וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: לפני ששיחק, פאוליניו שוחרר

20.1.2020 / 14:58

האדומים הודיעו שהברזילאי, שצורף וטרם רשם אפילו דקת משחק אחת לאחר שנפצע באחד האימונים, עוזב את המועדון באופן מיידי. שיר צדק קרוב לחזור לסגל הקבוצה בשל הקיפאון במו"מ עם מכבי נתניה

דוד רוזנטל טור דעה על הפועל באר שבע/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

פאוליניו שוחרר היום (שני) מהפועל באר שבע. הקשר הברזילאי, שהצטרף לבאר שבע מהאקן ונחת בישראל כבר ב-5 בדצמבר כדי להתחיל להתאמן לפני שיוכל לשחק בפתיחת חלון ההעברות ב-7 בינואר, נפצע באחד האימונים האחרונים בהם השתתף ולא חזר מאז. בבדיקת MRI שעבר אחרי הפציעה, התברר שהברזילאי לא סובל מקרע ברצועות הברך כפי שחששו בתחילה. למרות זאת וחרף העובדה שהוא מתאמן עם הקבוצה כבר תקופה בלתי מבוטלת, הוחלט להיפרד מהשחקן שכן סובל מפציעה.

שחקן הפועל באר שבע פאוליניו. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
זה היה מהיר. פאוליניו/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

מבוי סתום במגעים בין מכבי נתניה להפועל באר שבע על העברת שיר צדק, מה שמקרב את הבלם לחזרה לסגל הפועל באר שבע כשחקן מן המניין. מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס מכיר היטב את צדק עוד מהימים שהיה עוזרו של אלי גוטמן בנבחרת וצדק היה בלם פותח בנבחרת. לאבוקסיס הובהר כי צדק המתאמן בקבוצה כרגיל, יכול להיות מוזמן לסגל וזאת מאחר ששוב נראה שיהיה לבאר שבע קשה במשא ומתן להעברתו.

צדק מגלה יכולת טובה באימונים האחרונים ואבוקסיס שם לב לכך. גם העובדה שלואי טהא זקוק לעוד זמן להחלמה, יכולה להיות פקטור בהחלטה להשיב את צדק לפעילות רגילה לגמרי. בבאר שבע הבהירו הבוקר כי גם בשלהי תקופתו של ברק בכר, היתה למאמן הזכות להזמין את השחקן לסגל וכי אם אבוקסיס יחליט מעתה לעשות זאת, לא תהיה התנגדות מכיוון ההנהלה.

גם בנתניה כנראה הבינו בימים האחרונים שיהיה להם קשה לצרף את צדק ואפילו תירגלו אתמול (ראשון) את רומן גולובארט בהרכב אחרי שכבר היה מחוץ לתכניות.

עוד בוואלה!

לפני המשחק מול הפועל חיפה: באר שבע תערוך טקס פרידה מברק בכר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully