וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "בשנה וחצי שאני פה הפסדנו פעם אחת. תיקו זה לא דרמה או טרגדיה"

16.1.2020 / 15:40

מאמן מכבי תל אביב מכניס לפרופורציות את התיקו מול בית"ר ירושלים ומתכונן לחדרה: "היום הם הרבה יותר טובים מאשר בסיבוב הראשון". גלזר על בית"ר: "מול מכבי חיפה היה משחק משוגע שיזכרו עוד הרבה שנים, אבל לא חושב שהייתה אחריו נפילת מתח"

טור דיעה דוד רוזנטל על מכבי תל אביב/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דעה על התיקו של בית"ר ירושלים עם מכבי תל אביב

אחרי שהמומנטום החיובי שלה בעקבות ההדחה מגביע המדינה נעצר ב-0:0 מול בית"ר ירושלים, תמשיך מכבי תל אביב במאבק האליפות כשתתארח בשבת אצל הפועל חדרה (19:50). ולאדן איביץ' ערך היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלו לקראת המשחק, אליו עשויה להגיע האלופה עם יתרון של נקודה בודדת בפסגה, מכיוון שמכבי חיפה תארח ב-17:30 את סקציה נס ציונה.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. צילום מסך, צילום מסך
המומנטום נעצר. ולאדן איביץ'/צילום מסך, צילום מסך

המאמן ולאדן איביץ' נזכר במשחק מול חדרה בסיבוב הראשון שנגמר ב-0:0: "אני זוכר את המשחק בסיבוב הראשון מולם, היה משחק קשה שלא כבשנו בו. בשנה וחצי שאני פה הפסדנו רק פעם אחת, עשינו 12 או 13 תיקו, והדברים האלה קורים. תיקו זה לא משהו דרמטי או טרגי, זה קורה. הפעם זה יהיה קשה עוד יותר כי הקבוצה הזאת הרבה יותר טובה משהייתה לפני חודשיים או שלושה. היא בקושי ספגה במשחקים האחרונים, נצטרך לתת את ה-100 אחוז שלנו כדי לנצח. זו קבוצה מסוכנת במתפרצות, במגרש פתוח".

על בעיטות מחוץ לרחבה: "אנחנו עובדים על זה, כמו על כל אספקט, ואולי היו לנו כמה הזדמנויות שבהם היינו צריכים לבעוט, אבל אנחנו מנסים לשפר את זה, כמו בכל דבר".

האם אחרי קינדה ועדן שמיר, יש סיכוי שגם מכבי תל אביב תשחרר בינואר שחקן בכיר לאירופה? איביץ': "אני לא יכול להגיד משהו על זה, כי אם יגיעו הצעות טובות על שחקנים, ככה המועדון עובד. אם נקבל הצעות, כשכרגע אני לא יודע אם יש, נדבר עליהן, ונראה".

על דור פרץ: "עד עכשיו הוא עבד במסגרת הטיפול והשיקום, ונראה מה יהיה איתו בימים הקרובים. הוא שחקן מאוד מקצועי, שעובד מאוד קשה, ונקווה שיהיה איתנו במהרה". על ניקוליץ': "כמו דור, מקווים שיהיה איתנו במהרה. אנחנו מחכים לתשובה מהרופא שלו בספרד בשבוע הקרוב, ונראה מתי הוא יוכל לחזור".

האם שחקנים ישוחררו? "יש לנו סגל גדול, ואנחנו התחלנו לחשוב על זה בחודש האחרון, כשיהיה לנו להודיע נודיע".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב עם דן גלזר. יוסי ציפקיס
"אנחנו רק בחצי העונה". גלזר/יוסי ציפקיס

קשר הקבוצה דן גלזר על חדרה: "אנחנו זוכרים שבסיבוב הקודם לא כבשנו מולם, נצטרך להתמודד עם ההסתגרות שלהם והיציאה שלהם למתפרצות. אנחנו מתכוננים להכל באמונים, לכל דבר הכי קטן. חדרה תעשה לנו חיים קשים כמו שעשתה לנו בסיבוב הראשון. הם במקום החמישי וזה לא דבר של מה בכך. הם קבוצה חזקה ואנחנו מצפים למשחק קשה מאוד"

על המשחק מול בית"ר: "המשחק מול מכבי חיפה היה משחק משוגע שיזכרו עוד הרבה שנים, אבל לא חושב שהייתה אחריו נפילת מתח. בית"ר סגרה אותנו מצוין, ולא ניצלנו את המעט הזדמנויות שהגענו אליהן. יש משחקים כאלה שאולי שחקנים ביכולת אישית קצת פחות טובה. לפני המשחק הזה הבקענו המון שערים. יש משחקים שבהם פחות הולך. אבל שלטנו, הראינו מי הדומיננטית יותר. היינו צריכים לעשות את ה-0:1 הקטן, שלא עשינו.

"אנחנו אחרי מחזור 18, בדיוק באמצע העונה, היא מאוד ארוכה, שתי הקבוצות עוד ימעדו בדרך, ונקווה שאנחנו ניפול כמה שפחות. מסתכלים רק על עצמנו. לשחזר את המספרים של השנה שעברה? אנחנו מכבי תל אביב, רוצים כמה שיותר נקודות, כמה שיותר שערים, כמה שיותר שיאים, ומקווים שזה יקרה".

קינדה, מכבי ת"א, ההולנדים של חיפה וקלינגר: פודקאסט הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully