וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "אכזבה גדולה, אסור לספוג ארבעה שערים בבית"

6.1.2020 / 22:44

במכבי חיפה היו שבורים בסיום ה-4:3 הביתי מול מכבי תל אביב. מאמן הירוקים הודה: "מכבי תל אביב ניצחה בצדק". מוחמד עוואד שהחמיץ בסיום: "לא ארדם בלילה"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: דוד רוזנטל על הפועל באר שבע

אכזבה עצומה נרשמה ביציעי האצטדיון בחיפה וגם בקרב שחקני ואנשי מכבי חיפה בתום ההפסד הערב (שני) 4:3 מול מכבי תל אביב. המארחת הגיעה עם הרבה ציפיות למשחק העונה, ועל אף שהראתה אופי וחזרה מפיגור 2:0 לשיוויון, ולאחר מכן השוותה ל-3:3 בדקה ה-88 אך ספגה ארבע דקות בתוך תוספת הזמן וירדה מנוצחת בצורה אכזרית בסיומו של משחק נפלא שענה על כל הציפיות. אוהדי מכבי חיפה נשארו בתום המשחק והודו בסיום לשחקנים, על אף שלא ראו ניצחון ביתי על הצהובים מאז דצמבר 2012.

מאמן מכבי חיפה התייחס בסיום המשחק להפסד המאכזב: "אכזבה גדולה. רצינו מאוד לנצח, באנו בגישה התקפית וניסינו ללכת קדימה אחרי מחצית ראשונה רעה מאוד. ידענו לחזור למשחק לאחר פיגור 2:0. לצערי לא ידענו לשמור על השיוויון לאחר שהשוונו ל-3:3. משחק גדול בשביל הקהל, אני מאוד מאוכזב. ניסינו לנצח את המשחק, לא הסתפקנו בתיקו אבל לצערי עשינו טעות אחת והיא עלתה לנו בגול הרביעי. אסור לספוג ארבעה שערים בבית. מכבי תל אביב ניצחה בצדק".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. דני מרון
הירוקים רחוקים כעת שש נקודות מהמקום הראשון. מרקו בלבול/דני מרון

על הסיכויים לאליפות: "אנחנו רק במחזור ה-17 ויש עוד הרבה משחקים ונקודות בקופה. יש עוד קבוצות בצמרת והן יאבדו עוד נקודות. אנחנו צריכים להאמין בעצמנו ולהמשיך הלאה. מכבי חיפה של השנה יודעת לעשות מהפכים ולחזור, אבל בכל זאת אני מאוכזב מאוד מהתוצאה".

מוחמד עוואד שיתף בתחושותיו בסיום: "אין מילים, נתנו הכל. ממש רצינו לנצח. אנחנו מאוד מאוכזבים. היתה לי הזדמנות להבקיע, ונראה לי שאני לא ארדם הלילה בגלל ההחמצה. אני מבקש סליחה מהקהל על כך שתמך בנו במהלך המשחק ולא הצלחנו לשמח אותו". על סיכויי קבוצתו בהמשך: "עשינו רצף של 13 משחקים בלי הפסד, ואנחנו נמשיך עוד הסוף ונקווה לטוב".

שחקני מכבי חיפה, מוחמד עוואד, ג'וש כהן. דני מרון
"ממש רצינו לנצח". מוחמד עוואד עם ג'וש כהן/דני מרון
שחקן מכבי חיפה, צ'ארון שרי. דני מרון
אכזבה עצומה בחיפה. צ'ארון שרי/דני מרון
שחקני מכבי חיפה, עופרי ארד, טרנט סיינסברי. דני מרון
הפסד אכזרי במשחק העונה. עופרי ארד וטרנט סיינסברי מאוכזבים/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully