וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בברצלונה: "הסכסוך" של מירוטיץ' עם מכבי תל אביב הוציא אותו מריכוז

בקטאלוניה ציינו את קבלת הפנים העוינת שכוכב ברצלונה קיבל בהיכל ונזכרו בשורשי המתיחות. פשיץ': "מכבי תל אביב היתה ראויה לניצחון"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

ברצלונה מתוסכלת אחרי ההפסד אמש (שלישי) 92:85 למכבי תל אביב ביד אליהו. היה זה ההפסד השלישי ברציפות של הקבוצה בכל המסגרות, ובעקבותיו היא איבדה את המקום השלישי ביורוליג. בסיום המשחק ניסה מאמן ברצלונה סבטיסלאב פשיץ' להעביר מסר אופטימי.

"כמו שכולם ראו, היה משחק מאוד אינטנסיבי מההתחלה ועד הסוף. שתי הקבוצות הגיעו למדד יעילות של 96. אני חושב ששיחקנו טוב מול קבוצה טובה בכושר טוב, עם הרבה ביטחון", ניתח המאמן הוותיק. "הבעיה שלנו היתה איבודי הכדור. איבדנו 17 פעמים, גם בגלל ההגנה הקשוחה שלהם אבל גם בגלל שלפעמים היינו נרגשים ופזיזים מדי בהחלטות שלנו. קצת איבדנו את העשתונות במקום לשחק בסבלנות בהתקפה ולחכות לזריקה הטובה. אפשר לומר בכבוד גדול שמכבי תל אביב היתה ראויה לניצחון".

סבטיסלב פשיץ' מאמן ברצלונה. דני מרון
האיבודים הכריעו. פשיץ'/דני מרון

פייר אוריולה הוסיף: "דברים קטנים הכריעו את המשחק בסוף. הצלחנו לחזור לעניינים ולצמק את ההפרש לשלוש בלבד, אבל אחר כך עשינו כמה טעויות, החטאנו כמה פעמים מהעונשין ובצד השני הם קלעו זריקות קשות. העונה עדיין ארוכה, רק עברנו את נקודחת החצי ויש עוד המון משחקים בהמשך".

מלקולם דילייני אמר ש"אנחנו חייבים למצוא דרך לחזור לקצב שלנו. היו לנו שלושה משחקים רעים אבל צריך לשכוח מהם ולחשוב איך מנצחים את המשחק הבא. מכבי תל אביב משחקת טוב מאוד עכשיו, היא פתחה את המשחק די רע אבל היא בכושר טוב".

בתקשורת הקטלאנית ציינו לטובה את היכולת של ניקולה מירוטיץ' שקלע 22 נקודות והוריד 10 ריבאונדים, אבל ביקרו בצורה מרומזת את התנהלותו לאורך המשחק. "מירוטיץ' קיבל כרטיס צהוב מאוהדי מכבי תל אביב, שקיללו אותו וניסו להפריע לו כל המשחק", ציינו ב"ספורט" וחזרו לשורשי "הסכסוך": קרב ציוצים בינו לבין טייריס רייס אחרי הניצחון של מכבי תל אביב על ריאל מדריד בגמר הפיינל פור ב-2014. "בסופו של דבר מירוטיץ' איבד את העשתונות וספג עבירה בלתי ספורטיבית מיותרת, שאולי עלתה לברצלונה במשחק", ציינו.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב מנסה להבטיח את הישארותו של סקוטי ווילבקין

לכתבה המלאה
ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה מול קווינסי אייסי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב הקשו עליו. מירוטיץ'/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully