וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: הפועל ירושלים גברה 102:107 על ולוצלאבק ועלתה למקום הראשון בבית

ירושלים הציגה משחק הגנתי נרפה והרבתה לאבד אך נראתה נהדר מבחינה התקפית וניצלה שלשת קלאץ' גדולה של ג'ייקובן בראון (21) כדי להבטיח ניצחון חוץ חשוב

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
כבשו את המקום הראשון בבית. ג'ייקובן בראון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הפועל ירושלים השיגה הערב (רביעי) ניצחון חוץ חשוב וקשה מאוד בפולין לאחר שגברה 102:107 על אנוויל ולוצלאבק. בדומה למפגש הליגה עם גלבוע/גליל אותו הפסידו השחקנים של עודד קטש, גם הפעם הציגו הירושלמים משחק הגנה נרפה וספגו 58 נקודות במהלך המחצית הראשונה. עם זאת, האורחת נהנתה מערב התקפי נהדר שכלל 17 שלשות ו-29 אסיסטים. ג'ון הולנד (25), טיישון תומאס וג'יימס פלדין (23 כ"א) רתחו בהתקפה, כשג'ייקובן בראון מוסיף 21 משלו כולל שלשת קלאץ' גדולה 46 שניות לסיום שהעניקה לירושלים את היתרון, אותו לא שמטה. על אף המשחק הלא טוב הקבוצה של עודד קטש השלימה את המשימה ועלתה למקום הראשון בבית ב' במפעל.

קלעו לולוצלאבק: טוני רוטן (6 ריב', 5 אס') 28 נקודות, ריקי לדו (7 ריב', 5 אס') 21 נקודות, שון ג'ונס 18, רולנדס פריימאניס 15, כריס דואו (6 ריב', 5 אס') 10, סימון סזבצ'יק 5, מיחאל סוקולובסקי 3, כריסטוף סולימה 2

קלעו להפועל ירושלים: ג'ון הולנד 25, ג'יימס פלדין (8 אס', 7 מ-10 לשלוש) וטיישון תומאס (11 מ-14 מהשדה) 23 כ"א, ג'ייקובן בראון (10 אס', 6 ריב') 21, סולימאן בריימו 7 ו-5 ריב', תמר בלאט 5 ו-5 אס', מינדאוסגאס קופשאס 2, עידן זלמנסון 1, נמרוד לוי (04:55) שותף ולא קלע

ג'ון הולנד שחקן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
היה האיש של קטש במחצית הראשונה. ג'ון הולנד/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

בדומה למפגש הליגה עם גלבוע/גליל גם למשחק בפולין הגיעו הירושלמים בכושר התקפי טוב וצלפו ארבע שלשות מחמישה נסיונות, אך הציגו משחק הגנה נרפה בפתיחה ואיפשרו לפולנים לחגוג בצבע עם עשר נקודות מתחת לסל של ירושלים. השחקנים של עודד קטש התעוררו במהלך הרבע ורצו 2:10, אך הפולנים שהזעיקו פסק זמן, חזרו ממנו עם ריצת 0:8 וסגרו רבע התקפי ביתרון 27:30.

רבע 2:

האורחת מישראל המשיכה לזייף בהגנה ואיפשרה לולוצלאבק לעלות ל-30:38. למזלה של ירושלים היא נמצאת בכושר קליעה נהדר, כשכארבע דקות למחצית צלף ג'ון הולנד את השלשה החמישית שלו ללא החטאה, כעד אותו רגע עמדו האורחים על 11 שלשות מ-17 ניסיונות! עם זאת, השחקנים של קטש פשוט לא שמרו וחטפו 50 נקודות כשנותרו עוד 3 דקות לסיום המחצית הראשונה. בסיום המחצית הוליכו הפולנים 54:58.

עוד בוואלה!

משטרת ירושלים הודיעה כי לא תאפשר את קיום המשחק בין הפועל ירושלים והפועל תל אביב

לכתבה המלאה
ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
תצוגת התקפית. ג'יימס פלדין/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

הירושלמים הפכו בפתיחת הרבע השלישי בעזרת ריצת 0:9 שקבעה 61:63 לזכותם. השחקנים של עודד קטש המשיכו להציג הגנה חדירה ועל אף שהרימו מעט את רמת האגרסיביות בהגנה, המשיכו לאבד ואיפשרו לולוצלאבק לקבוע 72:72. בסיום רבע צמוד הוליכו הפולנים 75:76.

רבע 4:

הפולנים עלו לרבע האחרון עם אנרגיות שיא ועלו ליתרון חמש, אך ירושלים שהמשיכה להציג משחק הגנתי חלש, נותרה צמודה בזכות רביעיית הזרים שלה. טיישון תומאס קלע ארבע נקודות רצופות בצבע וקבע פיגור שלוש כשחטיפה והטבעה של סולימאן בריימו קבעה 94:93 בלבד לחובת הירושלמים, והמארחת הזעיקה פסק זמן. 46 שניות לסיום, במצב של 98:100 לזכות הפולנים, צלף ג'ייקובן בראון שלשת קלאץ' גדולה שהעבירה את היתרון להפועל ירושלים, לראשונה ברבע - ואיזה תזמון מושלם. הפולנים עשו עבירות, אך ירושלים לא שמטה את היתרון וחגגה עם 102:107 בסיום, ועלתה למקום הראשון בבית ב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully