וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "ניצחון גדול, השחקנים שמו את הגוף שלהם מול האש"

14.1.2020 / 23:15

מאמן הצהובים היה מאושר בסיום ה-85:92 הגדול של קבוצתו על ברצלונה: "אנחנו כמו משפחה, ניצחנו קבוצה נהדרת". סבטיסלב פסיץ': "איבדנו יותר מידי כדורים"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

אם מישהו היה צריך עוד הוכחה, הוא קיבל אותה הערב (שלישי). מכבי תל אביב חוזרת, ובגדול. הקבוצה של ספרופולוס ניצחה את ברצלונה הגדולה 85:92 בהיכל, השתוותה אליה במקום השלישי ושמרה על מאזן בית מושלם עם עוד הצגה לעיני הקהל הביתי שלה. ניקולה מירוטיץ' החזיר את ברצלונה מפיגור 8 ל-85:82 בלבד כשנותרה דקה לסיום, אבל אז התעורר לו סקוטי ווילבקין, שלא קלע אף נקודה במחצית השנייה, ותפר שלשה שסגרה את המשחק לטובת הצהובים. ווילבקין תרם 18, אבל טיילר דורסי היה האקס פקטור עם 19 נקודות מהספסל. בסיום המשחק אלייז'ה בריאנט וטיילר דורסי ממכבי תל אביב ואדם האנגה וקייל קיוריק מבארסה נלקחו לבדיקת סמים.

מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "הניצחון הערב הוא נגד קבוצה נהדרת עם סגל נהדר, מאמן טוב מאוד, מנוסה. היה חשוב מאוד שאחרי שהרבע הראשון שאפשרנו להם 27 נקודות, התחלנו לשחק הגנה טובה יותר והם קלעו 30 נקודות בשני הרבעים הבאים ביחד. העברנו את המשחק לצד שלנו כמו שאנחנו רוצים. בירכתי את השחקנים אבל יש לנו עוד אתגר לפנינו, ארמאני מילאנו, משחק בעוד 48 שעות. צריכים להיות מוכנים מנטאלית".

על השחקנים החדשים שהצטרפו: "ארון ג'קסון רשם את המשחק הטוב ביותר שלו, והראה את האיכות שלו, הוא ילך וישתפר. השחקנים שלנו שמו את הגוף שלהם מול האש, והורדנו את מספר הזריקות של ברצלונה. עשינו עבודה טובה. אמרתי מתחילת העונה שאני סופר את כל השחקנים. זה המשמעות של הקבוצה, אנחנו כמו משפחה".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב בכדורסל. דני מרון
"בעוד יומיים יש לנו משחק קשה נגד מילאנו, צריך להיות מוכנים מנטלית". יאניס ספרופולוס/דני מרון

על העובדה שקבוצתו נצמדה לצסק"א וברצלונה במקום השלישי: "אני לא מסתכל על הטבלה, אם נסתכל עליה יהיה לנו סחרחורת וניפול. אנחנו מסתכלים רק על המשחק הבא, יש לנו עוד 48 שעות את מילאנו. הדבר החשוב זה להסתכל על המשחק הבא ולא על המקום בטבלה, זה עוד מוקדם להתחיל לעשות חישובים ולהסתכל על הלוח המשחקים שלנו ושל היריבות. אנחנו רק מתמקדים על המשחק הבא".

מאמן ברצלונה סבטיסלב פשיץ: "משחק באינטנסיביות גבוהה מההתחלה ועד הסיום. שוויון במדד. שיחקנו משחק טוב, אבל הקבוצה השנייה שיחקה גם טוב עם הרבה ביטחון, 17 איבודי כדור, זה מסכם את הבעיה הגדולה שלנו. אנחנו מנסים לסיים את המשחק מיידית, יותר מדי נרגשים, לוקחים החלטות בלי שליטה, במקום לבנות את ההתקפה. למרות שהיו לנו אחוזים טובים ל-2 ול-3, אבל איבדנו יותר מדי כדורים. הגיע למכבי לנצח את המשחק הזה".

עוד בוואלה! ספורט

יורוליג: מכבי תל אביב גברה 85:92 על ברצלונה לאחר ערב שלשות גדול

לכתבה המלאה
סבטיסלב פשיץ' מאמן ברצלונה. דני מרון
ברצלונה כבר עם שלושה הפסדי יורוליג רצופים. פסיץ'/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully