וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו "מאושר" ששבר את השיא באנגליה, אבל הציטוט של גווארדיולה כבש את הרשת

הארגנטינאי הפך למלך השערים הזר של הפרמיירליג בכל הזמנים ורוצה להיות השיאן הכללי ("אנסה לשבור את השיא של שירר"). גווארדיולה מתעקש שעם כל הכבוד לאגוארו, יש את מסי ויש את כל השאר

עריכת וידאו: ניר חן

מנצ'סטר סיטי התעללה אתמול (ראשון) באסטון וילה עם 1:6 משערים של ריאד מחרז (18 ו-24), סרחיו אגוארו (28, 57 ו-81) וגבריאל ז'סוס (45+1). ענוואר אל גאזי רק צימק בפנדל בדקה ה-91, אבל ספק כמה זה ניחם את אוהדי וילה האומללים. את ההצגה גנב כמובן סרחיו אגוארו, שניפץ שיאים היסטוריים רבים וחשובים.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
שלושער מספר 12 בפרמיירליג. אגוארו/GettyImages

המספרים

* סרחיו אגוארו הגיע ל-177 שערי פרמיירליג והפך למלך השערים הזר של הליגה בכל הזמנים כשהוא חולף על פני תיירי הנרי האגדי מארסנל, לו היו 175 שערים.

* אגוארו נזקק ל-255 משחקים כדי להגיע ל-177 שערים, הנרי כבש 175 ב-258 משחקים בארסנל. מספרים דומים מאוד.

* זה היה השלושער ה-12 של אגוארו בפרמיירליג והוא השיאן כשמאחוריו אלן שירר (11), רובי פאולר (9), תיירי הנרי, הארי קיין ומייקל אואן (8 כל אחד).

* אגוארו השתווה לפרנק למפארד ונמצא במקום הרביעי המשותף עם פרנק למפארד בטבלת כובשי כל הזמנים של הליגה. לפניו רק אנדי קול (187), ויין רוני (208) ואלן שירר (260).

* זה היה ניצחון הליגה ה-300 של פפ גווארדיולה כמאמן והוא הגיע לזה ב-390 משחקים עם ברצלונה, באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי (300 ניצחונות, 53 תוצאות תיקו ו-37 הפסדים).

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"מסי הוא החלוץ הכי טוב שאימנתי". גווארדיולה/רויטרס

פפ גווארדיולה החמיא לאגוארו ואמר: "הוא אגדה והאגדה הזו פרחה בגדול הערב. אני חושב שתיירי הנרי הוא אחד השחקנים הכי מדהימים שראיתי בליגה הזו ונראה לי שהוא יהיה גאה שסרחיו הוא השחקן ששבר את השיא שלו. הוא היה אגדה וסרחיו הוא אותו דבר. ברכות וכולנו גם נברך אותו בחדר ההלבשה. לכבוש כמות כזו של שערים עבור שחקן זר וגם כמות כזו של פעמים לכבוש שלושער אומר שעשיתי המון דברים טובים במשך הרבה שנים".

כשגווארדיולה נשאל האם אגוארו הוא החלוץ הכי טוב שאימן, התשובה שלו הייתה: "הכי טוב זה מסי". כשאחד הכתבים הקשה עליו ואמר שמסי הוא לא מספר 9, המאמן ענה בציטוט שכבר הפך לוויראלי: "מסי הוא מספר 9, מספר 10, מספר 8, מספר 7, מספר 6, מספר 5, מספר 4! אבל הכי טוב? מבין כל השאר, אגוארו הוא אחד מהם, בלי ספק".

גיבור הערב אגוארו אמר: "אני כל כך מאושר ששברתי את השיא, אבל אני מודה לחבריי לקבוצה כי הם עזרו לי מאוד השנה. אני כל כך מאושר. אני רוצה להמשיך לכבוש עוד ועוד שערים, אבל זה תלוי בחברים להקבוצה. אם הם ימסרו לי, יהיה בסדר. הדרך אל שירר עוד ארוכה, אבל אני בהחלט אנסה".

גם חברו לקבוצה ריאד מחרז פרגן לארגנטינאי ואמר: "הסטטיסטיקה מדברת בשם עצמה. הוא אגדה עבור המועדון הזה ואגדה בפרמיירליג. הוא הראה את זה הערב ומראה את זה בכל שבוע, משחק אחרי משחק. אנחנו שמחים מאוד שהוא איתנו בקבוצה. הוא שחקן איכותי מאוד, אבל אם להיות כן, הוא גם לא צריך הרבה בשביל לכבוש. זה רק מראה לכם איזה חלוץ איכותי הוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully