וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד חזרה להיות קבוצה מפחידה": צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

הבלאנקוס מאושרים אחרי הזכייה בסופרקופה. ואלוורדה "ביטל את הצורך בפוגבה", קורטואה שוב "השוער הטוב בעולם": כל התגובות והמספרים

רויטרס

עוד תואר לארון: ריאל מדריד זכתה אמש (ראשון) בסופרקופה הספרדי. הבלאנקוס סיימו 120 דקות ב-0:0 מול אתלטיקו מדריד, אבל גברו על היריבה העירונית 1:4 בדו קרב פנדלים כדי להניף את התואר בערב הסעודית בתום טורניר שהתקיים בפורמט הזה לראשונה. סאול ותומאס פראטיי החמיצו אצל הקולצ'ונרוס, בעוד דני קרבחאל, רודריגו, לוקה מודריץ' וסרחיו ראמוס דייקו אצל הבלאנקוס.

פדריקו ואלוורדה ספג כרטיס אדום בדקה ה-115 אחרי שהכשיל את אלברו מוראטה מאחור ומנע ממנו מצב של שער בטוח. בעקבות ההרחקה, ואלוורדה ייעדר ממשחק הליגה הקרוב מול סביליה. למרות האדום, ואלוורדה נבחר לשחקן המצטיין של הגמר.

"ואלוורדה אכל את פוגבה", היתה הכותרת הראשית הבוקר ב"מארקה", בכתבה שהיללה פעם נוספת את הקשר האורוגוואי הנפלא. "בזכות ההופעה המצוינת שלו, הוא ביטל את הצורך בפוגבה. כבר לא שואלים את זידאן על הצרפתי, אלא על היורש".

באחד מטורי הדעה באתר נטען כי "ריאל מדריד חזרה להיות קבוצה מפחידה. אחרי העונה שעברה ותחילת העונה הנוכחית, בה לא שכנעו, כעת שחקניו של זידאן לא מוצאים יריבה שתכניע אותם. הם סגרו את הדלת הזאת, הודות לעבודה טובה של קורטואה, הטוב בעולם, הנשיא והמאמן".

החדשות הרעות מגיעות מכיוונו של סרחיו ראמוס, שנקע את הקרסול ועלול להיעדר כשבועיים. "הקרסול שלי קצת דפוק", הודה בסיום. "אני מקווה שלא ייקח לי יותר מדי זמן להתאושש".

צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

שחקני ריאל מדריד חוגגים זכייה בסופרקופה. רויטרס
זו השנה שלהם? ריאל/רויטרס
פדריקו ואלוורדה שחקן ריאל מדריד מכשיל את אלברו מוראטה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הכריע את המשחק? העבירה/רויטרס
דייגו סימאונה, פדה ואלוורדה, מאמן אתלטיקו מדריד מול קשר ריאל מדריד. רויטרס
מה הוא אמר לו? סימאונה ופדה/רויטרס

התגובות

שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה אמר אחרי המשחק: "פדה ואלוורדה היה חייב לעשות את התיקול שהוביל לאדום ואז בדו קרב הפנדלים היה לנו יותר ביטחון מהם. אני חושב שהייתי יכול לסגור את מוראטה אם לא העבירה של ואלוורדה כי הנגיעה שלו הייתה קצת חזקה מדי, אבל פדה החליט לבצע את העבירה. אני שמח מאוד ששמרתי על רשת נקייה". על ההכנות לפנדלים: "כן, עברתי על הפנדלים שלהם לפני כן. סאול הפתיע אותי, אבל בבעיטה של תומא ידעתי בבירור (לאן זה יילך), כי הוא בעט מאוד חזק".

בנוסף למוראטה, מי שאולי הכריע את המשחק היה פדה ואלוורדה, שחמש דקות לפני הסיום הכשיל את מוראטה שדהר לבד מול השער. "התנצלתי בפני מוראטה", אמר בסיום האורוגוואי על המהלך "המלוכלך" שלו, שהציל את קבוצתו, "אני יודע שמה שעשיתי לא בסדר, אבל לא הייתה לי ברירה. אני שמח על התואר, אבל זה קצת מעיב כי זה לא בסדר".

עוד ציין פדה ש"החברים שלי בירכו אותי כשירדתי מהמגרש. אולי זה היה מהלך שבלט כי הוא היה בסוף. אבל כל מהלך מכריע במשחק, זה מאמץ קבוצתי". לדבריו, בסיום גם מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה ניגש אליו. "לא אגיד מה הוא אמר לי, אבל זה לא קורה לכל אחד", אמר הקשר. אגב, סימאונה עצמו אמר על ואלוורדה, שזכה בתואר המצטיין של המשחק, ש"כנראה שהכרטיס האדום הוסיף לו נקודות בבחירה שלו ב-MVP, כי עם האדום הזה הוא ניצח להם את המשחק".

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס אמר: "המאזן של זידאן? הוא פשוט נועד למשחקי גמר. אני מקווה שיהיו לו עוד הרבה כאלה כאן. אנחנו שמחים מאוד על הזכייה בתואר, זו פתיחה טובה לשנה. אמרתי אחר כך לראמוס שהוא גרם לי לסבול עם הפנדל שלו". על טיבו קורטואה אמר הנשיא: "חשבנו שהוא השוער הטוב בעולם, והוא אכן כזה. הוא היה אחד מכוכבי המשחק, ביחד עם ואלוורדה".

שוער אתלטיקו מדריד יאן אובלק אמר: "אנחנו חייבים להרים את הראש ולהישאר חיוביים. אנחנו מאוכזבים, רצינו לזכות בתואר, אבל היה חסר לנו מעט מזל".

עוד בוואלה!

ברצלונה: צ'אבי סיכם על הגעה בקיץ, פוצ'טינו מועמד. לואיס סוארס ייעדר ארבעה חודשים

לכתבה המלאה
טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד. רויטרס
זוכרים שירדתם עליו? קורטואה/רויטרס

מספרים

* טיבו קורטואה הציל 9 מ-11 הבעיטות שנבעטו לו למסגרת במהלך הסופרקופה הזה, כולל אחת בדו קרב הפנדלים בגמר.

* ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד סיימו פעמיים ברציפות ב-0:0, לראשונה אי פעם.

* ריאל הפסידה פעם אחת ב-19 המשחקים האחרונים בהם פדריקו ואלוורדה וקאסמירו פתחו ביחד בהרכב.

* זינדין זידאן הוביל את ריאל מדריד לתשעה משחקי גמר כמאמן וניצח בכולם: ליגת האלופות 2016, סופרקאפ אירופי 2016, גביע העולם למועדונים 2016, ליגת האלופות 2017, סופרקאפ אירופי 2017, סופרקופה 2017, גביע העולם לקבוצות 2017, ליגת האלופות 2018 ועכשיו הסופרקופה הספרדי ב-2020.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
ווינר. זידאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully