וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון עקף את מייקל ג'ורדן, דונצ'יץ' קרע חולצה מעצבים: "הייתי גרוע"

כוכב ל.א עלה למקום הרביעי בכל הזמנים בסלי שדה, הסלובני פרק תסכול: "הרגשתי שאני לא יודע לשחק". הווארד: "הוא עשה האלק הוגן"

עריכת וידאו: ניר חן

המשחק בין הלייקרס לדאלאס הלילה קיבע עוד יותר את מעמדו של לברון ג'יימס כמלך הבלתי מעורער של הליגה. קינג ג'יימס עשה בית ספר ללוקה דונצ'יץ' מי שמסומן כיורשו והוביל את קבוצתו ל-114:129 קליל בטקסס עם 35 נקודות, 16 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. אלא שעם כל הכבוד לדונצ'יץ', לברון רשם ציון דרך הרבה יותר גדול במשחק הזה. הסל שלו שש דקות לסיום הרבע השלישי היה ה-12,193 בקריירה במשחק ה-1,234 בקריירה והוא עקף בכך את מייקל ג'ורדן שקלע 12,192 סלים בקריירה ב-1,072 משחקים.

"אני חושב שזה די מגניב שהשם שלי מוזכר ביחד עם הגדולים ביותר", אמר לברון שמפגר כעת בקטגוריה הזו רק אחרי ווילט צ'מברליין, קארל מאלון וקרים עבדול ג'באר האגדיים. "אמרתם את השם מייקל ג'ורדן, זה אומר כל כך הרבה עבורי", הוסיף לברון, "בכל פעם שאני מוזכר עם השם הזה, עם הגדולה שלו ומה שהוא עשה במשחק הזה, זה מרגש אותי. אני מקווה שאמשיך לגרום לו ולכוכבים האחרים להיות גאים".

בואו נגיד שדונצ'יץ' לא ממש אהב את התצוגה שלו הלילה

כזכור, בעונה שעברה לברון עקף את מייקל גם כקלע הרביעי בכל הזמנים. אלא שהעונה שעברה היתה מאכזבת עבור הלייקרס. העונה לברון וחבריו מובילים את המערב אחרי ניצחון שביעי רצוף והוכיחו שהם יכולים לנצח קבוצה חזקה כמו דאלאס גם בלי אנתוני דייויס שלא שיחק בכלל הפציעה שלו.

אגב, זה לא ציון הדרך היחיד של לברון, שעקף גם את ארטיס גילמור ועלה למקום ה-50 בכל הזמנים בריבאונדים עם 9,176 כאלו. הלילה לברון יתארח אצל אוקלהומה סיטי והוא יזדקק לשלושה אסיסטים בלבד כדי לעקוף את אייזאה תומאס בדרך למקום השמיני בכל הזמנים גם בקטגוריה הזו.

עוד בוואלה!

לברון חגג על דונצ'יץ', מילווקי הביסה את סקרמנטו

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
אולי בכל זאת ההשוואות ביניהם היו מוקדמות? דונצ'יץ' מנסה לעצור את לברון/רויטרס

ונעבור לצד השני של המתרס. לוקה דונצ'יץ' ממש, אבל ממש לא אהב את ההופעה שלו מול הלייקרס. הוא סיים את המשחק עם 25 נקודות, אבל גם 6 איבודים ונעלם מול הדומיננטיות של לברון. אחרי שהחטיא שתי זריקות עונשין במחצית הראשונה, הכוכב הסלובני חרק את שיניו, תפס את חולצתו בשתי ידיו וקרע אותה.

דווייט הווארד הסתלבט על דונצ'יץ' ואמר: "הוא התנהג כמו האלק הוגן, הוא קצת כועס. זה מובן. לכל אחד מאיתנו כמעט יצא לקרוע חולצה, אנחנו משתגעים מעצבים אבל צריך להיזהר לא לאבד את הראש".

"שיחקתי רע מאוד, הרגשתי שאני לא יודע איך לשחק כדורסל. אני חייב להשתפר המון", אמר דונצ'יץ' המתוסכל בסיום. הסלובני, שקרוב לוודאי יהיה שחקן חמישייה באולסטאר הקרוב, מבין שהוא חייב לשלוט על התסכול שלו במגרש ואמר: "אני תחרותי מאוד ואני חייב לשפר הרבה דברים במשחק שלי. אני בן 20 ויש הרבה דברים שאני יכול לעשות טוב יותר ויש לי עוד זמן ללמוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully