וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: קיקה סטיין צפוי להחליף את ואלוורדה, מחלוקת על אורך החוזה

מאמן בטיס לשעבר נבחר על ידי הנהלת ברצלונה, אולם דרישתו לחוזה ארוך טווח מעכבת את ההודעה הרשמית. סוכנו של ואלוורדה מאשר: הוא בדרך החוצה

צילום: רויטרס

בווידאו: ארנסטו ואלוורדה באימון הקבוצה היום

23:12: איניאקי איבנייס, סוכנו של ארנסטו ואלוורדה, מאשר: "ארנסטו עדיין מאמן ברצלונה, אבל הוא ממתין שהקבוצה תשלים את התהליך של הפסקת חוזהו. זה לא יום משמח בשבילו, כל מאמן סובל בסיטואציה כזאת".

23:05: דיווחים רבים בספרד על סיכום עקרוני בין ברצלונה לבין קיקה סטיין. המחלוקת היחידה שמעכבת את ההודעה הרשמית: סטיין דורש חוזה ארוך טווח לשנתיים וחצי, בעוד בארסה מציעה לו לעת עתה חוזה רק עד סוף העונה. גם סוגיית הפיצוי לואלוורדה עדיין לא נסגרה סופית, כך שהמהלך יהפוך רשמי רק מחר.

21:33: על פי העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו, שנחשב למקור אמין למדי, קיקה סטיין הוא המאמן הנבחר של ברצלונה. הוא צפוי לחתום בקרוב על חוזה לשנתיים וחצי.

20:30: על פי תחנת הרדיו RAC1, סוכנו של קיקה סטיין הגיע לברצלונה על מנת לקדם את המשא ומתן למינויו כמאמן. ההודעה של פיטורי ארנסטו ואלוורדה צפויה להתפרסם במהלך הערב.

19:55: למרות הדיווח הנחרץ ב"אס", בכלי תקשורת אחרים בספרד טוענים שפוצ'טינו רחוק מלהיות סגור. על פי "קאדנה סר" קיקה סטיין הוא הוא המועמד המוביל, בעוד על פי "מונדו דפורטיבו" דווקא מועמדותו של מסימיליאנו אלגרי תעלה לדיון מחר בפגישה של בכירי ברצלונה.

19:44: על פי דיווח של כתב "אס" חואקין מארוטו, ברצלונה כבר מצאה מחליף: מאוריסיו פוצ'טינו הביע נכונות להתמנות למאמן (למרות שהצהיר בעבר שלעולם לא יאמן את בארסה), ו"מינויו הוא עניין של שעות ספורות".

קיקה סטיין מאמן בטיס. רויטרס
הנבחר. קיקה סטיין/רויטרס

הקשר הישראלי להחלפת המאמן: אחראי הרשתות החברתיות הישראלי של ברצלונה עם מסר שלא משתמע לשני פנים

19:25: כלי התקשורת המרכזיים בספרד תמימי דעים: ואלוורדה עוזב את ברצלונה. אחרי דיווחים דומים ברדיו קטאלוניה, אונדה סרו ו-ESPN, גם ב"מארקה" אישרו שהמאמן פוטר.

18:17 - כתב ESPN, מוי יורנס, מדווח שואלוורדה אסף את חפציו ומחר יגיע ביחד עם עוזריו להיפרד משחקני ברצלונה.

17:32 - על פי הדיווחים השוטפים, ואלוורדה, זועם על התנהלות המועדון והשמועות הרבות בנוגע לצ'אבי, וסירב להציע את התפטרותו בפגישה עם ברתומאו.

17:28 - על דיווחים בתחנות הרדיו של קטלוניה, הנשיא ברתומאו הודיע למאמן הנוכחי על כך שנפתח משא ומתן להתרת חוזהו, ושהוא לא ימשיך בתפקיד.

15:02 - תמה הפגישה בין ואלוורדה לנשיא ברתומאו. השניים שוחחו במשך קרוב לשעה, ולאחר מכן עזב המאמן את מתחם האימונים.

13:34 - נשיא ברצלונה, ז'וספ מריה ברתומאו, הגיע למתקן האימונים של שם ז'ואן גאמפר. הוא ייפגש בקרוב עם ואלוורדה.

עוד בוואלה!

ברצלונה: צ'אבי סיכם על הגעה בקיץ, פוצ'טינו מועמד. לואיס סוארס ייעדר ארבעה חודשים

לכתבה המלאה

אנדרס אינייסטה הגיע לאימון

10:02 - אם יבחרו הקטלאנים במאמן שידריך את הקבוצה רק עד תום העונה הנוכחית, השמות שעלו הם אלה של קיקה סטיין, שעדיין מחפש קבוצה מאז סיים את דרכו בבטיס, ושחקן העבר גבי מיליטו, שמאמן כיום את אסטודיאנטס ושיחק באלופה הספרדית מ-2007 עד 2011. גם שמותיהם של תיירי הנרי, רוברטו מרטינס ומרסלו גז'ארדו הועלו, אולם אלה נמצאים כעת בעדיפות משנית. על פי "ספורט", מאמן נבחרת יובנטוס לשעבר מסימיליאנו אלגרי הוצע לקטלאנים והצטרף גם הוא לרשימת המועמדים.

8:37 - "ברצלונה מחפשת מאמן לשישה חודשים!", קוראת הבוקר הכותרת ב"ספורט". עדיין לא ברור מי ייכנס לנעליו של המאמן הנוכחי, אם זה אכן יסיים את דרכו. צ'אבי ורונלד קומאן מוכנים להגיע רק בקיץ, ומספר שמות הוזכרו היום כמועמדים. הבכיר שבהם הוא מאוריסיו פוצ'טינו, שנמצא בקשר טוב עם הנשיא ועם רמון פלאנס שמשמש יד ימינו של אריק אבידל. במקרה כזה לא יהיה מדובר בסתימת חורים עד הגעת צ'אבי בעונה הבאה, כי אם במינוי קבוע.

7:22 - ויקטור פונט, שהוא אחד המועמדים לנשיאות הקבוצה, ביקר את ההתנהלות של המועדון: "מה שקרה בימים האחרונים בברצלונה זה הוכחה סופית לכך שלהנהלה הזאת אין תכנון ספורטיבי, רק רצים קדימה בלי שום כבוד לקריירות של אנשים. זה עוד פרק עצוב".

6:34 - אתמול מאמן ברצלונה לשעבר פפ גווארדיולה, כיום מאמן מנצ'סטר סיטי, נשאל על המצב בבארסה ואמר: "ברצלונה זה מקום מיוחד בגלל שלזכות שם באליפות זה לא מספיק. זה ללא ספק נראה רע עבור ארנסטו ואלוורדה, זה לא מגיע לו. אני מקווה שזה ייפתר בקרוב". מאמן נבחרת ספרד לואיס אנריקה הוסיף: "ואלוורדה הוא מאמן מנוסה שזכה בהמון תארים. הוא עושה עבודה טבה. הוא מנהיג, שרוצה לזכות בעוד תארים, והוא אחד המאמנים הכי טובים בספרד".

ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
ניסה לשדר עסקים כרגיל ביציאה מהאימון. ואלוורדה/רויטרס
ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה/רויטרס
ז'וספ מריה ברתומאו נשיא ברצלונה. רויטרס
דרוש מאמן חדש. נשיא ברצלונה ברתומאו/רויטרס
אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה. רויטרס
לא מרוצה מהמצב. אינייסטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully