וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל גלבוע/גליל גברה 93:98 על הפועל ירושלים, 38 נקודת לאדגר סוסה

הירושלמים שמטו 20 נקודות יתרון והפסידו לגלבוע/גליל הנחושה שעלתה ללא טילמן ואיבדה בנוסף את ורנאדו וארצי, אך קיבלה משחק אדיר מהרכז שלה ושמרה על הרצף הביתי מול האורחת

שחקן הפועל ירושלים עידן זלמנסון. ברני ארדוב
ירושלים לא הצליחה לשבור את הנאחס בגן נר. עידן זלמנסון/ברני ארדוב

הפועל ירושלים קיוותה להמשיך הערב (ראשון) במומנטום הנהדר בו היתה ולצאת סוף סוף עם ניצחון ליגה מגן נר לאחר שהפסידה בשלושת ביקורי הליגה האחרונים, אך שמטה יתרון בן 20 הפרש ונכנעה 98:93 לחבורה העיקשת של ליאור ליובין. המארחת הגיעה למשחק ללא ג'סטין טילמן הפצוע, וראתה את האורחת עולה ל-20 הפרש לאחר מחצית ראשונה נהדרת מבחינה התקפית במהלכה קלעה ירושלים 56 נקודות. גלבוע אף איבדה את ג'רוויס ורנאדו והקפטן נתנאל ארצי אך ככל שהמצב נראה יותר בלתי אפשרי עבור הצפוניים, כך עלתה אצלם רמת המוטיבציה. אדגר סוסה צלף מכל טווח וסיים עם 38 נקודות כשגם ג'ארמר גאלי ויפתח זיו (18 כ"א) תרמו רבות לניצחון הגדול. ג'ון הולנד (19) הוליך את הירושלמים שנעצרו בהתקפה במהלך המחצית השנייה ונחלו הפסד ליגה שני העונה, לאחר תשעה ניצחונות רצופים בליגת העל.

קלעו לגלבוע/גליל: אדגר סוסה 38 נקודות (6 מ-10 לשלוש) ג'ארמר גאלי (6 אס') ויפתח זיו 18 כ"א, עידו פליישר 9 ו-13 ריב', ג'רוויס ורנאדו 6, נתנאל ארצי 5, עמית גרשון ובניהו סרור 2 כ"א, גיל בני (9:31) שותף ולא קלע

קלעו להפועל ירושלים: ג'ון הולנד 19 ו-6 ריב', טיישון תומאס (10 ריב', 5 אס') ועידן זלמנסון (8 ריב') 14 כ"א, נמרוד לוי 11, תמיר בלאט 10 ו-8 אס', ג'יימס פלדין 9, ג'ייקובן בראון (8 אס') ובר טימור 8 כ"א, דניאל רוזנבאום (1:36) שותף ולא קלע

אדגר סוסה שחקן הפועל גלבוע/גליל. ברני ארדוב
סחב את חבריו לניצחון הרואי. אדגר סוסה/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

שתי הקבוצות התקשו לקלוע בפתיחה. האורחת היתה הראשונה לעלות על הלוח לאחר יותר מדקה וחצי, בעוד השחקנים של ליאור ליובין התקשו לשים את הכדור בטבעת. ג'ארמר גאלי קלע את הנקודות הראשונות של גלבוע עם שלשה שהגיעה לאחר 0:8 ירושלמי. המארחת התקשתה להיכנס לקצב בעוד הפועל ירושלים המשיכה לרוץ וסגרה רבע ראשון מצויין עם 13:26.

רבע 2:

המגמה מהרבע הראשון נמשכה כשאחר שלוש דקות ברבע כבר צעדה ירושלים ביתרון 15:35. הצרות המשיכו לתקוף את גלבוע/גליל שאיבדה במהלך הרבע גם את ג'רוויס ורנאדו שנפצע ברגלו וירד מהפרקט בתמיכת הצוות הרפואי לאחר שלא יכול היה לדרוך על הרגל, כשבמקומו הוקפץ בניהו סרור מקצה הספסל. על אף זאת, המארחת הראתה נחישות והצליחה להוריד את ההפרש לחד ספרתי. שלשה של ג'יימס פלדין על הבאזר סגרה מחצית התקפית נהדרת של האורחת שירדה ביתרון 42:56.

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: עירוני נס ציונה ניצחה 75:79 בחוץ את מכבי ראשון לציון

לכתבה המלאה
ג'ון הולנד שחקנה של הפועל ירושלים. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
בלט בירושלים אך לא הצליח למנוע את הקאמבק של המארחת. ג'ון הולנד/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

גלבוע עלתה נחושה לרבע השלישי והצליחה לחזור עד 62:56, כשלוש דקות בתוכו. ירושלים חזרה לפער דו ספרתי, אך אדגר סוסה וגאלי צלפו והחזירו את גלבוע לפער סביר של מינוס חמש. המארחת איבדה גם את נתנאל ארצי אך האנרגיות היו אצלה, והשחקנים של ליאור ליובין סגרו רבע מצויין אותו ניצחו 23:33, ולקראת הרבע המכריע היתרון הירושלמי עמד על 75:79.

רבע 4:

אדגר סוסה המשיך ללהוט ושלשה שלו הורידה את היתרון הירושלמי לנקודה בלבד, 80:81. הפועל ירושלים שקלעה ללא הפסקה במחצית הראשונה החלה להחטיא זריקות פנויות ולא עמדה באגרסיביות שהפגינה יריבתה ששחקניה נפלו על הפרקט בכל הזדמנות ואף עלו ליתרון ראשון במשחק, 89:90 לאחר קליעה של יפתח זיו. בדקות הסיום הנחישות והלב היו אלה שדיברו ובאספקטים האלה גלבוע/גליל לא חסרה מאום, 93:98 גדול ומפתיע למארחת בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully