וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה דונצ'יץ' עשה היסטוריה, קרלייל: "קשה לתפוס מה שהוא עושה"

הסלובני הפך לשחקן הכי צעיר שרושם טריפל דאבל של 15 נק' ו-15 אס' וגם השתווה לג'ייסון קיד: "עשו עליי דאבל טים ואהבתי את זה". וגם: משחק הנפל של ג'יימס הארדן

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

לוקה דונצ'יץ' התלונן לאחרונה על היכולת שלו ואחרי ההפסד לייקרס הוא אפילו קרע את חולצתו מעצבים. הבוקר (חמישי) הפנומן הסלובני של דאלאס הוליך אותה ל-123:127 קשה בסקרמנטו עם טריפל דאבל 20 (!) בקריירה של 25 נקודות, 15 ריבאונדים ושיא של 17 אסיסטים. דונצ'יץ' נזקק ל-109 משחקים בלבד בקריירה כדי לעשות את זה כשרק אוסקר רוברטסון התעלה עליו כשעשה זאת ב-45 משחקים בלבד. דונצ'יץ' מוביל את הליגה עם טריפל דאבל 12 העונה והפך גם לשחקן הכי צעיר אי פעם שרושם טריפל דאבל של 15 ריבאונדים ו-15 אסיסטים. בנוסף, דונצ'יץ' הצטרף לג'ייסון קיד כשחקן היחיד בהיסטוריה של המאבס שרושם משחק של 20 נקודות, 15 ריבאונדים ו-15 אסיסטים לפחות.

לוקה דונצ'יץ' דאלאס. AP
אגדה בהתהוות. לוקה דונצ'יץ'/AP

"לא שיחקתי טוב כמו שאני יכול לשחק, אני חייב להתאמן על השלשות", כך אמר דונצ'יץ' בסיום המשחק אחרי שהחטיא את כל חמש הזריקות שלו מחוץ לקשת, "הם עשו עליי דאבל טים בכל פעם ואני אוהב את זה. כדורסל משחקים חמישה שחקנים, כך שמישהו יהיה פנוי וניצלתי את זה".

"המספרים שלו מטורפים", אמר ריק קרלייל על הכוכב הגדול שלו, "קשה לתפוס את זה. הם עשו לו מלכודת בכל המגרש. הוא הצליח להתגבר על זה ועשה מהלכים גדולים".

אגב, דאלאס היתה אמורה לקבל בחזרה את קריסטאפס פורזינגיס במשחק הזה, אלא שהלטבי הרגיש כאבים בברכו הימנית בחימום ולא שיחק. "עבדתי כדי לחזור לשחק, עשיתי אימון מלא במשך 35-45 דקות. הרגשתי טוב, אבל הצוות החליט של אשחק", אמר פורזינגיס בתסכול.

עוד בוואלה!

אורלנדו הדהימה את הלייקרס, כרמלו נקם ביוסטון, הצגה לדונצ'יץ'

לכתבה המלאה
כרמלו אנתוני פורטלנד. AP
משחק מצוין מול הקבוצה שויתרה עליו. כרמלו אנתוני מול פי ג'יי טאקר/AP

עוד שחקן שיזכור את הלילה הזה לטובה הוא כרמלו אנתוני. הפורוורד שנזרק מיוסטון בעונה שעברה ונותר בלי קבוצה, הגיע הלילה עם פורטלנד למפגש מול האקסית וחגג עליה עם 18 נקודות בעשר זריקות בלבד והוסיף 12 ריבאונדים. "התגברתי כבר על מה שקרה, הזמן הזה נגמר", הצטנע כרמלו. התמודדתי עם סערת רגשות בעבר. ניסיתי להבין למה אני לא משחק טוב. אבל עבדתי כל כך קשה כדי לחזור לעצמי".

מי שממש לא ירצה לזכור את המשחק הזה הוא ג'יימס הארדן, שרשם שפל עונתי של 13 נקודות בלבד עם 3 מ-12 מהשדה. ראסל ווסטברוק נהנה מהדאבל טים על הארדן וחגג עם 31 נקודות, 11 ריבאונדים ו-12 אסיסטים, אבל זה לא הספיק. "זה לא הולך ונהיה קל עבורנו", אמר הארדן המתוסכל, "יש לנו יריבות קשות בהמשך ואנחנו צריכים להבין מה אנחנו עוברים ונעשה זאת. כל קבוצה עוברת תקופה קשה במהלך העונה, אנחנו עוברים אותה עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully