וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב משוכנעים: "קליבלנד היא אולי הקבוצה שהכי רוצה את דני אבדיה"

ב"פליין דילר" מדווחים שהקאבס מתכננים עוד ביקורי מעקב בישראל. ב"פורבס" טענו: ההתאקלמות שלו תהיה מהירה כמו של פורזינגיס

צילום וידאו: ברני ארדוב

לקליבלנד קאבלירס יש עבר "ישראלי" לא מבוטל: דיוויד בלאט אימן שם, לירון פנאן קיבלה שם תפקיד ניהולי, וייתכן שבשנה הבאה גם דני אבדיה יגיע - אם להסתמך על הדיווחים בתקשורת המקומית.

על פי ה"פליין דילר", קליבלנד היא אחת הקבוצות שמביעות הכי הרבה עניין בכישרון הצעיר של מכבי תל אביב לקראת דראפט 2020. בהתחשב בעובדה שהיא עדיין אחת המועמדות הבולטות לזכות בבחירת דראפט גבוהה, יש סיכוי לא רע בכלל שאבדיה יתגלגל לשורותיה בסופו של דבר.

"מבין השחקנים שראיתי, יש חמישה שמאוד מתאימים לקאבס. אחד מהם הוא דני אבדיה, שהקבוצה עושה מאמץ מיוחד כדי לבחון אותו", ציין הכתב כריס פידור. "קרוב לוודאי שאבדיה יהיה הלא-אמריקאי הראשון שייבחר בדראפט הזה. הג'נרל מנג'ר קובי אלטמן חזר מסקאוטינג בישראל לא מזמן, הסקאוט ברנדון ווימס מתכנן ביקור נוסף שם בהמשך, וזה לא הסוף. להבנתי, קליבלנד היא אולי הקבוצה שהכי מעוניינת בדני אבדיה, אבל העובדה שהוא לא מקבל דקות קבועות במכבי תל אביב מקשה לבחון אותו באמת".

דני אבדיה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הקאבס עוקבים מקרוב. אבדיה/ברני ארדוב

בכתבה נרחבת ב"פורבס" על הכישרונות הבינלאומיים הרבים שעתידים להיבחר בדראפט, צוין ש"אבדיה מקבל אמון נדיר ממכבי תל אביב לשחקן בגילו", ונכתב שהשליטה שלו בשפה האנגלית תקל על ההתאקלמות שלו בארצות הברית.

"במקרה של אבדיה לא יהיו בעיות תקשורת, זה בטוח, כי האנגלית שלו טובה מאוד ובמכבי תל אביב הוא סופג תרבות אמריקאית. במובן הזה, הוא כמו קריסטאפס פורזינגיס שהגיע ל-NBA עם אנגלית שוטפת, וזה עזר להאיץ את ההשתלבות שלו בניקס".

עוד בוואלה!

בארצות הברית מנתחים: האם דני אבדיה הוא הבחירה המתאימה לגולדן סטייט?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully