וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו עלי ופרייז'ר": ב-UFC רוצים קרב חוזר ושובר שיאים בין מקגרגור וחביב

ביום שאחרי הקאמבק של המוצלח של האירי, דיינה ווייט מודה שה-UFC מתכנן שחזור של הקרב ובטוח: "זה יהיה רגע השיא של הענף בכל הזמנים". צפו בחגיגות הפרועות של קונור

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: חגיגות הניצחון של חביב על קונור ב-2018

אחרי שקונור מקגרגור הכניע את קאובוי סרוני תוך 40 שניות, חובבי ה-UFC עסוקים בשאלה מי יהיה יריבו הבא. "נוטוריוס", שחזר לזירה אחרי 15 חודשים וגרף על פי הערכות רווח של 80 מיליון דולר מהקרב, כבר קיבל הזמנות חגיגיות מפלויד מייוות'ר וחביב נורמגומדוב להתחרות ראש בראש, וב-UFC היה מי שניסה לארגן קרב בינו לבין ג'ורג' מסווידאל, אולם הנשיא דיינה ווייט מבהיר: התוכנית היא לארגן שחזור של הקרב בין מקגרגור לחביב בהמשך השנה.

"קונור הגיע לקרב ההוא עם חביב עם הרבה עניינים אישיים שהטרידו אותו", אמר ווייט. "חלק מהעניינים הללו נבעו מההתנהלות שלו, חלק נבעו מפציעות שלו. היו כל מיני דברים. הוא אובססי לגבי שחזור הקרב, כי הוא יודע שהוא לא היה מוכן ב-100 אחוז בזמנו".

חביב נורמגומדוב, קונור מקגרגור. GettyImages
בפעם הקודמת זה הסתיים בנוקאאוט. והפעם? חביב מול קונור/GettyImages

לטענת ווייט, הקרב החוזר בין מקגרגור לחביב יהיה שחזור של הקרב האגדי בין מוחמד עלי לג'ו פרייז'ר, ה"ת'רילה אין מנילה".

"אנחנו מדברים פה על פוטנציאל לעלי-פרייז'ר 2", אמר. "יש פה פוטנציאל לקרב מאסיבי ברמה עולמית. זה הקרב שאנחנו צריכים לכוון אליו, זה הקרב הכי הגיוני לענף, זה הדבר הכי גדול שיכול לקרות לענף בכל תולדותיו. אני מתערב שזה הקרב שימשוך הכי הרבה כסף בהיסטוריה, אפילו יותר מהקרב בין מגרגור למייוות'ר".

לטענת ווייט, "נצטרך לדבר עם קונור ולהבין מה הוא בדיוק רוצה, אבל אני משוכנע שהוא רוצה עוד קרב נגד חביב. האם אני רוצה שקונור יערוך שלושה קרבות השנה? ברור. האם אני רוצה שקונור ייאבק עם מסווידאל? ברור. אבל קודם כל צריך ללכת עם ההיגיון, וההיגיון אומר שקונור-חביב הוא הדבר המתבקש גם בשביל הענף וגם בשביל המורשת של כל אחד מהם".

מקגרגור, שהצהיר שיישאר בלאס וגאס עד השבוע הבא בין היתר כדי לדון עם ראשי ה-UFC על העתיד, מנצל את הזמן בעיר החטאים כדי לחגוג בראוותנות.

קונור מחכה גם לנייט דיאז, שהרבה לעקוץ אותו בימים האחרונים

צפו במסיבת הניצחון הראוותנית של מקגרגור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully