וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה עצרה את הרצף ההיסטורי של ריאל מדריד, אנאדולו לא עוצרת

מייק ג'יימס כיכב עם 19 נקודות, ואחרי 13 ניצחונות רצופים הבלאנקוס הפסידו 60:55 לאלופת אירופה. הטורקים התבססו בפסגה עם 68:88 על מילאנו, פנרבחצ'ה הביסה את וילרבאן, אולימפיאקוס הפסידה בבית לאלבה

אימג'בנק GettyImages

היורוליג פתחה הערב (שלישי) שבוע של מחזור כפול עם חמישה משחקים, לא כולל הדו קרב בין מכבי תל אביב לברצלונה. במוקד עמד המפגש בין צסק"א מוסקבה לריאל מדריד, שהפסידה אחרי 13 ניצחונות רצופים - 60:55 ברוסיה לאלופת אירופה. אנאדולו אפס ניצלה את זה והתבססה בפסגה עם 68:88 מרשים על מילאנו. בביקור נוסף של קבוצה מספרד ברוסיה, ולנסיה ניצחה 75:84 את חימקי. פנרבחצ'ה נהנתה מסגל מלא והביסה כצפוי את וילרבאן 64:86. יורגוס ברצוקאס רשם בכורה מחודשת עצובה באולימפיאקוס, שהפסידה בביתה לאלבה ברלין.

מייק ג'יימס שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
ריאל לא מצאה לו תשובה. מייק ג'יימס/GettyImages

צסק"א מוסקבה - ריאל מדריד 55:60

רצף הניצחונות המדהים של הבלאנקוס, הטוב ביותר בשנות ה-2000, נעצר במוסקבה על 13, כשאלופת אירופה הציגה הגנה אדירה במחצית השנייה וחגגה כמו בחצי גמר הפיינל פור אשתקד. ריאל מדריד שלטה בעניינים במחצית הראשונה, אבל ירדה להפסקה ביתרון שבע נקודות בלבד ולאחר מכן לא מצאה תשובה למייק ג'יימס ונתקעה בהתקפה עם 22 נקודות בלבד. כוכבה של צסק"א (19 נקודות סך הכול) כפה שוויון ברבע השלישי ויחד עם דארון היליארד (14) והווארד סנט-רוס בהופעת בכורה, העלה את המארחת ליתרון. סרחיו יוי היה חלוד במשחק החזרה שלו (ללא נקודות ב-15 דקות) וגם פקונדו קמפאסו קלע באחוזים גרועים, כשהשניים עלו לריאל בהפסד בדקות הסיום. טריי תומפקינס היה הקלע הבולט בריאל עם 14.

חימקי - ולנסיה 84:75

ניצחון חמישי בשבעה משחקים לקבוצה הספרדית, שהתגברה על מצבת סנטרים דלילה למדי ורשמה ניצחון חוץ חשוב בניסיון שלה לתפוס מקום בפלייאוף. חמיקי הקורסת דווקא הובילה במחצית, אבל פרננדו סן אמטריו הוביל את ולנסיה למהפך עם 18 נקודות ונעזר ב-13 של ארון דורנקמפ כדי להנחיל לרוסים הפסד תשיעי ב-11 המשחקים האחרונים. אלכסיי שבד הוביל את המארחת עם 18 נקודות, אבל 2 מ-11 מחוץ לקשת וגם ארבעה איבודים.

אנדולו אפס - מילאנו 68:88

קבלו את הקבוצה הטובה ביורוליג. אחרי ההפסד של ריאל מדריד, סגנית אלופת המפעל פתחה פער בפסגה עם ניצחון משכנע מאוד על מילאנו. אחרי שניצחה בברצלונה במחזור הקודם, הקבוצה של עתאמן שוב חסרה את וסילי מיצ'יץ' הנפלא, אבל שיין לארקין הוליך אותה לניצחו קליל עם 23 נקודות, כולל 4 מ-8 מחוץ לקשת. כריס סינגלטון היה נהדר במחצית הראשונה עם 16 נקודות והכוכב העולה שרטאק סנלי תרם 13 למנצחים. ארתוראס גודאיטיס הוליך את מילאנו עם 11 נקודות בלבד. סרחיו רודריגס נקלע לערב איום עם 3 נקודות ואסיסט אחד בלבד.

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס מחמיא לשחקני הספסל, מנהלי היורוליג מחמיאים לו

לכתבה המלאה
שחקן פנרבחצ'ה קוסטס סלוקאס מול שחקני אנאדולו אפס טיבור פלייס, ברוק מוטום. רויטרס
10 נקודות ו-10 אסיסטים בניצחון. קוסטאס סלוקאס/רויטרס

פנרבחצ'ה - וילרבאן 64:86

סלוקאס היה נהדר וסיפק 10 נקודות וגם 10 אסיסטים לטורקים, שקיבלו 16 נקודות מנאנדו דה קולו ודריק וויליאמס. יאן יסלי, שחזר כבר במשחק הליגה, היה טוב עם 10 נקודות וגם דאטומה תרם את שלו עם 12 ו-6 ריבאונדים. נואה אמינו הוליך את הצרפתים (12), שקלעו ב-26 אחוז בלבד מחוץ לקשת (5 מ-19) לעומת 47 אחוז של המנצחים (9 מ-19).


אולימפיאקוס - אלבה ברלין 93:86

יורגוס ברצוקאס, המאמן היווני שהצעיד את אולימפיאקוס לזכייה ביורוליג ב-2013 ערך בכורה עצובה על הקווים באולם השלום והאחווה עם הפסד לא צפוי לאחת מהקבוצות החלשות במפעל. למרות הגנה נרפית מאוד, ניקולה מילוטינוב היה יכול לקבוע שוויון 87 מהקו כשנותרו 28 שניות לסיום, אבל החטיא אחת מהקו. פרינטזיס לקח ריבאונד התקפה ומצא את ספאנוליס שהחטיא שלשה והוסיף חטא על פשע כשביצע עבירה בלתי ספורטיבית, מה שחיסל את סיכוייה של אולי לנצח את המשחק.

מרכוס אריקסון להט בשורות המנצחים עם שש שלשות ו-22 נקודות. מרטין הרמאנסון הוסיף 18 לאלבה, שקלעה 13 שלשות מתוך 23 ניסיונות בלבד (56.5 אחוז). פרינטזיס ומילוטינוב קלעו 15 ליוונים, ואסיליס ספאנוליס תרם 14 ו-9 אסיסטים, אבל גם איבד את הראש במאני טיים.

יורגוס ברצוקאס עם גביע היורוליג. GettyImages
הפסד בבכורה. יורגוס ברצוקאס עם גביע היורוליג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully