וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס במסר לשחקניו: "לא אביא שחקנים בינואר בכל מחיר"

17.1.2020 / 7:22

למרות העזיבה של עדן שמיר, מאמנה החדש של באר שבע לא מתכוון להשתולל בחלון ההעברות: "אי אפשר להביא שחקנים מהירח". במועדון מקווים שהניצחון יהפוך את העונה: "צריך לשאוב את האנרגיות הנכונות"

עיקרי הדברים

- יוסי אבוקסיס מרוצה מהסגל שלו ולא לחוץ להביא שחקנים בינואר.

- בבאר שבע מקווים למנף את הניצחון בגביע לליגה ומשוכנעים כי ניתן לשנות את פני העונה בעקבות המהפך אמש.

- ניב זריהן שעלה מהספסל וכבש את השוויון: "השתחרר אצלי המון לחץ".

seperator

1. אבוקסיס: "לא מאמין שאפשר להביא שחקנים מהירח בינואר"

הניצחון אמש (חמישי) של הפועל באר שבע על מכבי נתניה בשמינית גמר גביע המדינה, חיזק את התחושה אצל מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס שהוא רוצה להישאר עם הסגל הקיים ולצרף רק שחקנים שהוא יהיה משוכנע שהם יותר טובים מאלה שנמצאים כעת בקבוצה.

"אני לא מאמין בינואר", אמר אבוקסיס בביטחון בסיום המשחק באיצטדיון בנתניה. "מי שחושב שאפשר בינואר להביא שחקנים מהירח, שיהיה בריא. אני לא חושב כך. אני מאמין בלשפר את השחקנים הקיימים. העליתי מהספסל שחקנים כמו ניב זריהן, חנן ממן ורמזי ספורי. אלה שחקנים טובים שיכולים להיות עוד יותר טובים. התפקיד שלי לשפר אותם ושחקנים נוספים, ולא לחשוב איך אני מביא שחקן אחד שישפר את כל הקבוצה. בכל הקבוצות בהן הייתי, מעולם לא הבאתי שחקן שעשה נפלאות בינואר. אני מצטער, אבל אני לא מאמין בזה. יגיעו שחקנים רק אם אני אחשוב שהם יותר טובים מאלה שנמצאים. אם לא אמצא שחקנים טובים מאלה שיש כאן, לא אביא".

אבוקסיס המשיך: "אתם עשיתם את כל החישובים שאם נפסיד בגביע תהיה רעידת אדמה ושחקנים ישוחררו. אני לא הרגשתי את זה במועדון. אנחנו מנסים כל הזמן לחשוב על שיפורים ושינויים וכשאלונה באה ודיברה איתי על עדן שמיר, אמרתי לה שאין מה לעשות ובכל העולם שחקנים רוצים להתקדם. עברתי את זה בבני יהודה. ידעתי שיש לנו שחקנים מספיק מוכשרים וטובים כדי שנבוא לנתניה ונעבור כאן שלב".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא מאמין במציאות בינואר. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

2. ניצחון שישנה את פני העונה כולה?

בבאר שבע מקווים שהניצחון אמש ישנה את העונה כולה. לפעמים קבוצה צריכה את הניצחון הבודד מהסוג שהיה אמש עם מהפך בתוצאה כדי לשנות פנים של עונה שלמה. אז נכון שהרכבת כבר יצאה מהתחנה בכל מה שקשור למאבקי האליפות, אבל הפועל באר שבע של המשבר המקצועי שהסתיים בעזיבת ברק בכר, היתה אולי זקוקה למשחק של אמש כדי להפיח חיים במועדון.

"אנחנו חייבים לראות את ההמשכיות בטרנר ביום שני מול הפועל חיפה", אמרו אמש במועדון. "צריך לשאוב את האנרגיות הנכונות מהמשחק הזה ולבוא עם כל הרצון והמוטיבציה לליגה כי יש לנו הרבה מה להוכיח בליגה". אבוקסיס התייחס לדברים שהוא מבקש מהשחקנים ואמר: "אמרתי לשחקנים לפני המשחק שאם תהיה לחימה ומחוייבות כמו נגד רעננה, יבואו הניצחונות. אני מנסה כל הזמן להקרין לשחקנים ממה שאני עברתי כשחקן על לא לוותר. יש פה כישרון גדול לשחקנים ובכל רגע אפשר לייצר גול, רק צריך להאמין יותר".

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ניצחון שהציל להם את העונה? שחקני באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

3. זריהן: "הגביע הוא מטרה מאוד גדולה העונה"

ניב זריהן יכול היה לשחק במשחק הליגה שהיה הראשון של יוסי אבוקסיס בשבת שעברה, אבל בהפועל באר שבע רצו לתת לו מנוחה ולהוריד לו עומסים אולי גם כדי לשמור אותו לגביע. למשחק אמש הוא נכנס בתחילת המחצית השנייה והצליח לייצר את השוויון בשער מצוין מבחינתו. זריהן סיפר בסיום: "הגביע הוא מטרה מאוד גדולה עבורנו העונה ולכן השמחה היתה מאוד גדולה. נכנסתי לעשות שינוי כשחקן התקפה. הרבה לחץ השתחרר אצלי וגם אצל החברים שהשתוללו אחרי הגול שלי. ואז הגיע בן עם הגול שלו וסיימנו ערב מתוק מאוד".

בן שהר שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
גול ששווה המון. בן שהר חוגג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully