וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חזר: קונור מקגרגור ניצח את דונלד סרוני תוך 39 שניות

בעיטה קטלנית הספיקה ללוחם ה-MMA הצבעוני לניצחון ב-UFC אחרי 15 חודשים: "מרגיש מדהים לחזור, השם שלי נכנס לדפי ההיסטוריה פעם נוספת"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

קונור מקגרגור היה פייבוריט ענק בקרב מול דונלד סרוני שנערך הבוקר (ראשון) ב-UFC 246, אבל אף אחד לא ציפה שלוחם ה-MMA האירי, שחזר לזירה המפורסמת אחרי 15 חודשים, ינצח תוך 39 שניות.

כבר בהכנה לקרב קונור היה נראה קצת אחרת. דרוך יותר, שקט יותר, חד יותר. וכך גם הוא עלה לקרב מול קאובוי - הלוחם בעל מספר הניצחונות הגבוה ביותר בתולדות ה-UFC. האירי פתח את הקרב בטירוף, עם כמה מכות לא שגרתיות עם הכתף, שבאופן מפתיע למדי גם נכנסו. משם הוא המשיך לבעיטה קטלנית ללסת, שהיממה את יריבו. אז מקגרגור הריח דם, קפץ על סרוני עם אגרופים והוביל את השופט לעצור את הקרב, 39 שניות בלבד מתחילתו.

מדובר בניצחון ראשון של מקגרגור אחרי שני הפסדים רצופים - באוגוסט 2017 לפלויד מייוות'ר בזירת האגרוף ובאוקטובר אשתקד, מול חביב נורמגומדוב. "איירלנד בייבי", אמר קונור הנרגש בסיום. "מרגיש מדהים לחזור, עשיתי היסטוריה והשגתי עוד שיא. השם שלי נכנס לדפי ההיסטוריה פעם נוספת". כשנשאל לגבי הקרב הבא, אמר האירי: "אני בכושר טוב אבל עדיין לא בשיא. אתאמן קשה ואחזור טוב עוד יותר לקרב הבא".

לוחם ה-UFC קונור מקגרגור מול דונלד "קאובוי" סרוני. רויטרס
קאמבק מהסרטים. קונור משיג את הניצחון/רויטרס

לברון מברך

לוחם ה-UFC נייט דיאז משוכנע: הכל מבוים

שאר התוצאות בקארד המרכזי ב-UFC 246:

הולי הולם ניצחה את ראקל פנינגטון בהחלטת שופטים
אלכסיי אוליניק ניצח את מוריס גרין בהכנעה
בריאן קלהר ניצח את אודה אוסבורן בהכנעה
דייגו פריירה ניצח את אנתוני פטיס בהכנעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully