וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הציעה לצ'אבי חוזה לשנתיים וחצי, לקראת פגישה מכריעה. לואיס סוארס ייעדר חודש וחצי

בברצלונה טוענים: צ'אבי קיבל הצעה להתמנות מיידית למאמן, וכבר שוחח עם כוכבי הקבוצה. אל סאד אישרה: יש מו"מ. החלוץ האורוגוואי סובל מפציעה חוזרת במניסקוס של ברך ימין, ואמור לחזור רק לקראת סוף פברואר ולהיות כשיר לנאפולי

רויטרס

האם ארנסטו ואלוורדה בדרך החוצה מברצלונה, וצ'אבי יחליפו? על רקע הלחצים על מאמן ברצלונה בעקבות המפלה האחרונה בסופר קופה והדיווחים על מעמדו המעורער - נדמה שזה קרוב מתמיד. למרות ההכחשות של הקבוצה הקטארית ביום שישי, היום מוחמד גולאם אל בלושי, המנהל הספורטיבי של אל סאד (קבוצתו של צ'אבי) אישר ש"צ'אבי במשא ומתן עם ברצלונה".

יממה אחת בלבד אחרי שאל סאד הצהירו ש"צ'אבי הוא המאמן שלנו, לא קיבלנו פנייה", היום המנהל הספורטיבי כבר הבהיר: "יש משא ומתן בין צ'אבי לברצלונה, ואנחנו נאחל לו בהצלחה לכל מקום שאליו יילך", כשהוא רומז שהסיכום קרוב. מנכ"ל ברצלונה אוסקר גראו והמנהל הטכני אריק אבידל נחתו בקטאר ביום שישי וכבר נפגשו עם צ'אבי - על אף הטענות הראשוניות של המועדון שהם למעשה נפגשו עם עוסמן דמבלה, שמתאושש בקטאר מהפציעה שלו.

ב"מונדו דפורטיבו" טוענים: "ברצלונה הציעה לצ'אבי חוזה לשנתיים וחצי, הלילה תיערך פגישה נוספת בין הצדדים, ומחר הוא יחליט אם לקבל את ההצעה". כמו כן נטען כי מדובר בהחלפה מיידית של ואלוורדה, וב"ספורט" הקטלאני אף מוסיפים שצ'אבי כבר שוחח עם השחקנים הבכירים של בארסה. צ'אבי עצמו אמר אחרי הניצחון הערב של קבוצתו: "ברצלונה היא חלום שלי, אבל כרגע אני מפוקס באל סאד".

עוד נטען ב"מונדו דפורטיבו" שראשי ברצלונה כבר פנו למספר מאמנים לפני שהגישו את ההצעה לצ'אבי, וביניהם רונלד קומאן ההולנדי, שחקן העבר של המועדון. "ספורט" מוסיף ש"ארנסטו ואלוורדה פגוע מהיחס אליו, לאור העובדה שאף אחד לא פנה אליו מהמועדון, ואת כל המידע בנוגע לפיטוריו הצפויים הוא מקבל מהתקשורת". קשה שלא לתהות איך הוא יוכל להמשיך במצב הזה, אם בכלל.

צ'אבי, אולי גדול קשרי ברצלונה בכל הזמנים, עזב את הקבוצה אחרי 17 שנים נהדרות ב-2015 ושיחק ארבע עונות בקטאר לפני שפרש והפך העונה למנג'ר של המועדון. צ'אבי זכה עם ברצלונה כשחקן בשמונה אליפויות וארבע פעמים בליגת האלופות. עם נבחרת ספרד הוא זכה במונדיאל ב-2010 וכן באמתחתו שתי זכיות ביורו. בברצלונה יודעים שמינוי של צ'אבי יהווה הימור גדול בגלל חוסר הניסיון שלו, אבל גם גווארדיולה מונה למאמן הקבוצה כשהוא חסר ניסיון.

צ'אבי מאמן אל סאאד הקטארית. GettyImages
זה מתקרב? צ'אבי/GettyImages

כמו כן, ברצלונה הודיעה היום (שבת) שלואיס סוארס סובל מפציעה במניסקוס של ברך ימין ויעבור מחר ניתוח. החלוץ האורוגוואי כבש העונה 14 שערים ב-23 הופעות, 11 בליגה ושלושה בליגת האלופות. כמו כן, סוארס בישל שבעה שערים בלה ליגה העונה.

סוארס נפצע במהלך ההפסד 3:2 לאתלטיקו מדריד בחצי גמר הסופרקופה הספרדי בחמישי ולמעשה מדובר בפציעה חוזרת אחרי שאותה פציעה ממש השביתה אותו מגמר הגביע מול ולנסיה בתום העונה שעברה. לאחר מכן עבר החלוץ ניתוח כדי לשחק עם נבחרת אורוגוואי בקופה אמריקה.

בארסה לא ציינה בהודעה שלה את משך ההיעדרות הצפוי של סוארס, אבל לפי הדיווחים הוא אמור להיעדר למשך שישה שבועות וצפוי לחזור רק בסוף פברואר ולהיות כשיר למשחק הראשון מול נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות.

עוד בוואלה!

זינדין זידאן: "הסוד שלנו? תמיד אנחנו רוצים להוכיח מחדש"

לכתבה המלאה
לואיס סוארס שחקן ברצלונה. GettyImages
יחסר לברצלונה בשבועות הקרובים. סוארס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully