וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הלחץ מסביבתו: הפועל תל אביב אופטימית לגבי הישארות ספירובסקי

20.1.2020 / 7:37

נציגיו של הקשר המקדוני ממשיכים לחפש לו קבוצה אחרת, אולם בקבוצה מקווים שיישאר. ינקו ייעדר בשבועות הקרובים, דגני צפוי לחזור בקרוב

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

עיקרי הדברים

- הפועל תל אביב של קלינגר בקצב צבירת הנקודות השלישי בטיבו בליגה

- קלינגר לא משוכנע שצריך לחזק את הקבוצה: "יש שחקנים טובים בנוער"

- בסביבתו של ספירובסקי טוענים: הוא רוצה לעזוב. בקבוצה טוענים אחרת

seperator

1. מאז מינוי קלינגר: רק מכבי תל אביב ומכבי חיפה צברו יותר נקודות

אחרי עוד ניצחון, הפעם 1:3 על הפועל רעננה, אפילו בהפועל תל אביב לא כל כך יודעים איך לעכל את התקופה הטובה. ניר קלינגר אמנם מנסה להרגיע את ההתלהבות אך עדיין אף אחד לא ציפה לאחוזי הצלחה כאלה תחתיו. עם קלינגר על הקווים צברה הקבוצה 19 נקודות, מה שהיה מציב אותה בפרק הזמן הזה במקום השלישי בליגה, רק מתחת מכבי תל אביב ומכבי חיפה. מה שקורה בהפועל תל אביב לאחרונה הוא לא פחות מהזוי בהתחשב ביכולת ובאווירה שהיו בתשעת המחזורים הראשונים.

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את הפועל רעננה 1:3

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב, ניר קלינגר. דני מרון
מאיפה זה בא? קלינגר חוגג עם הספסל אמש/דני מרון

2. קלינגר לא משוכנע שצריך חיזוק: "יש שחקנים טובים בנוער"

ואולי לא סתם ניר קלינגר זהיר. אמנם הפועל תל אביב מנצחת, אבל הסגל שלה קצר. מספר השחקנים המצומצם לצד הקצב הגבוה שקלינגר דורש מייצר חשש לפציעות ומחייב להתחיל לחלק את העומס במשחקים הבאים. ובכלל, הפערים בליגה לא גדולים וכל גל קצר של ניצחונות או הפסדים הוא ההבדל בין צמרת לתחתית. הפועל תל אביב בקלות יכולה לעבור לצד השני של המתרס.

"גם כשהייתי בהפועל חיפה והיינו במקום שלישי או רביעי, לא דיברתי", מסביר קלינגר. "התקשורת יכולה להגיד מה שהיא רוצה, אני רוצה להיות במקומות האלה במחזור ה-26. הסגל שלנו לא ארוך והיום הוא עוד פעם מתקצר לנו, ולכן אני זהיר והולך בדרכי".

בנוגע לחיזוק אמר קלינגר: "אני חושב שאנחנו צריכים להיות שקולים מאוד בנושא הזה. צריך לראות מה קורה אם חלילה יהיו פציעות. יכול להיות שנעשה חיזוק קטן ואולי לא. בכל מקרה יש בנוער שחקנים טובים שיכולים לעלות לבוגרים ולעבות את הסגל. נשמח היום, אבל הראש שלי כבר בכפר סבא".

סטפן ספירובסקי שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
יעזוב או יישאר? ספירובסקי/דני מרון

3. ספירובסקי בדרך החוצה? תלוי את מי שואלים

הפועל תל אביב הסתדרה אמש בסגל חסר, ונראה כי תיאלץ להמשיך לעשות זאת לפחות באופן חלקי, שכן אריק ינקו ייעדר בוודאות בשבועות הקרובים. לעומתו, אוראל דגני יעבור אולטרסאונד אך במועדון מקווים כי שיהיה כשיר למשחק הבא נגד הפועל כפר סבא.

כך או כך, הסיפור הגדול בהפועל תל אביב ממשיך להיות סטפן ספירובסקי, האיש שכבר נראה בדרך החוצה ולפתע הפך ל"אחד הזרים הטובים בליגה" על פי קלינגר. נציגיו של הקשר המקדוני ממשיכים לחפש לו קבוצה אחרת בליגה שמתחילה בחורף, ומשוכנעים כי הפועל לא תעמוד בדרכו. בסביבתו של ספירובסקי אמרו: "הבהרנו להפועל לפני חודשיים שאשתו של סטפן לא רוצה לחיות בישראל ואנחנו בודקים לו כל מיני אפשרויות. זה מעבר לכדורגל".

יחד עם זאת, על אף ההתחלה המתוחה בין ספירובסקי לקלינגר יש קשר מצוין, מה שעשוי לעודד אותו להישאר. בנוסף השחקן מתכונן למשחקי נבחרת מקדוניה בפלייאוף וקשה לראות קבוצה שתשלם להפועל תל אביב פיצוי כדי לשחרר אותו. שחקנים ששוחחו עם השחקן אמרו: "הוא השתלב מצויין ונהנה, אבל גם יש נושאים משפחתיים שלפעמים יותר חזקים מהכל. רצה אצלנו בדיחה שכולם רוצים שקלינגר יכניס אותם כמחליפים ויוציא אותם. זה המפתח להצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully