וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפעמים ההתקפה מנצחת": הפועל ירושלים דילגה על המוקש ויכולה להתחיל לחלום

16.1.2020 / 8:41

האדומים חזרו למקום הראשון בבית, ואם לא יקרסו - תמתין להם זריקת עידוד: שמירה על מאזן נקי בארנה תוביל אותם עד לזכייה בליגת האלופות

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
"זה היה ממש קשה". קטש/אתר רשמי, אתר פיב"א

השבוע האחרון לא היה אחד האיכותיים שהפגינה העונה הפועל ירושלים, אבל היא מסיימת אותו במקום שבו רצתה - כשהיא מבטיחה באופן מתמטי את העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות, וחשוב מכך: חוזרת לראשות בית ב'.

על אף החריקות בדרך, מחזיקת גביע המדינה התגברה על משחק הגנה חלש ועל פיגור מתמשך, אולם ניצחה אמש (רביעי) בוולוצלאבק את אנוויל 102:107 ועקפה את א.א.ק אתונה, כשבקופה עוד שלושה מחזורים לסיום שלב הבתים.

אחרי שהצליחה לדלג על המוקש הפולני, העתיד מאיר פנים לירושלים: היא תחזור כעת ארצה לשני משחקי בית רצופים - נגד פו אורטז וסן פאבלו בורגוס, ובמחזור הנעילה תתארח באנטוורפן, שלמעשה הודחה כבר מהמפעל.

המשמעות של זכייה במקום הראשון בשלב הבתים מרחיקת לכת מבחינתם של האדומים - ובמשפט פשוט אחד: שמירה על מאזן מושלם בארנה, תוביל אותם לאורך כל הדרך לזכייה בתואר האירופי. ראשות הבית תבטיח לעודד קטש וחניכיו את יתרון הביתיות בסדרות שמינית ורבע הגמר (הטוב משלושה), ואת אירוח הפיינל פור, אם יגיעו אליו.

ג'ון הולנד שחקן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
רשם ערב מצוין. הולנד/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

למרות התוצאה החיובית, ירושלים עלולה להיתקל בתקרת זכוכית בסגל הנוכחי. ג'ייקובן בראון, ג'יימס פלדין וג'ון הולנד הגיעו אתמול לשיא וחלקו 69 נקודות ו-21 אסיסטים (כולל 15 מ-21 לשלוש), אבל נראה כי נדרש שחקן איכותי נוסף שיסייע לסולימאן בריימו וטיישון תומאס בפן ההגנתי.

"זה היה ממש קשה", הודה המאמן עודד קטש בסיום המשחק בפולין. "התקשינו בהגנה, ולא הצלחנו לעצור את הכוכבים של אנוויל, אבל בסוף ההתקפה שלנו ניצחה. הנענו את הכדור היטב, קלענו 17 שלשות וחילקנו 29 אסיסטים. לפעמים ההגנה מנצחת, ולפעמים זו ההתקפה. בסופו של דבר זו תוצאה מצוינת עבורנו".

"כל ניצחון בחוץ הוא קשה. ידענו שכך זה יהיה, כי פגשנו יריבה מוכשרת מאוד, אבל נשארנו יחד ואני גאה בעצמנו שהשלמנו את המשימה", סיכם תומאס.

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: הפועל ירושלים גברה 102:107 על ולוצלאבק ועלתה למקום הראשון בבית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully