וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייוות'ר וחביב מזמינים את קונור לזירה, יריביו טוענים לקנוניה: הכל היה מכור

האירי חזר לזירה בסערה, הצהיר שהוא לוחם ה-UFC הטוב בהיסטוריה והתחמק משאלות על קרב חוזר מול חביב. בינתיים נייט דיאז טוען: "החרא הזה מזויף"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

קונור מקגרגור, הלוחם הפופולרי ביותר בתולדות ה-UFC, האיש ששווה הכי הרבה כסף לענף, חזר הבוקר (ראשון) לאוקטגון בסערה. את הקרב מול דונלד סרוני, שהיה הראשון שלו מאז ההפסד המתוקשר לחביב נורמגומדוב לפני שנה וחצי, הוא הכריע אחרי קצת פחות מ-40 שניות, כשהימם את יריבו עם מכות לא שגרתיות וגרם לו להרים ידיים מהר מהצפוי.

זו היתה חתיכת הצהרה עבור מקגרגור: אחרי שנה וחצי סוערות, תקופה שבמהלכה הסתבך בשלל פרשיות מחוץ לזירה, הוא אותת שעם תחילת העשור החדש הוא מתכוון להשתלט מחדש על הענף. על השאלה האם יהיה מוכן לקבוע את הקרב הבא מול חביב או ג'ורג' מסווידאל, שנחשבים ללוחמים הטובים ביותר בתקופה האחרונה, הוא סירב להשיב, אבל כן הצהיר שבעקבות הניצחון "הוכחתי שאני הלוחם הטוב בהיסטוריה".

לוחם ה-UFC האירי קונור מקגרגור. רויטרס
הולך להשתלט שוב על הענף? תלוי את מי שואלים. מקגרגור/רויטרס

"איירלנד בייבי", אמר קונור הנרגש בסיום, כשהוא עטוף בדגל אירלנד. "מרגיש מדהים לחזור, עשיתי היסטוריה והשגתי עוד שיא. השם שלי נכנס לדפי ההיסטוריה פעם נוספת". כשנשאל לגבי הקרב הבא, אמר האירי: "אני בכושר טוב אבל עדיין לא בשיא. אתאמן קשה ואחזור טוב עוד יותר לקרב הבא".

למרות הכל, סימני השאלה סביב בחירת היריב של מקגרגור - "קאובוי" סרוני נחשב לחבר קרוב שלו, ומעולם לא ניצח קרב גדול (אולם מחזיק בשיא הניצחונות אי פעם ב-UFC עם 23) - עדיין רבים. הנוקאאוט המהיר אף גרם לכמה לוחמים אחרים ב-UFC לתהות בנוגע למידת התחרותיות בקרב. נייט דיאז, יריב ותיק של מקגרגור, צייץ אחרי הקרב ש"כל החרא הזה מזויף", והקניט את מקגרגור.

כך או כך, הוא לא היריב שיחיד שמחכה בפינה. מיד לאחר הקרב פרסמו פלויד מייוות'ר וחביב נורמגומדוב פוסטים באינסטגרם שבהם הם מזמינים את מקגרגור לקרב.

עוד בוואלה!

הוא חזר: קונור מקגרגור ניצח את דונלד סרוני תוך 39 שניות

לכתבה המלאה

פלויד מייוות'ר כבר מזמין את קונור לזירה

התגובה האמוציונלית של קונור לניצחון

סבתו של "קאובוי" סרוני ניחמה אותו בשידור חי

גם לברון בין המברכים

לוחם ה-UFC קונור מקגרגור מול דונלד "קאובוי" סרוני. AP
מי יריב הבא? קונור מחסל את "קאובוי"/AP
לוחם ה-UFC קונור מקגרגור מול דונלד "קאובוי" סרוני. AP
לוחם ה-UFC קונור מקגרגור מול דונלד "קאובוי" סרוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully