וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתקשורת הערבית טוענים: מספר אוהדי בית"ר ירושלים ניסו לשרוף חנות בריינה

אלמונים החזיקו שלט "מוות לילדי ריינה, לכו לגיהנום". צפו בתמונות. רוני לוי על גדי קינדה: "עצובים, אבל שמחים ששחקן שלנו מתקדם"

דוד רוזנטל טור דעה על הפועל באר שבע/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בית"ר ירושלים עלתה הערב (חמישי) לרבע גמר הגביע עם 1:3 ביתי מול בני ריינה מליגה ב'. הקבוצה של רוני לוי, ששיחקה בהרכב חסר מאוד, נהנתה משערים של תמיר עדי (11), ליוואי גרסיה (49) ואנתוני וארן (65) שסידרו לה את הכרטיס לשלב הבא.

רוני לוי אמר אחרי המשחק: "עשינו חיים קשים לעצמנו אבל בחצי השני עשינו את העבודה כמו שצריך. אני לא אוהב שיש המון חילופים לשפוט שחקנים. צריך לראות אותם לאורך זמן. עברנו שלב ומקווים להמשיך הלאה".

על התקרית של אנז' פרדי פלומן אמר המאמן: "לא ראיתי את הסרטון, אבל נטפל בזה וזה לא בסדר. אנחנו קצרים, שלומי אזולאי פצוע וגדי קינדה עזב, אבל זה מה שיש. יהיה בסדר".

על חלון ההעברות הנוכחי, אמר המאמן: "מקווה שיהיו שחקנים בינואר. גדי עוזב וזה שחקן משמעותי ובכושר הכי טוב בארץ. הוא יחסר לנו מאוד. אנחנו מאוכזבים אבל שמחים ששחקן שלנו מתקדם. אנחנו אוהבים אותו ושיהיה מאוד טוב. למצוא מחליף לגדי בינואר זה קשה. זה המצב, נתמודד".

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי. דני מרון
"עשינו חיים קשים לעצמנו". לוי/דני מרון

מספר אלמונים התפרעו הבוקר (חמישי) בריינה ואף ניסו לשרוף חנות מקומית כ-12 שעות לפני משחק שמינית גמר גביע המדינה בין בית"ר ירושלים ובני ריינה, כך מדווחים במספר כלי תקשורת ערבים. על פי הטענות שהועלו, מדובר באוהדים של הקבוצה מהבירה, שאף החזיקו שלט ועליו הכיתוב "מוות לילדי ריינה, לכו לגיהנום".

"בחמש בבוקר שמעתי רעשים חזקים וצעקות", סיפר אנאס רינאווי, עד ראיה שמתגורר בסמוך לחנות שהוצתה. "כשהבטתי מהחלון ראיתי שריפה גדולה ברחוב ליד אחת החניות. ראיתי ארבעה נערים, צרחתי עליהם ורצתי למטה, לכניסה לבניין".

הנערים, כך סיפר, נמלטו ברכב איתו הגיעו. רינאווי הצליח לכבות את האש וצלצל למשטרה, אולם זו סירבה לשתף עימו פעולה. "אם המצב היה הפוך, המשטרה היתה סוגרת את כל הרחובות ומחפשת את המתפרעים", אמר.

מספר שוטרים בכל זאת הגיעו למקום וההנחה, כך דווח, היא כי הנערים לא הגיעו מירושלים כי אם ממקום סמוך לריינה, מועצה מקומית בצפון שכ-80 אחוז מתושביה הינם מוסלמים. "מה שקרה נובע מגזענות ברורה לעם שלנו, ולא למישהו ספציפי", הוסיף רינאווי. "הגשתי תלונה במשטרה והשוטרים אמרו שיטפלו בכך, אבל אני משוכנע שזה לא יקרה, כמו כל התקריות בחברה הערבית".

עוד בוואלה!

מרוויח בכפיות, מפסיד בדליים: המלכוד של משה חוגג בעסקת גדי קינדה

לכתבה המלאה

צפו בתמונות ממצלמות האבטחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully