וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה אמיתי?", "הוא אנושי?", "אולסטאר כבר עכשיו": ג'ה מוראנט מסחרר את הליגה

הרוקי זוכה לשבחים מכל עבר אחרי עוד הצגה: "ממפיס? צריך לשנות את שם העיר ל-The Fun Factory". מלו מפרגן לדונצ'יץ' וגם: הקשר המיוחד בין לברון לקיד

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: נבחרי העונה ב-NBA עד עתה

הידיעה על פציעתו הלא פשוטה של זאיון וויליאמסון אכזבה רבים מחובבי ה-NBA. כבר שנים ארוכות שלא הייתה ציפיה כה גדולה לראות רוקי משחק. האחרון שרבים חיכו בקוצר רוח לראות משחק עוד בטרם שיחק ולו דקה אחת בליגה הטובה בעולם היה כנראה לברון ג'יימס, שבניגוד לזאיון, אפילו לא עבר בקולג'ים. ואז הגיעה אותה פציעה מאכזבת, שהשביתה את הכוכב הגדול של דיוק בעבר וניו אורלינס בהווה/עתיד, ככל הנראה עד לשבוע הקרוב. אלא שנראה שיש גם חצי כוס מלאה בסיפור הזה.

לאותה חצי כוס קוראים ג'ה מוראנט - הבחירה מספר שתיים בדראפט האחרון. על היכולות של מוראנט, ובעיקר על האתלטיות האדירה והקפיצים ברגליים, לא היה כל ויכוח. על המנהיגות, יכולת הקליעה והעמידה בלחץ? דווקא כן. אלא שמוראנט מוכיח משחק אחרי משחק שלא בטוח שהוא יישאר מספר שתיים לעוד זמן רב, אחרי שגם הלילה (בין שישי לשבת) הוא הבריק, הפעם מול קליבלנד, והוביל את קבוצתו ממפיס גריזליס לניצחון שביעי ברציפות.

אם בהתחלה תופעת מוראנט בעיקר הייתה מסתכמת בדאנקים אדירים וחדירות מרהיבות לסל, הלילה היו גם מסירות מדהימות, קליעות מבחוץ וניהול משחק יוצא דופן. לא פלא שאוהדי ממפיס כבר מחככים את ידיהם בהנאה. "צריך לשנות את שם העיר ל-The Fun Factory", אמר אביו של מוראנט, טי הנרגש, בסיום. "ג'ה ושחקני ממפיס עושים חיים, הם קולעים נקודות בקצב גבוע ומציגים יכולות שאסור לפספס". "ממפיס אימצה אליה את ג'ה", הוסיף האב. "לא רק אותו, אלא גם אותי ואת כל המשפחה. לג'ה נוח כאן מאוד".

לברון ג'יימס והקשר המיוחד עם ג'ייסון קיד

* התקופה של לברון ג'יימס בקליבלנד הייתה היסטורית מצד אחד, אך מצד שני גם מעט מוזרה, בטח בימים שדייויד בלאט אימן אותו, ובסופו של דבר פוטר. לפני מספר ימים דיבר טיירון לו, שהחליף את בלאט, על אותה תקופה, כשאמר בין היתר: "הובלתי את קליבלנד לאליפות הראשונה בתולדותיה, הובלתי אותה לשני גמרים אחר כך, ואז פוטרתי אחרי שישה משחקים...קשה להכיל את זה, קשה להתמודד עם זה. זה לא משהו שקורה בדרך כלל, למעשה אני די בטוח שדבר כזה לא קרה מעולם".

אלא שכעת נראה כי לברון התקשה להסתדר לא רק עם בלאט ולו. למעשה, ב-ESPN טוענים שהמלך מסתדר רק עם אדם אחד בליגה - עוזר המאמן של לוס אנג'לס לייקרס וחבר היכל התהילה, ג'ייסון קיד האגדי. "לברון טוען שקיד הוא האדם היחיד שרואה את המשחק בדיוק כפי שהוא רואה אותו, ומבין את המשחק בצורה אבסולוטית, בדיוק כמוהו", נכתב באתר הספורט המוביל. "האם פרנק ווגל צריך לחשוש לתפקידו? למרות שהוא מצליח העונה בלייקרס, אי אפשר לדעת".

ג'ייסון קיד עם לברון ג'יימס. AP
הולכים ביחד כבר זמן רב. לברון עם קיד בקליבלנד/AP

כרמלו אנתוני לאוהדי דאלאס: "מקווה שאתם מעריכים את מה שאתם רואים מול העיניים"

* דאלאס מאבריקס גברה על פורטלנד טריילבלייזרס במשחק מסקרן, בו נפגשו שני אולסטארים בגילאים קצת שונים. מצד אחד, לוקה דונצ'יץ', שקלע שיא קריירה של שמונה שלשות מתוך 12 ניסיונות. מהצד השני כרמלו אנתוני, שהפך לשחקן ה-18 בהיסטוריה של ה-NBA עם לפחות 26,000 נקודות בקריירה. זה נגמר בניצחון של ילד הפלא הסלובני, שלא שכח לפרגן למלו: "מבחינתי, כרמלו אנתוני הוא סל מהלך. הוא יכול לקלוע מכל נקודה במגרש. הוא עדיין שחקן אדיר שכיף נורא לצפות בו". "אני מקווה שאתם כאן בדאלאס מעריכים את מה שאתם רואים מול העיניים", החמיא מנגד כרמלו לדונצ'יץ'. "מדובר בתופעה אמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully