וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 12.1: באיירן מינכן מצטרפת למירוץ אחר סמדו, ז'דסון מתקרב לטוטנהאם

אחרי מנצ'סטר יונייטד, גם אלופת גרמניה מגלה עניין רב במגן ברצלונה. קלדארה חזר לאטאלנטה, אינטר ומילאן בדרך לטרייד?

רויטרס

העברות

* קשר הרטה ברלין אונדז'יי דודה הושאל לנוריץ' עד תום העונה כשלאנגלים אין אופציה לרכישה בתום התקופה. הקשר עצמו אמר בימים האחרונים שהוא רוצה לעזוב כי הוא לא חושב שמאמינים בו וגם בקבוצה הודו שהם מאוכזבים מהיכולת שהציג במחצית הראשונה של העונה.

* ריאן באבל חזר לאייאקס. חלוץ נבחרת הולנד הושאל מגלאטסראיי אחרי שאלופת הולנד שילמה כ-1.5 מיליון יורו. באבל בן ה-33 גדל בקבוצת הפאר מאמסטרדם.

* הבלם קווין פוגט הושאל מהופנהיים לוורדר ברמן. הקבוצה מצפון גרמניה שילמה דמי השאלה בסך כ-700 אלף יורו.

* השאלתו של מתיאה קלדארה ממילאן לאטאלנטה הושלמה. הבלם בן ה-25 חזר לקבוצה בה גדל ושממנה נמכר לרוסונרי תמורת 35 מיליון יורו לפני שנה וחצי. לאטאלנטה אופציה לרכוש אותו בתום ההשאלה.

שמועות

* טוטנהאם היא כעת הפייבוריטית לזכות בשירותיו של קשר בנפיקה, ז'דסון פרננדש. הפורטוגלי בן ה-20 התסכסך עם מאמנו ברונו לאז'ה, מה שעשוי לעסקה לעבור באופן חלק יותר. המתווה יהיה כזה: השאלה ל-18 חודשים ואופציית רכישה בתום התקופה.

* אחרי הדיווחים על העניין של טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד בנלסון סמדו מברצלונה, בגרמניה מספרים כעת שבאיירן מינכן שוקלת להגיש הצעה. אלופת גרמניה רוצה מגן ימני חדש כבר בינואר ולאור העובדה שעסקת ז'ואאו קאנסלו מתעכבת, היא עשויה להסית את תשומת הלב לבן ארצו.

* ב"קאלצ'ומראקטו" טוענים שיובנטוס מתכננת להציע למילאן 50 מיליון יורו על ג'אנלואיג'י דונארומה ומוכנה לשלם לשוער 9 מיליון יורו לעונה.

* באיטליה מדווחים על מו"מ בין אינטר למילאן בדבר טרייד. פרנק קסייה יעבור לכחולים-שחורים, בעוד מתאו פוליטאנו יעשה את הדרך ההפוכה, למדים האדומים-שחורים.

* נמשכים המגעים בין צ'לסי לאינטר בנוגע לאוליבייה ז'ירו והצדדים כבר קרובים לסיכום. האיטלקים רוצים לשלם 4 מיליון יורו ולהוסיף מיליון בשנה הבאה, בעוד האנגלים דורשים תשלום אחד של 5 מיליון יורו.

* סביליה ואתלטיקו מדריד הן לא הקבוצות היחידות שרוצות לרכוש את פאקו אלקאסר מבורוסיה דורטמונד. גם ולנסיה, בה החלוץ הספרדי שיחק מגיל 11 עד גיל 23, הצטרפה למירוץ.

* אחרי שמכרה את מונס דאבור להופנהיים, סביליה צפויה להיפרד גם מצ'יצ'אריטו. המקסיקני שמאוד אכזב מאז שנרכש מווסטהאם תמורת כ-8 מיליון יורו בקיץ, מבוקש בלוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS.

* עוד ב-MLS: שיקגו פייר מעוניינת בקשר מנצ'סטר יונייטד ונבחרת סרביה, נמניה מאטיץ'. לפי "הסאן", השחקן בן ה-31 שלא נמצא בתכניות של אולה גונאר סולשיאר, שוקל בחיוב לעבור מערבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully