. חיפשנו אדם שיעמוד בראש המערכת המקצועית. אדם שהוכיח שחלומות מתגשמים. ברק, בחרנו בך. מאמן צעיר, מנהיג אמיתי עם אמונה בלב. בהובלתך הגשמנו את כל החלומות שחלמנו עליהם. הפועל באר שבע כבשה את כל הפסגות האפשריות בארץ ובחו"ל. כל מה שנראה עד אז כדמיוני הפך לאפשרי. עם עבודה קשה, אמונה וכישרון בלתי נתפס, עשית שינוי היסטורי שייחקק בדרבי ימי המועדון. ברק, בשמי ובשם כל עובדי, שחקני ואוהדי הפועל באר שבע, אני אומרת לך תודה ענקית. תודה על הרטט בלב, תודה על אוויר הפסגות, תודה על החברות הטובה, תודה על האמונה שעוד נשאב ממנה השראה. כולנו אוהבים אותך ומאחלים לך בהצלחה בכל דרך בה תבחר. תודה, תודה".

לאחר הנאום של ברקת, ערך בכר הקפת פרידה באצטדיון וזכה שוב לתשואות רמות מהקהל.

ברק בכר עם אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע בטקס הוקרה. דני מרון
טקס מכובד. ברק בכר עם אלונה ברקת/דני מרון

בכר חתם בהפועל באר שבע במאי 2015, אחרי שאימן את עירוני קרית שמונה וגם זכה עמה בגביע המדינה. בעונתו הראשונה כמאמן הראשי של האדומים הוא הוביל את הקבוצה לזכייה ראשונה באליפות אחרי 40 שנה כשהוא המאמן הצעיר ביותר שזוכה בתואר זה 37 שנים. לאחר מכן הוביל את הפועל באר שבע לזכייה באלוף האלופים ב-2016/17 עם 2:4 מול מכבי חיפה, שהייתה אז מחזיקת הגביע. בעונה זו הפועל באר שבע שיחקה במוקדמות ליגת האלופות והודחה בצורה אכזרית בשלב הפלייאוף אחרי שנוצחה 5:2 על ידי סלטיק בחוץ וניצחה אותה 0:2 בבית כשמהראן ראדי מחמיץ פנדל שהיה יכול להעלות אותה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

למרות זאת, הדרומיים המשיכו לשלב הבתים של הליגה האירופית ועשו שם קמפיין מוצלח מאוד כשהם מסיימים במקום השני בבית שלהם, שכלל את אינטר, סאות'המפטון וספרטה פראג. בסופו של דבר, הקבוצה של ברק בכר הודחה בשלב 32 הגדולות כשהפסידה 5:2 בסיכום המפגשים לבשיקטאש. בעונת 2017/18 הוביל בכר את הפועל באר שבע לאליפות שלישית ברציפות.

בסך הכול זכה עם באר שבע בשלוש אליפויות (2015/16, 2016/17 ו-2017/18), פעמיים באלוף האלופים (2016/17 ו-2017/18) ובגביע הטוטו (2016/2017).

למרות הכול בעונה שעברה חוותה הקבוצה ירידה משמעותית אחרי שאיבדה את אליניב ברדה שפרש, ואת אנתוני וואקמה שעזב לטורקיה. היא לא הצליחה להתאושש וסיימה את העונה במקום השלישי. גם את העונה הנוכחית פתחה הפועל באר שבע לא טוב והשיגה 29 נקודות בלבד מ-51 אפשריות, לפני הפרידה מהמאמן.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע: פאוליניו שוחרר עוד לפני ששיחק דקה אחת

לכתבה המלאה
ברק בכר לאחר טקס הוקרה שערכה הפועל באר שבע. דני מרון
ברק בכר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully