וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה של קונור מקגרגור: לנצח את חביב נורמגומדוב ולסתום לכולם את הפה"

אריאל הלוואני, המסקר עבור ESPN את ענף ה-MMA, משוכנע: "קונור יילחם בשלושה קרבות ב-2020, כולל קרב על התואר מול חביב"

פופאיי הרוסי בקרב MMA/YouTube

כשנה וחצי לאחר שנאלץ להיכנע לחניקה אכזרית של חביב נורמגומדוב באחד הקרבות הגדולים של השנים האחרונות ב-UFC 229, לוחם ה-MMA האירי, קונור מקגרגור יחזור לזירת האוקטגון המפורסמת של ארגון הלחימה הגדול בעולם. זה יקרה ב-18 בינואר, כשנוטוריוס יילחם בדונלד סרוני הבלתי נגמר בלאס וגאס.

אם שואלים את אחד העיתונאים המובילים בעולם שמסקרים את ענף ה-MMA, אריאל הלוואני, הקרב מול קאובוי לא יהיה האחרון של מקגרגור בשנת 2020. "קונור רוצה להילחם בשלושה קרבות בשנת 2020", אמר הלוואני, שמסקר MMA עבור ESPN וגופים גדולים נוספים. "הוא לא ערך שלושה קרבות בשנה כבר שלוש שנים, אבל הוא בכושר טוב, הוא עובד קשה ופעיל מאוד. הוא מרוכז במטרה, מתעורר בשעות מוקדמות בבוקר והולך לישון מוקדם בלילה".

"חלק גדול מהאנשים שסובבים את קונור טוענים שהוא בכושר שיא, שהוא מעולם לא היה מפוקס ככה", הוסיף הלוואני. "הוא רוצה להוכיח לכל אלו שאמרו שהשיא כבר מאחוריו שזה לא נכון. הוא רצה להילחם כבר בדצמבר, אבל ב-UFC לא אפשרו לו ולכן הקרב נערך בינואר. בהמשך השנה, בחודשי הקיץ, קונור ירצה לערוך קרב נוסף, כנראה מול חורחה מסבידל או נייט דיאז פעם נוספת. ומה אחר כך? אחרי הקרב בקיץ, הוא ירצה להילחם פעם נוספת השנה, לקראת דצמבר, נגד חביב שכבר ניצח אותו. הוא רוצה לתקן את מה שהיה ואפילו ישמח אם הקרב ייערך במוסקבה. המטרה שלו כרגע היא כזאת: לנצח בשני קרבות השנה, להגיע לקרב השלישי שייערך על התואר ולסתום לכולם את הפה".

חביב נורמגומדוב, קונור מקגרגור. AP
יזכה להזדמנות נוספת? קונור לאחר ההפסד לחביב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully