וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה בחדרי ההלבשה, אסי רחמים: "אנשי מכבי נתניה החלו לצעוק ולאיים"

16.1.2020 / 21:36

שחקני הפועל באר שבע חגגו את המהפך הדרמטי בדרכם לחדר ההלבשה ("זכותנו לשמוח"), מה שהרגיז את אנשי המפסידה. אבוקסיס איבד את הקול: "עשינו גמר יפה, נשארו עוד שלושה"

ניב זריהן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
זריהן מאושר אחרי השער הקריטי שלו/ברני ארדוב

הפועל באר שבע רשמה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות הגדולים והחשובים ביותר שלה בתקופה האחרונה. הקבוצה של יוסי אבוקסיס, במשחקו השני בתפקיד, הצליחה לחזור מפיגור ל-1:2 מול מכבי נתניה ועלתה לרבע גמר הגביע. ניקו אולסק כבש ראשון (28), ניב זריהן (83) ובן שהר בפנדל (88) הפכו וסידרו לאדומים ניצחון קריטי. בסיום המשחק נראו תמונות שלא ראינו מבאר שבע במשך חודשים ארוכים: השחקנים חגגו במשך דקות ארוכות עם הקהל, יוסי אבוקסיס איבד את הקול מרוב התרגשות וגם בירידה לחדרי ההלבשה שחקני האדומים צעקו וחגגו.

בנתניה היו אנשים שלא אהבו את החגיגות של שחקני הפועל באר שבע ליד חדרי ההלבשה, מה שהוביל לעימות מילולי בין אנשים משתי הקבוצות במסדרון שליד חדרי ההלבשה.

המנכ"ל אסי רחמים, שהיה מעורב באירוע, אמר לאחר מכן: "כל חטאם של שחקני הפועל באר שבע היה שהם שמחו אחרי הניצחון. אני לא זוכר שלפני שנה, כשאנחנו עפנו כאן מול נתניה באותו סיבוב בגביעי אחרי דו-קרב פנדלים אכזרי, שמישהו מבאר שבע יצא לתקוף את שחקני נתיה שחגגו 10 דקות בקולי קולות במסדרונות ובחדר ההלבשה. ישבנו אז מכונסים בעצמנו ואף אחד לא יצא כדי לריב עם מישהו מנתניה. זכותנו הלגיטימית לשמוח. השחקנים ירדו מכר הדשא בדרך לחדר ההלבשה, ומה לעשות שחדרי ההלבשה סמוכים. פתאום יצאו אנשים מנתניה והתחילו לצעוק ולאיים, וזה הכעיס אותי מאוד. מסתבר שגם אני יודע לכעוס כשמעצבנים אותי".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
איבד את הקול. אבוקסיס/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס אמר אחרי המשחק: "היה פה לחץ מסביב שכולם ייצרו. הגיע לנו, הגענו לכמה מצבים טובים בחצי השני, ולפעמים שאתה משחק כל כך התקפי אתה יכול גם לקבל את השני, הפעם זה עזר לנו. אני שבוע במועדון הזה, אני רואה מועדון מדהים, אנשים מדהימים, קהל שדוחף גם בפיגור. אמרתי לשחקנים, גם אם חס וחלילה לא ננצח, תיראו כמו גברים. הפנדל האחרון היה בדיוק כמו זה של יובל אשכנזי בגמר הגביע מול דני עמוס. אמרתי לשחקנים - יש לנו ארבעה משחקי גמר. היום עשינו גמר יפה, אבל נשארו עוד שלושה. כל הכבוד לכל השחקנים ששיחקו, אלתרנו הרכב היום אבל לא התבכיינו. עשינו את העבודה, התכוננו, חשבנו".

על החיזוק בחלון הנוכחי אמר המאמן: "עוד לפני העזיבה של עדן שמיר רצינו להביא קשר אחורי, חלוץ ועוד שחקן אמצע. אנחנו צריכים לצרף לפחות עוד שלושה שחקנים. זר אחד אפשר לצרף, נראה מה המצב של פאוליניו, יכול להיות שתהיה לנו אפשרות לצרף שני זרים. הניצחון מוקדש לאשתי, שיש לה היום יום הולדת. היא ראתה שהייתי לחוץ כל היום".

ניב זריהן, שכבש את שער השוויון, אמר: "רציתי להיכנס ולעשות שינוי, זה היה מאוד חשוב. אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה, אני שמח שעשינו את זה. המאמן ילמד לאט לאט איפה כל שחקן יותר טוב ואיפה הוא יותר אוהב. הוא אמר לי לשחק באמצע ואני שמח שזה עבד והשער הגיע. היה קצת לחץ אבל עמדנו בו".

מאמן נתניה סלובודן דראפיץ' אמר: "זה הגביע, זה אכזרי מאוד. ברוב המשחקים היינו יותר טובים וחבל שספגנו שערים כאלה. אנחנו טועים ומשלמים על זה מחיר, אבל לא משנה. היינו עדיפים על באר שבע ועכשיו צריך להסתכל על הליגה, יש פלייאוף עליון, אין מה לעשות. אני יודע כמה הגביע חשוב לאוהדים ולבעל הבית שלנו, זה מאוד אכזרי, אבל נצטרך להרים את החבר'ה שלנו ולהמשיך באותה דרך. צריך להראות לשחקנים את הדברים הטובים, יש פה קבוצה מאוד כשרונית. אנחנו רוצים את ניקו אולסק במכבי נתניה, אנחנו רוצים להתחזק בעוד 2-3 שחקנים".

עוד בוואלה

הפועל באר שבע ברבע גמר הגביע אחרי 1:2 דרמטי על מכבי נתניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully