וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילר דורסי: "מנסים להישאר בלתי מנוצחים". יובל זוסמן יעבור צילום

19.1.2020 / 23:07

הסופר-סאב של מכבי תל אביב קלע 18 נקודות בניצחון על מכבי חיפה, ספרופולוס: "השחקנים שלנו ווינרים". זוסמן נפגע בבוהן

בווידאו: התגובות אחרי הניצחון של מכבי תל אביב על ברצלונה

מכבי תל אביב ממשיכה לטייל בליגת העל והערב (ראשון) ניצחה 77:91 ביד אליהו את מכבי חיפה כדי לשמור על מאזן מושלם של 0:15. דייויד פדרמן הגיע להיכל לראשונה אחרי אירוע הלב שעבר וראה את דני אבדיה מספק עוד משחק מצוין של 16 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. טיילר דורסי סיים כקלע המוביל עם 18 וגם אות'לו האנטר תרם 16, ביום אותו החלו הצהובים עם הידיעה כי עומרי כספי ינותח ולמעשה סיים את העונה, וגם נייט וולטרס עלול ללכת בעקבותיו. יובל זוסמן נפצע בבוהן במהלך הרבע השלישי ויעבור צילום.

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ייבדק. יובל זוסמן/דני מרון

המאמן יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "באמצע הרבע השני התחלנו לשחק טוב יותר בהגנה ועצרנו את יאנג שהיה טוב מאוד. פתחנו יתרון דו ספרתי ושלטנו במשחק עד הסוף. שיחקנו שלושה משחקים בשישה ימים, זה לא קל. כל המשחקים האלה מאוד פתוחים והם דורשים מאיתנו הרבה דברים מבחינה פסיכולוגית. השחקנים שלנו ווינרים, והם רוצים לנצח את כל המשחקים. יש לנו כימיה טובה, כל אחד יודע את התפקיד שלו".

היווני התייחס גם למכת הפציעות: "אנחנו בשלב קריטי. עומרי כספי גמר את העונה ואנחנו לא יודעים עדיין באופן סופי לגבי נייט וולטרס. אולי נצטרך להביא עוד שחקן, הכל פתוח. אני אצטרך לדבר עם הבעלים ונעשה את מה שנצטרך לעשות, בימים הקרובים תדעו".


טיילר דורסי אמר בסיום: "אנחנו מנסים להישאר בלתי מנוצחים, אבל ברור שזה יהיה יותר ויותר קשה. אנחנו מקווים לשמור על אותה מנטליות. במחצית השנייה התגברנו על כמה נפילות ועצרנו הגנתית את מכבי חיפה שהיא קבוצה טובה בהתקפות מעבר. אני מרגיש יותר ביטחון ומביא את האנרגיה שלי כל ערב, גם התקפית וגם הגנתית".

מאמן מכבי חיפה, דניאל סאואנה: "שיחקנו הגנה די טובה במחצית הראשונה, אבל אפשרנו להם יותר מדי הזדמנויות שניות - הם קלעו 11 נקודות מהזדמנות שנייה במחצית הראשונה. הם קלעו הרבה זריקות עונשין, אנחנו הקבוצה שעושה הכי מעט עבירות בליגה, אבל היום הם הענישו אותנו בתחום הזה".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב נותרה מושלמת לאחר 77:91 על מכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully