וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר הודיעה: יש לנו זכות ראשונים על גדי קינדה, הוא לא יעבור לבאר שבע

19.1.2020 / 13:51

קבוצתו של הקשר נלחמת באפשרות של מעברו לבירת הנגב. רוני לוי במסע"ת לקראת נתניה: "נתאכזב מאוד אם הוא יחזק את היריבה שלנו"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

הסתעפות חדשה בפרשת גדי קינדה. על רקע האפשרות שהקשר יוותר בסופו של דבר על ההצעה מקנזס סיטי ויעבור להפועל באר שבע, הודיעה היום (ראשון) בית"ר ירושלים: "לבית"ר יש את הזכות להחליט היכן ישראל גדי קינדה בישראל - גדי קינדה לא יעבור לשורותיה של הפועל באר שבע".

לא במקרה ציינו בבית"ר בהודעה את הפועל באר שבע ולא קבוצה אחרת בישראל. בבית"ר לא יודעים את כל הפרטים אבל מבינים שנוצרו מגעים בין ג'קי בן זקן לאלונה ברקת בנוגע להעברתו. הוסיפו לכך מספיק ידיעות מגורמים שונים שהגיעו לבית"ר לפיהם קינדה חזר ואמר שהוא אמור לסגור בבאר שבע בינואר. ההודעה היום היא גם מסר לקינדה לפיו במידה ולא יעבור לארה"ב המציאות שלו בארץ לא צפויה להיות פשוטה וכי בית"ר תעשה הכל בכדי להשפיע על הקבוצה בה ישחק.

בתוך כך, בית"ר תתמודד מחר (שני, 20:15, ספורט 5) נגד מכבי נתניה. לקראת המשחק, ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן רוני לוי והבלם אור זהבי. מטבע הדברים, הנושא הבוער במסיבת העיתונאים היה קינדה.

"זה עניין של השחקן מול קבוצות שרוצות אותו, אני לא חלק מהמשחק הזה", אמר המאמן בהתייחס לסאגת קינדה. "אני מניח שתוך יום-יומיים זה ייפתר, כרגע מבחינתנו גדי לא בסגל של הקבוצה עד שלא ייפתרו דברים לכאן או לכאן. דיברתי איתו בפעם האחרונה לפני שבוע לפני מכבי תל אביב, והסברתי לו שבכל מצב הוא לא יהיה בסגל כי הראש שלא יהיה איתנו. הבנתי שהוא מתלבט, ואני מבין אותו".

על האפשרות שקינדה ישחק בקבוצה אחרת בישראל: "אם אני מבין נכון, ההסכם עם גדי נעשה לפני שנתיים. אני שמח שהצלחנו להביא אותו לכזה ביקוש ולכזה מחיר גבוה. זה אומר שהוא עשה התקדמות גדולה. אם אני מבין נכון, לבית"ר ירושלים אין שום אמירה בעניין ואם זה לא תלוי בנו, אין מה לעשות. גדי שחקן מרכזי, גם מיכאל אוחנה נפצע בקיץ, אז זו אכזבה גדולה. אם הוא יחזק את היריבה שלנו, בשבילנו זה סוג של אכזבה, סוג של חוסר שיהיה מאוד גדול".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. צילום מסך, צילום מסך
"נשתדל לשמור על המקום השלישי". רוני לוי/צילום מסך, צילום מסך

על המטרות עד סוף העונה אמר לוי: "לפי איך שנתחזק נוכל להציב מטרות. כרגע אני לא רוצה להציב מטרות, כרגע אנחנו במקום שלישי וזה הישג נהדר עבור בית"ר בנקודת הזמן הנוכחית. נשתדל לשמור על המקום הזה גם בסוף העונה".

על הסגל החסר: "אנחנו צריכים חיזוק להמשך העונה, כי בפלייאוף זה הולך ונהיה יותר קשה. אנחנו חייבים להתחזק, ועכשיו היה לנו קצת מזל רע, גם הפצועים, גם הסיפור עם גדי קינדה. יש עכשיו הזדמנות לשחקנים שמשחקים פחות להראות שהם ראויים ליותר דקות".

על מכבי נתניה: "מכבי נתניה קבוצה חזקה ומאוד מסוכנת, ואנחנו מתייחסים למשחק בשיא הרצינות. המשחק נגד מכבי תל אביב היה משחק שגרר אותנו ומשך אותנו להתגונן ופחות להיות דומיננטיים. בכדורגל צריך לעשות הגנה לפעמים, לא צריך להתבייש בזה. גם זה חשוב מאוד. המשחק מחר הוא שונה, אנחנו בבית שלנו מול קבוצה מאוד מסוכנת עם שחקנים עם איכויות בחלק הקדמי. נשתדל להכתיב את הקצב".

עוד בוואלה!

כולם מחכים לגדי: הדילמות של חוגג ובן זקן על רקע העסקה התקועה

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים, גדי קינדה. דני מרון
רוני לוי מתחיל להתרגל לרעיון שייאלץ להסתדר בלעדיו. גדי קינדה/דני מרון

אור זהבי הוסיף על הסיטואציה של קינדה: "גדי חבר של כולנו, הוא חלק גדול מחדר ההלבשה אבל שחקן עושה בחירות של עצמו, הוא אחראי לעצמו - אם זה עניינים של כסף, גם זה קשור למעבר לחו"ל, אני לא נכנס לשיקולים".

על הביקורות של מכבי תל אביב: "אני לא חושב ששיחקנו בונקר. לא ניסינו ללכת אחורה ולהסתגר, זה מה שההתפתחות של המשחק גרמה לנו לעשות. מה שהם אמרו זה שלהם, לא אכפת לנו מהם אלא רק ממה שאנחנו עושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully