וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "שחקנים פה רק רוצים לקלוע כדי לעבור למכבי תל אביב"

11.1.2020 / 22:51

מאמן הפועל חולון אחרי ההפסד לאלופה: "השחקנים לא מוכנים לבצע עבירות. אם אתה רוצה להיות קבוצה מנצחת, צריך להקריב"

אימג'בנק GettyImages

הפועל חולון נעצרה הערב (שבת) אחרי שלושה ניצחונות רצופים, כשהיא נכנעה 94:83 למוליכת הטבלה, מכבי תל אביב. המאמן היווני סטפנוס דדאס ממשיך להתרגל לשוני בין ליגת העל בישראל לליגה במולדתו והערב הוא השמיע ביקורת על שחקניו.

"אני מנסה לשכנע את השחקנים שלי שאם עושים עבירה חזקה, זו הגנה טובה. אבל השחקנים פה רוצים לקלוע כדי לנסות לעבור למכבי או לטורקיה", אמר דדאס, "קשה לשכנע אותם כי הם מפחדים להסתבך בבעיית עבירות. אם אתה רוצה להיות קבוצה מנצחת, צריך להקריב. בכל פסק זמן אני מבקש מהם לעשות עבירות, אני מנסה לשנות חלק מההרגלים שלהם. פניני היה הראשון שעשה את העבירה הטובה, צריך להקשיב למאמן, חייבים לשחק פיזי נגד מכבי תל אביב ונגד כל קבוצה. אצטרך לדבר איתם על מיעוט העבירות בשלושת הרבעים הראשונים".

דדאס הוסיף: "זה היה משחק כמו שצפיתי שיהיה, היו לנו רגעים שהתקשינו כי הם יותר אתלטים, אבל היו רגעים שהכרחנו אותם לשחק כמו שאנחנו רוצים ובדקות האלה שתי הקבוצות היו שוות. כשאתה קולע 50 אחוז מהעונשין, אין לך הרבה סיכוי לנצח את מכבי תל אביב. התכנית במחצית השנייה הייתה טובה. השחקנים נלחמו על המגרש, אבל אין לנו עדיין את האיכות לעשות מהלכים טובים ל-40 דקות".

בסיום המשחק כמה מאוהדי חולון ירדו לכיוון הפרקט והתעמתו עם חלק משחקני מכבי תל אביב ועם המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ', בזמן שאלו היו בדרך לחדר ההלבשה. בנוסף לקללות ונפנופי הידיים המאיימים, אחד מהאוהדים אף ירק על ארון ג'קסון, שלא שיחק הערב. לאחר מכן האוהד פנה לאנשי מכבי תל אביב על מנת להתנצל על התנהגותו.

מאמן הפועל חולון, סטפנוס דדאס, עם מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס. לירון מולדובן
דדאס עם ספרופולוס/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully