וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בסבב פגישות. המטרה: לשמור על מרבית הסגל לקראת העונה הבאה

16.1.2020 / 13:45

בזמן שסוכן העל האירופי נמצא בישראל, הצהובים מנסים להבטיח את הישארותם של ווילבקין, כהן ודיברתולומאו, שלהם אין חוזה מובטח לעונה הבאה. לקראת מילאנו: במכבי ינסו להוציא את הכדור מהידיים של רודריגס. דורסי: "יש לנו עוד דלק במיכל" (21:05, ספורט 5)

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

מכבי תל אביב תנסה לשמור הערב (חמישי) על מאזן מושלם במשחקי הבית ביורוליג כשתארח את ארמני מילאנו במסגרת המחזור ה-20 במפעל (21:05, ספורט 5). הצהובים מגיעים למשחק מהמקום השלישי עם תשעה ניצחונות בית בתשעה משחקים, בעוד יריבתם מדורגת שביעית, כשלא ניצחה ביד אליהו מאז שנוסד היורוליג, אך בסיבוב הראשון יצאה עם ניצחון ביתי על הצהובים 88:92.

הצהובים ערכו אמש את האימון המסכם ביד אליהו, כשלפניו ערכו אסיפת וידאו. בקטע המקצועי תנסה מכבי להוציא את הכדור מהידיים של כוכב מילאנו סרחיו רודריגס, שמגיע למשחק אחרי יכולת חלשה באיסטנבול. נקודה נוספת שבמכבי רוצים לתקן היא פתיחת המשחק החלשה מהתקופה האחרונה. בקטע המנטלי בטוחים בצוות המקצועי כי השחקנים לא יבואו זחוחים מדי אחרי הניצחון המרשים על ברצלונה לפני יומיים, וימשיכו את מגמת האינטנסיביות שמאפיינת אותם מתחילת העונה.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ' מול שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו. דני מרון
לא לעצור. קלויארו/דני מרון

"הם קבוצה קשוחה, חזקה ומאומנת היטב", ניתח את היריבה אנג'לו קלויארו, שכיכב מול ברצלונה, "ביורוליג כל משחק הוא קשה ומול כל יריבה צריך לתת את המיטב. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק, אי אפשר להסתכל על הדירוג בטבלה כי אי אפשר לשלוט על מה שהאחרים עושים. אם אתה ברצף טוב או ברצף של הפסדים, אתה צריך להסתכל על מה שאתה צריך לעשות טוב יותר".

"יש לנו מספיק דלק במיכל, אני אוהב לשחק שני משחקים ברצף. זה נותן אנרגיה כדי להמשיך למשחק הבא. יהיה קשה", הוסיף טיילר דורסי, "תמיד אפשר להפסיד, בטח יש להם יותר מוטיבציה כי הם באים אחרי הפסד ואומרים לעצמם שהם חייבים לנצח. אנחנו צריכים להיות מוכנים. הם יילחמו במטרה להשיג ניצחון חוץ ואנחנו באים להילחם על יתרון הביתיות שלנו".

עוד בוואלה!

מייקל רול שמח לחזור לתל אביב, אטורה מסינה מסמן את המפתחות למשחק

לכתבה המלאה
דייויד פדרמן איש עסקים מבעלי מכבי תל אביב. לירון מולדובן
רק בריאות. דייויד פדרמן/לירון מולדובן

בתוך כך, מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) שדייויד פדרמן ומשפחתו שבו אתמול לישראל לאחר תקופת התאוששות של חודשיים בלונדון. כזכור, פדרמן שמשמש כאחד מבעלי המועדון, עבר אירוע לב ונאלץ לעבור ניתוח בתחילת דצמבר.

seperator

כפי שפרסמנו אמש בוואלה! ספורט, במכבי ערכו בימים האחרונים פגישות עם סוכן העל האירופי מישקו רזנטוביץ' שנמצא בישראל. רזנטוביץ' נפגש עם קבוצות נוספות בליגת העל, וכן עם הקבוצות שהגיעו לשחק נגד הצהובים ביורוליג. המטרה העליונה של הצהובים בפגישות עם רזנטוביץ' היא לסגור את נושא חוזהו של סקוטי ווילבקין, שמחזיק באופציית יציאה בקיץ הקרוב תמורת פיצוי כספי גדול, ובמכבי מאמינים שניתן לעשות זאת.

בניגוד לשנים האחרונות, אז מכבי החליפה לפחות חצי משחקני הסגל בין העונות, הפעם במועדון רוצים לשנות גישה כשהמטרה היא לשמור כמעט על כל השחקנים שנמצאים כעת בקבוצה. מי שיעזוב בוודאות הוא דני אבדיה שייבחר בדראפט, ואת מקומו יתפוס שחקן ישראלי נוסף.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב עם דני אבדיה. דני מרון
שינוי גישה. ווילבקין ומכבי ת"א/דני מרון

לאלייז'ה בריאנט חוזה מובטח לעונה הבאה, כמו גם ליובל זוסמן. טאריק בלאק מחזיק באופציית יציאה ל-NBA, ועל נייט וולטרס ואות'לו האנטר יש למכבי אופציה בלעדית לעונה נוספת. טיילר דורסי, בדיוק כמו ווילבקין, מחזיק באופציית יציאה, כמו זאת של מכבי. מי שלא מחזיקים בחוזה הם ג'ייק כהן וג'ון דיברתולומאו, כשבמועדון מעריכים שהם יישארו לשנים נוספות בקבוצה. הצהובים מקווים לסגור את השארותם של שני המתאזרחים לשנים הבאות כבר בתקופה הקרובה. גם לקווינסי אייסי ואנג'לו קלויארו אין חוזה לעונת 2020/21, והחלטה לגביהם תתקבל רק בשלבים מאוחרים יותר של העונה.

שחקן נוסף שמחזיק בחוזה לעונה הבאה הוא עומרי כספי, שמושבת זו תקופה ארוכה ונמצא כרגע בארצות הברית לבדיקות בברכו הפצועה. במכבי מחכים לתוצאות הבדיקות והשיחות של כספי עם רופאים מחו"ל כדי לדעת האם הוא יוכל לשוב לשחק בקרוב, או שייאלץ לעבור ניתוח. טאריק בלאק, שעבר בדיקה בארצות הברית בימים האחרונים, צפוי לשוב לשחק אחרי פגרת הגביע בשבוע האחרון של פברואר, והוא אמור לחזור לישראל בתחילת פברואר.

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
ממשיכים לחכות. כספי/לירון מולדובן

מתוך פאסטברייק, המגזין השבועי באפליקציית מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully