וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החזירה את החוב: "צריך להכות בברזל ולפתוח פער שאי אפשר יהיה לסגור"

7.1.2020 / 7:10

שמחה עילאית במועדון אחרי משחק העונה: "הסבנו לאוהדים אושר יותר גדול מהאכזבה שהיתה להם אחרי ההדחה מהגביע". יונתן כהן מסביר את הקילריות שלו ומחמיא לאיביץ', אנגלידיס הגיע ארצה לקראת השינויים בסגל

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

עיקרי הדברים

- יונתן כהן נזכר בדרבי המיתולוגי ומסביר מדוע לא רוצה להתייחס להשוואה לערן זהבי

- "הסבנו לאוהדים אושר יותר גדול מהאכזבה שהיתה להם אחרי ההדחה מהגביע"

- "אנחנו בתקופה האופטימלית שלנו", אמרו במועדון

- אנגלידיס הגיע ארצה, ככל הנראה כדי לסייע עם השינויים בסגל

seperator

1.

על הגול הזה כנראה חשב יונתן כהן 36 שעות לפני המשחק אמש (שני) בסמי עופר. מסיבת העיתונאים של ולדאן איביץ' נפתחה שלשום, ביום שלפני המשחק, קצת אחרי השעה 15.00, אבל כמה דקות קודם יצא כהן לראיון שהיה אמור להיערך איתו בערוץ הספורט כקידום למשחק. באופן לא מוסבר לאותו רגע הוא חבש לראשו כובע גרב שחור ואיתו התכוון לשבת מול המצלמה. מה שהסתיר ונחשף במשחק אמש, היתה תסרוקת מיוחדת שהכין לקראת המשחק הגדול של חייו. כאילו ידע השחקן שכבר מסומן כיורש של ערן זהבי, לקראת מה הוא עומד ושכולם יתעסקו בו. "תסרוקת או תספורת חדשה זה חלק משואו של משחק עונה", סיפר כהן. "עשיתי את זה בשביל ההרגשה הטובה. אני ממש לא מתייחס לזה שתסרוקת יכולה להשפיע על צורת המשחק שלך ואם לא הייתי עושה את מה שעשיתי או שהיינו מפסידים, לא הייתי מתייחס לביקורות על זה שעשיתי תסרוקת חדשה. אני מדבר על המגרש וראיתם את זה היום".

יונתן, אתה זוכר משחק כזה בכדורגל הישראלי?

"אני חושב שהיה משהו דומה בדרבי התל אביבי עם ערן זהבי, אבל זה הרגע שלי ואני לא יכול להשוות אותו עם שום דבר אחר. זה הרגע המאושר בחיי. אני שמח שניצחנו קבוצה טובה במגרש קשה והפנים שלנו קדימה למשחק הבא".

אתה בורח מהשוואה לערן זהבי, אבל נראה שאתה לא פוחד ממנה וממשיך להפגין קילריות מול השער.

"אני מתקדם משבוע לשבוע ועובד קשה. אני מתאמן על החדות ברחבה בכל יום. ההשוואות לערן זהבי הן לא משהו שאני מתייחס אליהן כי ערן עשה המון דברים וכדי להגיע לרמה שלו, אני צריך לעשות עוד הרבה. אני לא מתעסק בערן, אלא רק בעצמי".

עשית התקדמות עצומה מאז בני יהודה, למרות שגם שם היית שחקן טוב.

"כשאתה משחק במועדון קטן ממכבי תל אביב, אז ברור שהיכולות שלך יהיו בהתאם. במכבי תל אביב אני משחק עם שחקנים איכותיים ויש לי גב מהמועדון. עובדים כאן יותר קשה והכל נראה אחרת ממה שהיה בבני יהודה".

עוד בוואלה!

תפקיד חייו: יונתן כהן חייב לשחק כחלוץ - עכשיו

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן. דני מרון
ערב שלא ישכח לעולם. יונתן כהן/דני מרון

מאיפה העוצמות שלך להתמודד עם כל הלחצים כמו אותם ניפויים מהסגל שחווית אצל ולדאן איביץ'?

"יש לי אבא שעוזר לי מגיל צעיר. הוא מכוון אותי ואני מקשיב לו. אני לא אתייחס למה שהיה עם ההחלטות של המאמן להוציא אותי מחוץ לסגל. אני מצדיע למאמן ואעשה כל מה שהוא יגיד לי".

מה עובר בראש ובבטן כשאתה מבקיע כזה גול ניצחון?

"רצתי ולא ידעתי מה לעשות. ראיתי את השמחה של האוהדים בעיניים. אני מקדיש את השער למשפחה שלי ולקרובים שלי. כמובן גם למועדון ולשחקנים".

השער שלך זה המכביזם בהתגלמותו?

"ברור שאנחנו רוצים ומחנכים אותנו מגיל צעיר במכבי תל אביב לנצח בכל מגרש. היינו עדיפים על מכבי חיפה ברוב הזמן".

דיברו ערב המשחק על כך שההתקפה של מכבי חיפה יותר חזקה ואתם אפורים.

"אנחנו פחות מתייחסים להשוואות שעושים בתקשורת. אנחנו באנו לנצח כדי לקבל כאן פוש מטורף להמשך".

זה גול אליפות?

"נראה בסוף העונה".

View this post on Instagram

WE ARE MACCABI ?? #איןעודמלבדו ?

A post shared by Itay Shechter (@itayshechter) on

2.

שער הניצחון הדרמטי כל כך של יונתן כהן נתן את האות לחגיגה ארוכה של מכבי תל אביב על הדשא, בחדר ההלבשה ובדרך הביתה. "היה לנו חוב לקהל שלנו", אמר אמש אחד השחקנים. "החוב מהגביע והיה צריך להחזיר לאוהדים שלנו על החוב הזה. צריך לקוות שהם קיבלו את הפיצוי שלהם כי הכתם הזה שהודחנו מגביע המדינה על ידי קבוצה מהליגה הלאומית, הוא משהו שהיה כבד מאוד על כולנו. החגיגות האלה ביציעים והאושר הגדול בעיניים של האוהדים שניצחו את מכבי חיפה, צריכים להשכיח את ההפסד וההדחה מהגביע. היום סגרנו את הפינה והסבנו לאוהדים אושר יותר גדול מהאכזבה שהיתה להם אחרי ההדחה מהגביע".

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
הכי רחוק מאום אל פאחם. הצהובים חוגגים בחיפה/דני מרון

3.

ערב המשחק דיבר ולדאן איביץ' על עוד שלוש נקודות שצריך לאסוף בקרב על האליפות, אבל הניצחון אמש היה הרבה יותר מרק שלוש נקודות עבורו. איביץ' היה צריך את הניצחון הזה גם בשביל עצמו אחרי שלל הביקורות שנמתחו כנגדו בעקבות המעידות בגביע המדינה, גביע הטוטו וכמובן אירופה. אז הבוקר הוא יראה בטבלה פער של שש נקודות ממכבי חיפה ופער של עשר נקודות מבית"ר ירושלים. במכבי תל אביב רוצים עכשיו לנצח בחיפה ביום שני גם את בית"ר ירושלים ולפתוח פער של 13 נקודות מהקבוצה של רוני לוי. "אנחנו במומנטום חזק ובתקופה האופטימלית שלנו. צריך להכות עכשיו בברזל ולפתוח פער בטבלה שאי אפשר יהיה לסגור", אמרו בקבוצה.

שחקן מכבי תל אביב, דן גלזר, חוגג עם חבריו. דני מרון
הפער רק יילך ויגדל?/דני מרון

4.

למעט שרן ייני שלא היה בסגל ובכל זאת הגיע לחיפה, יתר השחקנים שלא התלבשו נשארו בבתיהם בתל אביב. כפי שכבר פורסם כאן השבוע למכבי תל אביב יש סגל המונה 27 שחקנים ואם איביץ' רוצה לצרף מישהו בחלון ההעברות שנפתח היום, הוא צריך לשחרר שחקנים. יתרה מכך, למכבי תל אביב אין צורך בסגל כה רחב ונראה שבמועדון ינסו בכל זאת לפעול באגרסיביות כדי לגרום לשחקנים לעזוב. בשביל זה הגיע כנראה נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס שהיה אתמול במשחק ואף נכנס לחדר מסיבות העיתונאים של איביץ' על מנת לשמוע אותו. הנוכחות של אנגלידיס בארץ מלמדת על כמה פעולות שינקטו במכבי תל אביב בזמן הקרוב וביניהן, כאמור, ניסיון בלתי מתפשר לשחרר כמה שחקנים וכן סגירת חוזים עם כאלה שמסיימים את חוזיהם בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully