וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלאסיקו הוא רק הקינוח: החבילה המטורפת של חובבי הכדורגל

12.1.2020 / 11:04

חשבתם לראות משחק בליגת האלופות? שלב שמינית הגמר מזמן קרבות מרתקים (נאפולי-ברצלונה, אתלטיקו-ליברפול) וגם את הדובדבן שבקצפת: חבילה כפולה למפגשים של ריאל מדריד עם מנצ'סטר סיטי וברצלונה בברנבאו. יצאנו לסבב במשרדי הנסיעות ועשינו סדר בתאריכים ובמחירים

צילום: רויטרס

בווידאו: ריאל מדריד ממשיכה להיות דרוכה בספרד

מדריכים לחבילות בחו"ל נהוג להתחיל עם קצת רקע, לגרות את הקורא, להכניס אותו לאט-לאט לעניינים ואז להפיל את הפצצה. הפעם נחרוג ממנהגנו ונגיד לכם את שני הדברים שאתם צריכים לדעת:

26/2: ריאל מדריד-מנצ'סטר סיטי
1/3: ריאל מדריד - ברצלונה

מעטות שהפעמים שבהם מזדמנת לחובבי הכדורגל חגיגה כל כך מאסיבית עם שני משחקי-על באותה עיר ובאותו אצטדיון. כן, תצטרכו לפתוח את הארנק, אבל מי יודע מתי יהיה עוד צ'אנס כזה. שבוע לפני כן ליברפול משחקת במדריד מול אתלטיקו וברצלונה יוצאת לנאפולי. עשינו עבורכם קצת סדר, רק לפני כן נציין שהמחירים הם לחבילה לאדם וכוללים טיסה, לינה וכרטיס רשמי למשחק. לנו, כמובן, אין אחריות על שינויי תכניות או זמינות מלאי של סוכנויות הנסיעות.

סאדיו מאנה שחקן ליברפול עם רוברטו פירמינו. רויטרס
גם ליברפול בתפריט, במשחק עצום מול אתלטיקו מדריד/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ליברפול (18/2, מטרופוליטאנו)

משחק מסקרן ביותר בין אלופת אירופה ואלופת אנגליה שבדרך לקבוצה של דייגו סימאונה שאף אחד לא רוצה להיפגש איתה.

ב"טיקטיק", חברת הבת של ישראייר שמתמחה בחבילות ספורט, מציעים חבילה משתלמת במיוחד (17-21/2) במחיר שמתחיל ב—729 יורו. באיסתא מוצעות שתי חבילות, האחת לשלושה לילות (16-19/2 ב-769 יורו) והאחרת לארבעה לילות (17-21/2) החל מ-849 יורו. חבילה דומה לארבעה לילות תעלה בוואלה טורס 899 יורו.

גבריאל מזרחי מנכ"ל חברת טיקטיק: "מעל ל 80% מהביקושים כיום אצלנו במוקד הינם למשחקי שמינית הגמר ולקלאסיקו בתחילת מרץ במסגרת הליגה הספרדית. מבדיקה שביצענו עבור וואלה! ספורט, הכרטיס הכי זול למשחק ליגה שמתקיים באנפילד עולה העונה לא פחות מ 365 פאונד - כרטיס בלבד ללא טיסה ומלון".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ליאונל מסי ברצלונה מול איסקו ריאל מדריד. רויטרס
רק לפני פחות מחודש הם נפגשו בקמפ נואו, בקרוב הם שוב בברנבאו/רויטרס

נאפולי - ברצלונה (25/2, סן פאולו)

הזדמנות חביבה להגיע לדרום איטליה ובין ביס לביס בפיצה הנאפוליטנית המפורסמת גם לראות את מסי וחבריו. ההיסטוריה העדכנית של ברצלונה מול קבוצות איטלקיות מבטיחה משחק צמוד.

"טיקטיק" מציעה חבילה של ארבעה לילות במחיר שמתחיל ב-749 יורו. איסתא שוב מציעה שתי חבילות, לשלושה לילות (24-27/2) החל מ-599 יורו, ולארבעה לילות (22-26.2) החל מ-749 יורו.

ריאל מדריד - מנצ'סטר סיטי (26/2, ברנבאו), ריאל מדריד - ברצלונה (1/3, ברנבאו)

עבור רבים זהו ההיילייט ובסוכנויות הנסיעות מדווחים על ביקושים גבוהים. מה בתפריט?

למשחק בין ריאל לסיטי בלבד, טיקטיק מציעה ארבעה לילות (24-28/2 או 25-29/2) במחיר המתחיל ב-849 יורו. חבילה משולבת (25/2-2/3) שכוללת גם את הקלאסיקו מתחילה ב-1,549 יורו. איסתא ספורט מציעה חבילות דומות - 849 יורו לארבעה לילות והחל מ-1,529 יורו לחבילה משולבת.

"המשחק בין ריאל לסיטי הוא המשחק המבוקש ביותר בשמינית הגמר", אומר מנכ"ל טיקטיק מזרחי, "השילוב בין הכוכבים הגדולים על המגרש, קרב המאמנים בין גווארדיולה לזידאן, יחד עם מדריד והברנבאו, הופכים את ההתמודדות הזאת למשחק שהישראלים הכי רוצים לראות".

עידו ווג, מנכ"ל איסתא ספורט, מוסיף: "אנו מעריכים שמאות רבות של ישראלים ינצלו את ההזדמנות שנוצרה לראות בסוף שבוע אחד שלוש הקבוצות מהטובות בעולם, בשני משחקים סופר יוקרתיים ומעניינים. בשל הביקוש הרב החלטנו להוציא מטוס של חברת אל על שישמש רק את לקוחות איסתא ספורט. כמו תמיד, אנו מציעים כרטיסים רשמיים בלבד המבטיחים ללקוחות ראש שקט וחוויה בטוחה יותר. המטוס ימריא בחזרה בשעות הקטנות של ליל ראשון, וזאת כדי לאפשר לכולם לחזור בזמן ולהצביע בבחירות לכנסת".

פריסת ביקושים לחבילות לליגת האלופות פברואר-מרץ 2020. טיקטיק, אתר רשמי
כך נראית מפת הביקושים למשחקים באירופה ב-2020: הישראלים מעדיפים את ריאל-מנצ'סטר סיטי/אתר רשמי, טיקטיק

ברצלונה - נאפולי (18/3, קמפ נואו)

ישראלים אוהבים את ברצלונה, העיר והקבוצה. המשחק הזה יתקיים באמצע מרץ, הטמפרטורות בעיר צפויות לעמוד על 15-20 מעלות ואם התוצאה במשחק הראשון תהיה תיקו ומעלה לנאפולי, בכלל יהיה מעניין בקמפ נואו.

כל הסוכנויות "התגייסו" להתמודדות הזאת. בטיקטיק תוכלו לרכוש חבילות לשלושה ולארבעה לילות (17-21/3) במחיר שמתחיל ב-729 יורו. באיסתא מציעים ארבעה לילות במגוון תאריכים שונים החל מ-749 יורו. בוואלה טורס מציעים שלושה לילות (16-19/3) ב-799 יורו.

אריאל אטיאס, מנכ"ל וואלה טורס, מציין: "השנה קיימת עלייה של 10-15% בביקושים לחבילות תיירות לליגת האלופות באירופה בקרב הישראלים, וזאת בשל ההגרלה האטרקטיבית לשלב שמינית הגמר, בה נבחרו מספר קבוצות נבחרות שישחקו אחת נגד השנייה ויתמודדו על הגביע. אנו רואים ביקושים גדולים לחבילות ליעדי המשחקים בתאריכים הרלוונטיים, ובעיקר נוסעים שבוחרים לטוס למשחק אחד ולשלב טיול בעיר אירופאית או כאלה המשלבים שני משחקים ביעד אחד. בתקופה זו מאפשרים משחקי ליגת האלופות לנוסעים להנות מחוויה תיירותית רחבה - לצפות במשחק כדורגל לצד האטרקציות התיירותיות הנוספות שמחכות להם ביעדים הרלוונטיים".

חבילות נוספות:

טוטנהאם-לייפציג + צ'לסי-טוטנהאם - 18-23/2: החל מ-1,299 ליש"ט (טיקטיק)
צ'לסי-באיירן + ארסנל-אולימפיאקוס - 24-28/2: החל מ-1,299 ליש"ט (טיקטיק)
צ'לסי-באיירן + ארסנל-אולימפיאקוס + ליברפול-ווסטהאם 24-28/2): החל מ-1,379 ליש"ט (איסתא)

עדכון ראשון: 9.1.2020

טבלת חבילות ליגת האלופות 2020. עיבוד תמונה
טבלת חבילות ליגת האלופות 2020/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully