וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: יוסי אבוקסיס ירוויח 350 אלף דולר לעונה וחצי, ויקבל גם זר חדש

8.1.2020 / 10:04

למרות שעדיין אין סיכום סופי עם בני יהודה ("אם צריך, נחכה עוד 24 שעות"), פרטי החוזה סגורים: המאמן הנכנס יוחתם לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת, ויקבל מענקים נכבדים על זכייה בתארים והעפלה לשלב הבתים באירופה. בנוסף יצטרף קשר אחורי זר לבקשתו

צילום: יניב זוהר, עריכה: שאול אדם

הפועל באר שבע עדיין לא הגיעה לסיכום סופי עם בני יהודה על שחרורו של יוסי אבוקסיס. "אם צריך עוד 24 שעות כדי לסגור, ניקח את הזמן", אמרו בהפועל באר שבע. במקביל, בקבוצה עדיין מקווים שהמאמן יוכל להעביר עוד היום (רביעי) אימון בכורה. המאמן כבר סיכם את תנאיו במועדון לשנה וחצי עם אופציה של הקבוצה לעונה נוספת, אולם בקבוצה ממתינים לסיכום הסופי שיהיה היום או מחר, ובמקרה הצורך בוטחים גם באליניב ברדה אם יצטרך לעמוד על הקווים במשחק בשבת נגד הפועל רעננה.

אבוקסיס ישתכר בעונה וחצי 350 אלף דולר ובכך ישדרג את שכרו לעומת התקופה בבני יהודה, שגם כך היה מכובד ונע סביב משכורת של 65 אלף שקל נטו בחודש. בנוסף נכללים בחוזהו של אבוקסיס מענקים נכבדים על זכייה באליפות ובגביע המדינה, אולם הבונוס הגבוה ביותר הוא על השתתפות בשלב הבתים של הליגה האירופית.

אבוקסיס יוכל לצרף עוזר מאמן במקום גיא צרפתי שעזב יחד עם ברק בכר. אליניב ברדה נשאר במערכת וישמש כעוזרו ביחד עם שאר הצוות הקיים, אך כאמור למאמן תהיה הזכות לצרף מתי שירצה עוזר מאמן נוסף. אבוקסיס שידר בפגישה אמש עם הבעלים אלונה ברקת ביטחון מלא ביכולתו להוביל את הקבוצה לכרטיס לאירופה דרך הליגה ואף טען כי למעט מכבי תל אביב ששוב בורחת לליגה, הוא משוכנע שאפשר לסגור את הפער מבית"ר ירושלים ומכבי חיפה.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
מכוון גבוה. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

בגזרת השחקנים, הפועל באר שבע בהסכמת אבוקסיס ובעידודו תחפש להתחזק בחלון הזה בקשר אחורי זר. זה החיזוק שרוצה המאמן שניצח לא מזמן את הפועל באר שבע בטרנר. יש לציין כי באר שבע כבר התחזקה בחלון הזה בחלוץ פאוליניו שחתם ועבר אתמול ברשות לבקרת התקציבים.

מה שנשאר עוד פתוח וייסגר בשעות הקרובות זה ההסכם בין הפועל באר שבע לבני יהודה על התרת חוזהו של המאמן. בבאר שבע רצו להעביר שחקנים או זכות לשחקנים ובבני יהודה רצו כסף מזומן. הפער הזה אמור להיסגר תוך שעות ספורות, כך שאבוקסיס אמור להעביר כבר היום את אימון הבכורה שלו בבירת הנגב.

עוד בוואלה!

יוסי אבוקסיס על סף סגירה בהפועל באר שבע, שכרו ישודרג בכ-30 אחוזים

לכתבה המלאה
אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. לירון מולדובן
קיבלה את המסר. אלונה ברקת/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully