וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות דלילות הסגל: בן לדרמן הגיע להתרשמות בבית"ר ירושלים

20.1.2020 / 8:03

הקשר היהודי-אמריקאי בן ה-19 ששייך לגנט וגדל במחלקת הנוער של ברצלונה ינסה להרשים את רוני לוי. חוגג עדיין רוצה זר בכיר במקום קינדה

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

עיקרי הדברים

- בן לדרמן, קשר בן 19 מגנט, הגיע להתרשמות בבית"ר ירושלים

- בלי קשר, בית"ר רוצה לצרף זר בכיר על המשבצת של גדי קינדה

- ג'קי בן זקן שכנע את קינדה לצאת להתרשמות קצרה בקנזס סיטי

- דן איינבינדר ייבדק שוב לפני המשחק נגד נתניה, בתקווה שיפתח

seperator

הקשר היהודי-אמריקאי בן לדרמן (19), שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה ולפני כשנה וחצי עבר לגנט הבלגית, החל בימים האחרונים בהתרשמות בבית"ר ירושלים, ואם ירשים ייתכן שיצורף על מנת לעבות את הסגל הדליל של הקבוצה. בשלב זה המטרה המרכזית של הקבוצה הייתה ונשארה לצרף זר על המשבצת של גדי קינדה ולא מעבר לכך. בצוות המקצועי היו רוצים לצרף עוד ישראלי בכיר או אפילו שניים כאלה, אך ספק אם משה חוגג יאשר זאת בהמשך החלון.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים - מכבי נתניה: קינדה יטוס לימי התרשמות בקנזס סיטי, איינבינדר עשוי לפתוח

לכתבה המלאה

צפו בביצועיו של לדרמן

לא במקרה פרסמה בית"ר אמש הודעה על כך שקינדה לא ישחק בהפועל באר שבע. הבעלים משה חוגג הבין כי מכירתו של קינדה לקבוצה אחרת בישראל יכולה לייצר אנטגוניזם גדול מצד הקהל וגם ג'קי בן זקן הבין זאת ושיכנע את גדי קינדה לצאת להתרשמות של שבוע בקנזס, בתקוה שיחתום. אם קינדה ירצה לחזור לישראל בעוד שבוע, תחל סאגה חדשה שלא ברור כיצד תיגמר.

לקראת המשחק הערב נגד מכבי נתניה (20:15, ספורט 5) אמרו בבית"ר: "יש לנו משחק בסגל מאוד חסר, חצי הרכב פצוע או מורחק, וכולם מתעסקים בגדי קינדה. צריכים לנסות לעבור את המשחק הזה בשיניים. בית"ר יותר חזקה מכל שחקן". דן איינבינדר צפוי להיבדק שוב לפני המשחק, בתקווה כי יהיה כשיר ומסוגל לפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully