וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס ניצחה 83:98 את באיירן מינכן

ריצת 0:13 בין הרבע השלישי לרביעי סידרה ליוונים ניצחון ששיפר את מאזנם ל-8:11. דשון תומאס בלט עם 18 נק' ו-9 ריב'. באסקוניה הפסידה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג מהעשור הקודם

המחזור ה-19 ביורוליג יסתיים הערב (רביעי) עם שלושה משחקים. פנאתינייקוס חזרה לנצח עם 83:98 מול נמושת המפעל באיירן מינכן. זניט סנט פטרסבורג התגברה על באסקוניה המאכזבת, ובמשחק נוסף ז'לגיריס קובנה ניצחה בחוץ את הכוכב האדום בלגרד וקטעה לה רצף של ארבעה ניצחונות.

דשון תומאס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
הוביל את קלעי פנאתינייקוס. דשון תומאס/GettyImages

פנאתינייקוס - באיירן מינכן 83:98

התוצאה מספרת על משחק חד צדדי, אבל מדובר באחד המשחקים המוזרים מבחינת ריצות ותהפוכות שנראו ביורוליג לאחרונה. היוונים פתחו עם 2:19 והיה נראה שהם בדרך לרמוס את אחת מנמושות היורוליג, אם לא הקבוצה החלשה ביותר במפעל, אבל אז באיירן חזרה עם רבע שני של 35 נקודות ואפילו הובילה 61:70 במהלך הרבע השלישי. הגרמנים שותקו לחלוטין מבחינה התקפית ברבע האחרון ופאו ניצלה את זה עם ריצת 0:13, שסידרה לה 77:89 אחרי פיגור 77:76 ומשם לא הייתה דרך חזרה לאורחת.

שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות עבור המארחת כשדשון תומאס מוביל עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, יאניס פפאפטרו תרם 13 נקודות ו-9 כדורים חוזרים, טייריס רייס קלע 12 ומסר 5 אסיסטים, ניק קלאתיס (12 אסיסטים ו-5 איבודים), קונסטנטינוס מיטוגלו וג'ייקוב ווילי קלעו 11 כל אחד. אצל באיירן טי ג'יי בריי רשם בכורה אחרי שנעדר כל העונה בשל פציעה והיה טוב עד שאיבד את הכוח במחצית השנייה. הוא סיים עם 14 נקודות ו-5 אסיסטים, גרג מונרו הוביל עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים, פטרי קופונן קלע 12, ג'ושוע הוסטיס 11 ופאול ציפסר תרם 10. פאו שיפרה את מאזנה ל-8:11, באיירן במקום האחרון הראוי לה עם 13:6.

טורניקה שנגליה שחקן באסקוניה. GettyImages
הפסד מאכזב. טוקו שנגליה/GettyImages

זניט סנט פטרסבורג - באסקוניה 66:72

ניצחון בית שני בלבד העונה לרוסים, בעוד הבאסקים ממשיכים לאכזב עם הפסד חמישי בששת משחקיהם האחרונים. שתי דקות לסיום עוד הוליכה באסקוניה 63:65, אולם המארחת סגרה עניין עם ריצת 1:9. וויל תומאס בלט עם 19 נקודות (6 מ-6 ל-2), מתיוש פונטיקה הוסיף 14. את המפסידה הוליך ניק סטאוסקס עם 15 נקודות, טוקו שנגליה הוסיף 13.

לורנזו בראון שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
הרצף נעצר. לורנזו בראון/GettyImages

הכוכב האדום בלגרד - ז'לגיריס קובנה 76:70

ארבעה ניצחונות רצופים הטיסו את הכוכב האדום במעלה הטבלה והציבו אותה כפייבוריטית ברורה למשחק נגד שרונאס יאסיקביצ'יוס וחבורתו. אלא שלז'לגיריס היו תוכניות משלה והיא הצליחה לפרוץ את המבצר הסרבי המאיים בעיקר בזכות משחק הגנה מצוין במחצית השנייה. לוקאס לקאביציוס, שהצטיין גם בניצחון על מכבי תל אביב, חגג עם 17 נקודות וגם שמר על קור רוח עם 6/6 מהקו. זאק לידיי הוסיף 10 וג'וק לנדל תרם 9 ו-8 ריבאונדים. לורנזו בראון היה היחיד שקלע בדאבל פיגרס עם 14 לסרבים וגם 6 אסיסטים. סטימאץ', גיסט ובארון הוסיפו 9 שלא הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully