וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נקנסה ב-3,000 שקל על פרשת הקונפטי והשלכת חפץ במשחק העונה

16.1.2020 / 12:00

הירוקים ספגו קנסות קלים על התקריות האחרונות: על אבוקה במשחק מול נתניה הקבוצה נקנסה ב-5,000 שקל. על השלכת גליל נייר בדרבי: 3,000 שקל. נציג הקבוצה על פארסת הקונפטי: "המנהלת והטלוויזיה דווקא אהבו את זה. הייתה היערכות לא טובה"

טור דיעה דוד רוזנטל על מכבי תל אביב/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

מכבי חיפה ספגה היום (חמישי) מספר עונשים מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. על זריקת אבוקה ביציע במשחק החוץ מול מכבי נתניה הקבוצה נקנסה ב-5,000 שקל, כשהדיינית מביעה הערכה למאמצי הקבוצה לתפוס את המתפרעים ולהענישם. "אני רואה לנכון לערוך איזון בין חומרת העבירה אל מול מאמצי הקבוצה לסדורי האבטחה", כתבה הדיינית.

על זריקת גליל נייר למגרש מיציע הקבוצה לעבר שחקן היריבה שהלך לכדור קרן במהלך הדרבי (בדו"ח השיפוט נכתב שמדובר בכוס) - הקבוצה נקנסה ב-3,000 שקל לאחר שהודיעה כי תפסה את האוהד ותרחיק אותו מהמגרשים: "תמונתו הופצה בין המאבחים והוא לא יורשה להיכנס למשחקי הקבוצה".

השופט לירן ליאני עם קונפטי במשחק בין מכבי חיפה לבין מכבי תל אביב. דני מרון
ליאני עם הקונפטי/דני מרון

על פרשת הקונפטי - שבגללה משחק העונה מול מכבי תל אביב נפתח באיחור של 20 דקות - הקבוצה נקנסה ב-3,000 שקל, כשהקנס כולל גם השלכת חפץ לעבר יונתן כהן. נציג הקבוצה בדיון, הדובר דודו בזק, אמר בדיון: "למדנו את הלקח - אסור לנו לזרוק קונפטי מהגג. אנחנו זרקנו את הקונפטי והתכוונו לטוב, להיטיב עם האוהדים שלנו. הקונפטי, על ניסוי שערכנו יום לפני כן, אמור היה לעוף לכיוון היציע הצפוני. לצערנו הדבר לא התממש והקונפטי נפל במגרש בגלל הרוח הצפונית. יש לציין כי המנהלת וגם בטלוויזיה דווקא אהבו את זה והשתמשו במופע... הייתה כאן היערכות לא טובה, לא ידענו וגם השופט לא כיצד להתמודד עם האירוע".

קינדה, מכבי ת"א, ההולנדים של חיפה וקלינגר: פודקאסט הפודיום

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully