וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "טוטנהאם שיחקה במערך 0-6-4 במחצית הראשונה"

מאמן ליברפול ביקר את הסגנון ההגנתי של מוריניו, לטענתו, והתייחס לשיא של קבוצתו: "לא מרגיש מיוחד". מוריניו: "הגיע לנו יותר"

עריכת וידאו: ניר חן

ליברפול עשתה הערב (שבת) צעד נוסף בדרך לזכייה באליפות ראשונה בעידן הפרמיירליג. הקבוצה של יורגן קלופ ניצחה 0:1 את טוטנהאם בחוץ משער של רוברטו פירמינו בדקה ה-37 ושיפרה את מאזנה ל-61 נקודות מ-63 אפשריות כשהיא מנפצת כל שיא ליגה אפשרי.

* ליברפול היא הקבוצה הראשונה מאחת מחמש הליגות הגדולות שמשיגה 20 ניצחונות ב-21 המשחקים הראשונים של העונה בליגה.

* ליברפול השיגה 104 נקודות ב-38 המחזורים האחרונים (שווה ערך לעונה שלמה) וזה הכי הרבה שאיזושהי קבוצה השיגה ב-38 משחקים אי פעם. היא עברה את מנצ'סטר סיטי וצ'לסי (102 כל אחת).

* ליברפול כבשה בכל אחד מ-21 מחזורי הליגה הראשונים, דבר שקרה לה בפעם האחרונה ב-1933/4.

* ליברפול השלימה משחק 38 ברציפות ללא הפסד (33 ניצחונות ו-5 תוצאות תיקו). ההפסד האחרון שלה היה מול מנצ'סטר סיטי בינואר 2019 ומאז טוטנהאם הפסידה 16 פעמים.

* ליברפול שמרה על רשת נקייה בפעם השישית ברציפות בליגה וזה הרצף הארוך ביותר שלה מאז דצמבר 2006 (שבעה משחקים ברציפות).

* טוטנהאם ספגה 20 שערים ב-13 המשחקים האחרונים שלה מאז שז'וזה מוריניו נכנס לתפקיד. כשהפורטוגלי התמנה למאמן צ'לסי בתחילת 2004/5, לקח לבלוז 44 משחקים כדי להגיע ל-20 ספיגות.

* זה משחק ליגה 30 ברציפות שליברפול כובשת בו ועברה את השיא הקודם שלה שעמד על 29 משחקים ברציפות וגם זה הושג בליגת המשנה ב-1957/8.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
שכחו מתי הפסידו בפעם האחרונה. קלופ/רויטרס

יורגן קלופ אמר אחרי המשחק: "קודם כל הדבר הכי חשוב מבחינתנו זו התוצאה. הייתה קבוצה אחת שהגיע לה לנצח וזאת ליברפול. לנצח את טוטנהאם בחוץ זה מיוחד מאוד. זה שלא הכרענו את המשחק אחרי 60-50 דקות זו אשמתנו. היה משחק אינטנסיבי מאוד בשבילנו. ציפינו שטוטנהאם תתגונן נמוך מאוד באצטדיון הזה, אבל זה היה 0-6-4 במחצית הראשונה. אם היה קל לנצח פה, הרבה קבוצות היו עושות את זה. אני מאושר בטירוף מהתוצאה, אבל אנחנו צריכים לדבר גם על ההופעה. היינו צריכים לכבוש שערים נוספים, זה נכון. אנחנו צריכים להיות כנים עם עצמנו, יכולנו לכבוש שערים נוספים והיינו צריכים לעשות את זה. במחצית השנייה חלק מהשחקנים שלנו היו מותשים, אבל נלחמנו למרות זאת". אגב, ז'וזה מוריניו ספג ב-2020 יותר הפסדי ליגה מאשר יורגן קלופ ספג מאז חודש מאי 2018.

קלופ המשיך והחמיא לשוער שלו כשאמר: "אליסון גורם לדברים להיראות קלים, איבדנו את הכדור מספר פעמים מול אחת מקבוצות ההתקפה המתפרצת הטובות ביותר בליגה. היינו זקוקים לאליסון היום כי הלכנו קצת אחורה. אין דרך לנצח בחלק מהמשחקים אם אתה לא מתגונן היטב". על פתיחת העונה האדירה של קבוצתו אמר הגרמני: "זה לא מרגיש כמו משהו מיוחד. אנחנו מודעים לזה, אבל אני לא מרגיש את זה או משהו. כשמישהו נותן לך גביע זה גמור, אבל עד אז אנחנו צריכים להילחם, זו רק ההתחלה. אנחנו צריכים להמשיך כי היריבות שלנו חזקות מאוד. פפ לא יוותר וגם אני אעשה את אותו דבר, בינתיים הכול טוב".

בלם ליברפול וירג'יל ואן דייק אמר: "אנחנו רוצים לנתח את המשחק ולהיות טובים יותר, אבל אלה שלוש נקודות חשובות מאוד, במיוחד כאן. שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד. זו קבוצה שהייתה בגמר ליגת האלופות בעונה שעברה ושיכולה לפגוע בך. במחצית השנייה הם הפעילו לחץ והיה לנו קשה. היתרון בטבלה נותן לנו תחושה טובה, אבל עדיין יש מקום לשיפור. אנחנו במצב טוב".

וירג'יל ואן דייק שחקן ליברפול. רויטרס
"אנחנו רוצים להיות טובים יותר". ואן דייק/רויטרס

מאמן טוטנהאם ז'וזה מוריניו אמר: "זה הכדורגל, לפעמים אתה מקבל יותר ממה שמגיע לך, לפעמים פחות ממה שמגיע לך. היום יצאנו בלי כלום למרות שהגיע לנו משהו. זו הקבוצה הכי טובה בעולם מול קבוצה שנמצאת ברגע קשה, עם פציעות, בשלב קשה של העונה. השחקנים היו נהדרים כשניסינו לשנות וליצור בעיות". על המאבק של קבוצתו להשיג מקום בטופ 4 אמר הפורטוגלי: "זה אפשרי לדבר על טופ 4 כשאתה מתחיל את העונה עם אפס נקודות, אבל זה קשה לדבר על טופ 4 כשאתה במינוס 12 (הפער שהיה לטוטנהאם מהמקום הרביעי כשמוריניו מונה לתפקיד)".

מוריניו המשיך ואמר: "אתמול עבדנו במשך חצי שעה על הגנה בהוצאות חוץ ובסוף הפסדנו בגלל הוצאת חוץ. היינו צריכים ליצור משהו מיוחד כדי להתמודד עם קבוצה טובה כמו ליברפול. אני חושב שהגיע לנו יותר. הגברנו את האינטנסיביות במחצית השנייה והיינו אגרסיביים יותר. אמרתי לכם שליברפול תזכה באליפות כשהיא ניצחה את מנצ'סטר סיטי לפני שלושה או ארבעה חודשים. היה להם מזל כי הם היו יכולים לספוג שער ולקבל אדום על תיקול של אנדרו רוברטסון".

יורגן קלופ מאמן ליברפול עם ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם. רויטרס
מוריניו עם קלופ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully