וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עומרי כספי יעבור ניתוח וסיים את העונה, נייט וולטרס בעקבותיו?

19.1.2020 / 12:31

מכה כפולה לצהובים: הפורוורד לא יחזור למגרשים העונה, ובנוסף הרכז שחזר רק לאחרונה סובל מפציעה חדשה שעלולה להוביל להיעדרות ממושכת. הקבוצה נקנסה ב-4,000 יורו בשל הקללות למירוטיץ'

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: התגובות אחרי ניצחון מכבי תל אביב על ברצלונה

מכת הפציעות במכבי תל אביב מחריפה. גארד הצהובים נייט וולטרס שהתאושש מפציעה בשריר הירך שהשביתה אותו לשישה שבועות וחזר רק לאחרונה סובל מפציעה חדשה בכתפו, ובמועדון קיים חשש כי הוא סיים את העונה. וולטרס עלה למשחק נגד מילאנו עם חבישה בכתפו וניסה לשחק, אך הכאבים החמירו והוא אמור לעבור בדיקות שיבררו את חומרת הפציעה, אך החשש במועדון כי הוא לא יוכל לשוב לשחק העונה. על פי הודעת המועדון, הוא ייבדק בימים הקרובים.

בנוסף, עומרי כספי שיצא לארצות הברית כדי להתייעץ עם רופאים לגבי הפציעה בברכו יעבור ניתוח שיסיים עבורו את העונה באופן רשמי. בחודשיים האחרונים עלה כספי פעם אחת על הפרקט במשחק החוץ נגד נהריה, אך הכאבים בברכו החמירו ואחרי שלא ניכר שיפור במצבו, הוא טס לניו יורק כדי להתייעץ עם מספר רופאים מומחים אמריקאים.

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מכה למכבי תל אביב. כספי/דני מרון

למרות הפציעות שאמורות שוב לקצר את הסגל של יאניס ספרופולוס, מכבי תל אביב לא צפויה לצרף שחקן נוסף בשלב הזה. את מקומו של כספי ברוטציה תפס אנג'לו קלויארו, וארון ג'קסון הגיע כדי להחליף את וולטרס באופן זמני, וייתכן מאוד שיירשם כעת גם למשחקי הליגה. בנוסף בקבוצה מאמינים שתוך חודש יוכל טאריק בלאק לשוב לסגל אחרי שיתגבר על הפציעה שהפריעה לו בברכו.

* מכבי תל אביב הודיעה כי נקנסה ב-4,000 יורו בגין הקללות לעבר ניקולה מירוטיץ' במשחק נגד ברצלונה ביום שלישי שעבר. בהודעת המועדון נכתב ש"המועדון מבקש מקהל האוהדים לנהוג באיפוק ולהימנע מקריאות שעלולות להשית קנסות על הקבוצה".

נמניה נדוביץ' שחקן מילאנו מול נייט וולטרס שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
פציעה חדשה ואולי אפילו יותר חמורה. נייט וולטרס נגד מילאנו/דני מרון

ספרופולוס סוחט מחמאות ביוון

סיפור ההצלחה של יאניס ספרופולוס במכבי תל אביב עושה כותרות גם ביוון. בתקשורת היוונית פרסמו אמש (שבת) כתבה מחמיאה על המאמן היווני שזכתה לכותרת "שגריר יוון בישראל".

בכתבה, שמדגישה את החיבור המיוחד בין מכבי תל אביב לספרופולוס, ציינו גם את המאמצים שהמאמן עושה כדי להיטמע בישראל, כולל לקחת קורסים בעברית.

בנוסף, ציינו גם את ההישגים המקצועיים המרשימים: מאז החלה היורוליג לפעול במתכונת של ליגה בעונת 2016/17, הישג השיא של הצהובים היה 11 ניצחונות בעונת 2017/18. העונה, כשנותרו עוד כמחצית מהמשחקים בעונה הרגילה, עומדת מכבי תל אביב של ספרופולוס על לא 14 ניצחונות.

"יאניס ספרופולוס עושה עבודה פנטסטית במכבי תל אביב, אחרי שנים שכל המאמנים נכשלו שם. נכון שלמאמן אולימפיאקוס לשעבר יש סגל טוב מאוד והנהלה תומכת, אבל כבר ראינו גרסאות קודמות של מכבי תל אביב עם סגל טוב שהיו רחוקות מלהיות קבוצות טובות. זה רחוק מלהיות המקרה השנה, תחת ספרופולוס שמצליח להתמודד גם עם פציעות רבות לאורך הדרך".

עוד נכתב כי "ספרופולוס הטמיע היטב את השיטה ההגנתית שלו בקבוצה, וגם התקפית הוא מצליח להוציא את המקסימום מהכלים שעומדים לרשותו".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
סיפור הצלחה. ספרופולוס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully