וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "אני וצ'אבי על הקווים בקאמפ נואו נשמע לא רע. זה עוד יקרה"

אינייסטה מפנטז על איחוד עם שותפו האגדי לקישור: "אנחנו העתיד של ברצלונה". סטיין כבר רכש את אמונו של מסי והתחבב על שאר השחקנים

עריכת וידאו: ניר חן

זה לא סוד שעל אף מינויו של קיקה סטיין, ברצלונה מפנטזת על היום שבו צ'אבי יחזור לקאמפ נואו כמאמן. לעת עתה הקאמבק של קשר העבר האגדי נדחה אחרי שסירב להתמנות למאמן באמצע העונה, אולם זה צפוי לקרות במוקדם או במאוחר. וכשזה יקרה, נראה שלצ'אבי יהיה שותף מוכר למדי: שותפו הנצחי במרכז השדה, אנדרס אינייסטה.

"צ'אבי יאמן את בארסה במוקדם או במאוחר, וכשזה יקרה אשמח להיות שם לצידו. אני וצ'אבי על הקווים בקאמפ נואו נשמע כמו לא רע בכלל", אמר אינייסטה בראיון בקטלוניה. "בקרוב ארצה להצטרף לברצלונה ואני מאמין ששחקנים כמוני, כמו צ'אבי, קרלס פויול וג'רארד פיקה צריכים להיות חלק מהמועדון הזה לנצח, שנים רבות אחרי שיפרשו מכדורגל. אנחנו העתיד של ברצלונה".

אנדרס אינייסטה (משמאל), ברצלונה, חוגג לצד צ'אבי. רויטרס
שיתוף הפעולה המוצלח יועתק לספסל? אינייסטה וצ'אבי/רויטרס

כך או כך, בברצלונה משתדלים להתמקד בעידן החדש תחת המאמן הנכנס קיקה סטיין. נראה שהפעולות הראשונות של סטיין בתפקיד הן פחות מקצועיות ויותר חברתיות: על פי "ספורט", אחרי האימון הראשון שהעביר בברצלונה זימן סטיין את ליאונל מסי לפגישה אישית, בה ערכו שיחת היכרות ארוכה. ב"ספורט" הגדירו את הפגישה כחיובית ביותר, וטענו כי סטיין כבר הצליח להתחבב על הפרעוש והספיק לרכוש את אמונו מהר מאוד. גם שאר השחקנים כבר "קנו" את סטיין, ואמש יזם המאמן ארוחת גיבוש בהשתתפות כל השחקנים ונשותיהם באחת המסעדות המפורסמות בברצלונה.

במקביל, בברצלונה טרודים גם מהמחסור בחלוצים בעקבות הפציעה של לואיס סוארס. בתקשורת הספרדית טוענים כי האפשרויות בשוק מוגבלות למדי, מה שמקטין את הסיכוי שיצורף שחקן חדש. יחד עם זאת, מגיעות חדשות אופטימיות מכיוונו של עוסמאן דמבלה, שקצב ההתאוששות שלו מהיר מהצפוי והוא עשוי לחזור למגרשים כבר בעוד שלושה שבועות.

"אם יחזור יותר מוקדם ממה שחשבו, זה עלול לפתור לפחות באופן חלקי את הבעיה של ברצלונה בחוד, גם בלי החתמת מחליף לסוארס", ציינו ב"מונדו דפורטיבו".

עוד בוואלה!

צ'אבי: "לאמן את ברצלונה זה החלום שלי, אבל הרגשתי שזה מוקדם"

לכתבה המלאה
קיקה סטיין מאמן ברצלונה. GettyImages
מסי כבר נתן את ברכת הדרך. קיקה סטיין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully