וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נחושה לצרף לפחות שני שחקנים, ליו מאוסאסונה מועמד

17.1.2020 / 17:11

הירוקים מחפשים קשר התקפי, קשר אחורי ומגן, ומקווים לצרף גם שוער מחליף שיתפוס את מקומו של חיימוב. מגן אוסאסונה עשוי להצטרף

טור דיעה דוד רוזנטל על מכבי תל אביב/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

עיקרי הדברים

- מכבי חיפה רוצה להתחזק בשני שחקנים לפחות בחלון ההעברות. במוקד: קשר התקפי, קשר אחורי ומגן

- בנוסף, בקבוצה מקווים לצרף גם שוער מחליף שיתפוס את מקומו של גיא חיימוב שגמר את העונה

- שי בן דוד קרוב לעבור בהשאלה עם אופציית רכישה לטראפאני מתחתית הליגה השנייה באיטליה

ליו שחקן אוסאסונה מול רודריגו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
יעבור מאדום לירוק? ליו מול רודריגו/GettyImages

בלם מכבי חיפה שי בן דוד צפוי לעבור בהשאלה לטראפאני מתחתית הליגה השנייה באיטליה בשבוע הבא. בן דוד שנמנה על הסגל של הירוקים אך לא זוכה העונה לדקות, קיבל הצעה מהקבוצה האיטלקית ומרבית הפרטים בין הקבוצות כבר נסגרו. בן דוד יעבור בהשאלה אך לקבוצה האיטלקית שמדורגת במקום הלפני-אחרון בסרייה ב' תהיה אופציה לרכוש אותו בסוף העונה. בחיפה לא צפויים לעמוד כאמור בדרכו של הבלם בן ה-22 שממילא לא שותף העונה ולו לדקה אחת באף מסגרת.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה נקנסה ב-3,000 שקל על פרשת הקונפטי והשלכת חפץ במשחק העונה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה, שי בן דוד. יוסי ציפקיס
בדרך לאיטליה. שי בן דוד/יוסי ציפקיס

במקביל להשאלת שי בן דוד, בקבוצה ממשיכים לחפש חיזוק מיידי. הירוקים רוצים לצרף לפחות שני שחקנים ושמים דגש על קשר התקפי, קשר אחורי עם עדיפות לכזה שמסוגל לתפקד גם כבלם, ומגן. בנוסף יצורף שוער מחליף לקבוצה במקומו של גיא חיימוב שסיים את העונה.

מנואל קסטרו, המכונה ליו, מועמד לקבוצה. המגן בן ה-30 (יהיה בן 31 בעוד חודשיים), שמשחק באוסאסונה, יכול לשחקן הן בעמדת המגן השמאלי והן בעמדת המגן הימני. ליו, ששיחק העונה רק ארבע פעמים בלה ליגה, נמצא כעת ברשימות של חיפה ביחד עם עוד חמישה שחקנים כאשר בשבועות הקרובים יקבלו החלטה סופית במועדון על מי מהשחקנים ללכת. ההתלבטות היא בעיקר בשל ההבנה שיהיה ניתן לצרף שני שחקנים ובחיפה מתלבטים באילו עמדות שכן יש שלוש עמדות מבוקשות.

בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק בשבת נגד סקציה נס ציונה. טרנט סיינסברי יחזור להרכב, וכך גם יאניק וילדסחוט וצ'ארון שרי. אחד השחקנים אמר לקראת המפגש: "אסור לנו להקל ראש בנס ציונה. ראינו מה הם עשו מולנו בגביע ונגיע נחושים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully