וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הולכת על יוסי אבוקסיס, אבי לוזון מתווך בין אלונה ברקת לברק אברמוב

7.1.2020 / 19:30

מאמן בני יהודה זוכה לעדיפות אצל אלונה ברקת, שחזרה מבאר שבע על מנת להיפגש עם אבוקסיס. ברק אברמוב לא יתנגד לשחרורו תמורת פיצוי כספי. אבי לוזון מתווך, לבני יהודה תהיה זכות ראשונים על כל שחקן שבאר שבע משחררת

צילומי גולשים

בווידאו: אוהדי בני יהודה רודפים אחרי רכבו של ברק אברמוב אתמול

הפועל באר שבע הולכת על יוסי אבוקסיס ותנסה לסגור את העסקה למינויו כמאמן הקבוצה בהקדם, כמחליפו של ברק בכר שהתפטר אתמול מתפקידו. על פי ההערכה, הצדדים לסגור כבר הלילה (שלישי) את העסקה.

בבני יהודה מעוניינים בפיצוי כספי כדי לשחרר את אבוקסיס, אבל הבעלים ברק אברמוב לא יעמוד בדרכו ולא יתנגד עקרונית לשחרורו. אבוקסיס הוא השם הראשון מבחינת אלונה ואלי ברקת והוא בעדיפות על פני רן בן שמעון שסגור כמאמן נבחרת קפריסין אך מחזיק באופציית יציאה. בבאר שבע מתרשמים מההצלחה של אבוקסיס בשנים האחרונות ורוצים מאמן שרעב מאוד להתקדם ולהתפתח עם המועדון.

יו"ר ההתאחדות לשעבר אבי לוזון מתווך בין אלונה ברקת לברק אברמוב במטרה לסגור עוד הערב את מינויו של אבוקסיס. ברקת סיימה את הפגישות והביקור בבאר שבע, וחזרה למרכז כדי להיפגש עם יוסי אבוקסיס. במסגרת ההסכם שמתגבש, בני יהודה לא תקבל פיצוי כספי, אבל תהיה לה זכות ראשונים על כל שחקן שבאר שבע משחררת.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
בבאר שבע רוצים מאמן שרעב מאוד להתקדם ולהתפתח עם המועדון. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

אחר הצהריים העביר אליניב ברדה את האימון הראשון שאחרי ברק בכר ואם עד יום חמישי אבוקסיס לא יצטרף יעביר ברדה את המשחק בשבת מול הפועל רעננה. ברדה ישמש כעוזר המאמן של אבוקסיס, אם האחרון יחתום בקבוצה.

גיא צרפתי, שהגיע בתחילת העונה למשבצת עוזר המאמן של בכר במקומו של עמיר נוסבאום, החליט לעזוב יחד עם בכר לאחר פגישה עם המנכ"ל אסי רחמים.

בתוך כך המשיכו היום ראשי באר שבע לשבח את ברק בכר המתפטר, ואלונה ברקת אמרה: "ברק בכר היה שותף לתקופה היסטורית, עוצמתית, רצופה בחוויות וריגושים. אתמול שוחחנו והזמנתי אותו ואת רעייתו, אורלי לביתי. אין לי ספק שנמצא את הדרך לפרידה מכובדת כיאה למי שתרם כל כך הרבה להפועל 'תדיראן' באר שבע וזוכה בצדק לאהבה והערכה אישית שלי, של המועדון כולו ואוהדיו".

אסי רחמים הוסיף: "על ההישגים המקצועיים של ברק בוודאי שאין צורך להוסיף. ברק הוא חבר, איש של עבודה קשה, ערכים, צניעות ואני שמח שהייתה לי הזכות לשתף איתו פעולה. בשמי ובשם המועדון, אני מבקש להודות לברק על התקופה המיוחדת שעברנו יחד".

אלונה ברקת, בעלי הפועל באר שבע, משרדי ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
מחפשת פתרון מהיר. ברקת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully