וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: צ'אבי סיכם על הגעה בקיץ, פוצ'טינו מועמד. לואיס סוארס ייעדר ארבעה חודשים

מאמן אל סאד נפגש בשנית עם נציגי ברצלונה, אך לא הגיע להסכמות. ארנסטו ואלוורדה שניזון מהתקשורת זועם. פוצ'טינו "המועמד המוביל של ברותמאו". החלוץ האורוגוואי נותח במיניסקוס, אולי סיים את העונה

רויטרס

בווידאו: ברצלונה מפסידה בחצי גמר הסופר קופה

בשורות רעות לברצלונה: לואיס סוארס עבר היום (ראשון) בהצלחה ניתוח במיניסקוס כשהקבוצה הודיעה כי הכוכב האורוגוואי ייעדר כארבעה חודשים. המשמעות היא שסוארס יספיק לחזור רק לגמר הגביע, בהנחה וקבוצתו אכן תעפיל למעמד. תקופת ההיעדרות הארוכה עשויה לטרוף את הקלפים במועדון הקטלאני, שם תחילה חשבו שסוארס ייעדר למשך חודש בלבד. כעת, נותר לראות כיצד תגיב ברצלונה והאם תנחית חלוץ נוסף בקאמפ נואו שימלא את החלל העצום שנוצר בחוד.

מוקדם יותר, על פי דיווחים בברצלונה, נפגשו בשנית נציגי הקבוצה עם צ'אבי שצפוי להחליף את ארנסטו ואלוורדה, ואכן הגיעו לסיכום עקרוני, אך צ'אבי מתעקש להגיע רק בסיום העונה. אחת המחלוקות, על פי דיווחים, נוגעת לפרידה מואלוורדה. צ'אבי מתעקש שלפני שיחתום על חוזה בברצלונה הקבוצה תיפרד באופן רשמי מהמאמן הנוכחי. בכל מקרה, אל סאד פרסמה תמונות מאימון הבוקר של הקבוצה, אליו צ'אבי הגיע כרגיל.

על פי "ספורט", צ'אבי מוחמא ומבולבל בעת ובעונה אחת מההצעה של ברצלונה. מצד אחד, כפי שהצהיר לא אחת בשנים האחרונות, חלומו הגדול הוא להיות המאמן הראשי של ברצלונה. מצד שני, הוא תוהה בינו לבין עצמו האם הוא בשל לתפקיד והאם זהו העיתוי הנכון עבורו, ובמיוחד להגיע באמצע עונה.

אם יחליט לדחות את ההצעה, ברצלונה כבר מכינה חלופות. על פי כל ההערכות, ואלוורדה לא ימשיך בכל מקרה. ב"מונדו דפורטיבו" דיווחו שכבר לפני כמה ימים ראשי ברצלונה נפגשו עם מאמן ברצלונה ב' צ'אבי גרסיה פימיינטה וביקשו ממנו לקחת את התפקיד באופן זמני אם ואלוורדה יפוטר ולא יימצא מחליף קבוע.

בשעות הערב עדכנו ב"רדיו קטאלוניה" שהמועמד החדש לבארסה הוא מאוריסיו פוצ'טינו. הארגנטינאי, שפוטר השנה מטוטנהאם, מוערך מאוד על ישי הנשיא ברתומאו, ועל פי הדיווח גם זכה לתמיכה של ההנהלה ושל השחקנים הבכירים. יש לציין כי פוצ'טינו גם שיחק באספניול וגם אימן אותה, ואף הצהיר בעבר שלא ירצה לאמן את בארסה כי הוא נאמן לאספניול.

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. GettyImages
ברצלונה תביא מחליף? סוארס/GettyImages

על פי "מונדו דפורטיבו", בהנהלת ברצלונה לא התלהבו מהאפשרות להחליף מאמן באמצע העונה, דבר שלא קרה בברצלונה מאז פיטורי לואי ואן חאל בעונת 2002/03. ברצלונה לא נוהגת לבצע זעזועים על הקווים במהלך העונה, אולם כעת התחושה היא שאין מנוס מכך, על רקע חולשתו של ארנסטו ואלוורדה. המאמן הנוכחי איבד חלק גדול מהקרדיט לו זכה בתקופה האחרונה, אולם ברצלונה נמנעה מלפטרו גם משום שהאלטרנטיבות בשוק היו דלות למדי: רונלד קומאן ורוברטו מרטינס, שנחשבים למועמדים לאמן את הקבוצה, כבר מחוייבים לנבחרות.

צ'אבי נחשב למועמד בעדיפות נמוכה יחסית במסדרונות ברצלונה, משום שהוא עדיין נחשב חסר ניסיון. למעשה, על פי "מונדו דפורטיבו" אפילו צ'אבי עצמו הופתע מההצעה הראשונית שקיבל מברצלונה. ההצעה הוגשה ביום רביעי האחרון, עוד לפני שברצלונה הודחה מהסופר קופה על ידי אתלטיקו מדריד, ומאז צ'אבי המופתע מתלבט.

על פי המסתמן, השחקנים יקבלו אותו בברכה. לא פחות משמונה שחקנים בסגל הנוכחי של ברצלונה שיתפו פעולה עם צ'אבי כשחקן, חלקם הגדול שחקנים בכירים, במיוחד ליאו מסי, ג'רארד פיקה, לואיס סוארס וג'ורדי אלבה. בתקשורת הקטאלנית דווח שכמה מהשחקנים כבר שלחו הודעות שכנוע לצ'אבי, אולם בפרסומים אחרים נטען שחלופת ההודעות נבעה אך ורק מסקרנות של השחקנים, ולא בהכרח מסגירים את עמדתם של השחקנים לגבי מינויו.

צ'אבי מאמן אל סאד הקטארית. GettyImages
לא היה המועמד המועדף. צ'אבי/GettyImages
מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. רויטרס
"כעוס ופגוע". ואלוורדה/רויטרס

יש לציין שכוכבי ברצלונה בראשות ליאו מסי ולואיס סוארס, עדיין תומכים בארנסטו ואלוורדה, אולם על פי "ספורט" הקטלאני הם לא יתנגדו למינויו של צ'אבי.

כך או כך, מדובר על מינוי מיידי של צ'אבי, ולא על מינויו בסוף העונה. על פי "מארקה", אל סאד מנסה בכל מקרה לדחות את הגעתו של צ'אבי לברצלונה עד אחרי גביע הגביע בקטאר ביום שישי.

ובתוך כל ההתרחשות הזו, נראה שהקורבן הוא ארנסטו ואלוורדה עצמו. על פי "ספורט", המאמן מתוסכל מכך ש"לא מכבדים אותו" ושהמועדון לא נמצא איתו בקשר רציף לגבי המגעים עם צ'אבי. ואלוורדה ניזון מכלי התקשורת, כמו כל אחד אחר, ועל פי הדיווח "זועם ופגוע" מהמצב.

(עדכון ראשון: 7:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully